Suomen syytä pysyä tarkasti valveilla. Sannan mukaan venäjä jatkaa kansanmurhaa Ukrainan jälkeen Moldovassa ja sitten Länsi-Balkaniassa. Venäjän verenhimo on päässyt psykopaattisesti valloilleen. Puutarhatonttu ja kääpiö putlerin mielestä venäjällä on vielä miljoonia miehiä uhrattavaksi. Tärkeintä putlerille on se, että häntä ei luulla puppeliksi.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanna-marin-naihin-maihin-putin-hyokkaisi-seuraavaksi/c12d6d8a-0738-41ce-9d5d-1c85d8bc9757
Sanna Marinilta viisasta puhetta venäjän vaarallisuudesta naapurimailleen ja jopa
24
227
Vastaukset
- Anonyymi
Tiesitkö että Sanna kopio nuo puheensa muilta, ehkä hiukan muokkaa niitä? Mutta näitä samoja asioita ovat puhuneet monet poliitikot niin ulkomailla kuin suomessakin ja samoin myös monet asiantuntijat. Mutta suomalainen lammas lauma hurraa kun nahkatakkinen tyttö omii muiden puheet itselleen!
- Anonyymi
Jaa että kopioi yritätkö jetenkin selittää että hön ei ihan itse kykenisi ajattelemaan
Totta kai puhuu asioista joista muutkin osaavat puhuu , joten lopeta tuo ihmisen vähättely , se ei ole mitenkään sinun tasolla oleva ihmisen velvollisuus julistella kieroa tekstiä ihmisestä
Joka sentään on ollut mukana politiikassa kauan, ja oppinut näkemään asiat hieman eri tavalla kun sinä. Sinun maailmassa kopioidaan asioita koska teet itse niin, sinun maailmassasi alennetaan ja vähätellään ihmisiä joita et tunne edes .
Ja naisia on muuten politiikassa nytkin, kopioivatko hekin jotain , mieti siltä. Perskepureppanat ei oikein ymmärrä että 2025 maailma on muuttunut ja naiset tasa-arvoisia ihmisolento ja eikä perskepureppanoiden seksuaalisia objekteja.
- Anonyymi
Eikö toi vajakki nyt oikeasti osaa pitää turpaansa kiinni.
- Anonyymi
Typerä narsisti Marin on myös olemattomasta Venäjän uhasta horistessaan.
Ossi, oikea SOTILAS, tosiasiat hahmottaneena. - Anonyymi
Persuja ja vkk:laisia kyrsii, kun suoraselkäinen Sanna puhuu totuuksia Moskovan puutarhatontusta?
Anonyymi kirjoitti:
Typerä narsisti Marin on myös olemattomasta Venäjän uhasta horistessaan.
Ossi, oikea SOTILAS, tosiasiat hahmottaneena.Siinä oikein yksi ajastaan jäänyt sovinistireppana.
- Anonyymi
Samaa laulua laulaa kun on käsketty.
- Anonyymi
Hän osaa ajatella ihan itse, ei aikuista ihmistä,kukaan käske , niin tehdään ainoastaa; ainun maailmassasi.
Aikuinen nainen jokamon ollut mukana politiikassa kauan tietää mitä puhuu, joten jos ainä elät olosuhteissa missä sinua käsketään niin se ei merkitse aitä että jollain toisella olisi sama tyyli.
- Anonyymi
Vetäkää te hame päälle !
- Anonyymi
Mutta kaikki tietää putlerin olevan puppeli! Sehän on julkista tietoa! Siro ja pieni suuhunpantava! Lavrov sanoi, että sen päälle voi laittaa tuhkakupin ja oluen, kun putler on imuttamassa.
- Anonyymi
Kun puhut Marinista ja viisaudesta olet täysin hakoteillä. Minä olen viisas, Kapi ja Marin jotakin ihan muuta.
Ossi, viisas SOTILAS - Anonyymi
Sanna uskalsi katsoa tosiasioita suoraan silmiin.
- Anonyymi
Ei tarvii olla ex pm tuon tajutakseen.ei mitään uutta nuissa länkytyksissä.
- Anonyymi
Venäjä on karvansa näyttänyt ja ne on rumat.
- Anonyymi
Sanna näki läheltä ryssän tekemään kansanmurhaa Ukrainassa.
- Anonyymi
Myös Saksan tiedustelupalvelu varoittaa ryssän suunnittelevan hyökkäystä myös Euroopaan.
- Anonyymi
Sannan viesti alkaa upota Euroopassa ja aseisiin aletaan sijoittamaan merkittäviä määriä rahaa. Ryssä on pidettävä karsinassaan.
- Anonyymi
Sanna on suomalainen rautaleidi! Ei turhia nöyristele idän örkkejä.
- Anonyymi
Suomen historian paras pääministeri.
- AnonyymiUUSI
Onneksi Sannan käsitys ryssistä on otettu vakavasti maailmalla ja raja pysyy kiinni.
Vasemmistoliitto-SKP, vihreät ja ja osia SDP:stä vastusti rajalakia, joka kuitenkin meni läpi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877