Sanna Marinilta viisasta puhetta venäjän vaarallisuudesta naapurimailleen ja jopa

Anonyymi-ap

29

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö toi vajakki nyt oikeasti osaa pitää turpaansa kiinni.

• Anonyymi

Persuja ja vkk:laisia kyrsii, kun suoraselkäinen Sanna puhuu totuuksia Moskovan puutarhatontusta?

• Siinä oikein yksi ajastaan jäänyt sovinistireppana.

• Pidähän persu naamas kiinni.

• Anonyymi

Samaa laulua laulaa kun on käsketty.

• Anonyymi

Hän osaa ajatella ihan itse, ei aikuista ihmistä,kukaan käske , niin tehdään ainoastaa; ainun maailmassasi.
        Aikuinen nainen jokamon ollut mukana politiikassa kauan tietää mitä puhuu, joten jos ainä elät olosuhteissa missä sinua käsketään niin se ei merkitse aitä että jollain toisella olisi sama tyyli.

• Anonyymi

Vetäkää te hame päälle !

• Anonyymi

Mutta kaikki tietää putlerin olevan puppeli! Sehän on julkista tietoa! Siro ja pieni suuhunpantava! Lavrov sanoi, että sen päälle voi laittaa tuhkakupin ja oluen, kun putler on imuttamassa.

• Anonyymi

Sanna uskalsi katsoa tosiasioita suoraan silmiin.

• Anonyymi

Ei tarvii olla ex pm tuon tajutakseen.ei mitään uutta nuissa länkytyksissä.

• Anonyymi

Venäjä on karvansa näyttänyt ja ne on rumat.

• Anonyymi

Sanna näki läheltä ryssän tekemään kansanmurhaa Ukrainassa.

• Anonyymi

Myös Saksan tiedustelupalvelu varoittaa ryssän suunnittelevan hyökkäystä myös Euroopaan.

• Anonyymi

Sannan viesti alkaa upota Euroopassa ja aseisiin aletaan sijoittamaan merkittäviä määriä rahaa. Ryssä on pidettävä karsinassaan.

• Anonyymi

Sanna on suomalainen rautaleidi! Ei turhia nöyristele idän örkkejä.

• Anonyymi

Suomen historian paras pääministeri.

• Anonyymi

Pesee mennen, tullen ja palatessa tämän nykyisen turkulaisen pikkumiehen.

• Anonyymi

Onneksi Sannan käsitys ryssistä on otettu vakavasti maailmalla ja raja pysyy kiinni.

• Vasemmistoliitto-SKP, vihreät ja ja osia SDP:stä vastusti rajalakia, joka kuitenkin meni läpi.

• Anonyymi

Trump hyväksyy Väyrysen tapaan ryssän tekemän kansanmurhan ja alueiden ryöstämisen itsenäiseltä maalta.

• Anonyymi

Sanna oli historiamme paras pääministeri ja tuleva paras presidenttimme.

• Anonyymi

Sekös se kyrsii palstan ryssänmielisiä.

• Anonyymi

Onneksi meillä on Sannan kaltaisia älykkäitä johtajia, eikä mitään väyrysiä.

• Anonyymi

Sanna uskaltaa, kepu bolsevikki akat eei

• Anonyymi

Sanna näki venäjän karmean kansanmurhan tuloksia Ukrainassa.

• Anonyymi

Mielikuvituksesta syntyneiden ajatusten esille tuominen ei perustu vähääkään todellisuuteen. Tietenkin mielukuvitukset voivat luoda tilanteen joka voi eskaloitua miksi vain kun toimitaan niiden pohjalta. Kyse on samasta asiasta kun kuvittelet naapurin olevan uhka sinulle ja päätät toimia niin, että naapuri ei kykene olemaan uhka sinulle.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe