Niillä maatalousteillä. Ettei tarttis paskaa ihmisten ilmoilla haistella. Kävin vähän puhuttelemassa paskakärryn kuljettajaa. JA ÄLKÄÄ PÄÄSIÄISEN PALUURUUHKAAN MENKÖ TIENTUKKEEKSI.
Niillä ei tule ajaa maanteillä. Kävin vähän yhtä isäntää puhuttelemassa bussipysäkillä.
Oli joskus puhetta Neal Tennantista ja Go West coverista. Ja Pysty syytti Tennantia russofiimiasta. Olkoon tämä alkuperäinen omistettu kaikille palstan maalaisliittolaisille kaappihomoille. https://youtu.be/1wc-AQJ2MYo?…
Kyllä silmä lepäsi siistissä RKP:läisessä miljöössä. Ei ollut autonromuja pihoissa ja purkukuntoisia rotiskoja lahoamassa kuten kepulandian Kyrössä.
Maalaisliitto, kommunistit ja SMP. Voittajia ovat aseveliskseli ja Liike.
"Vaihda keskustaan" Pitäisi olla: Vaihda Esson baariin, 1970-lukuun ja misogyniaan.
Ehdokkaat ovat tolliskon oloisia. Moni vielä ylipainoinen.
Ovat kaikki demareita tai "demareita". Maalaisliittolaiset ja nämä. kommunistinnuoret tuotoksensa kuin ala-asteen ainekirjoituksedta. Anna mun kaikki kestää! Paras olen tietysti minä ja sitten tulevat Martti ja MPP.
Koska heidän mielestään nainen ei vieläkään ole tasa-arvoinen ihmisolento. Lisäksi maalaisliittilaiset näkevät naiset ensisijaisesti seksuaalisuuden kautta. Mutta kun on jumittunut Esson baariin maailman muuttumista ei …
On ihan itse keksimäni. Tämä tiedoksi pankkolängvitsille joka on ollut siihen innoittaja. Joten kiitos siitä. Kummelin "Martti Hakosella" on myös esikuva todellisuudessa. Olemukseen kuuluu risuparta ja osallistuminen ra…
Että hyvinvointialueiden määrä puolitetaan ensi vuonna. Joutuvat maalaisliittolaiset klemmarinvääntelijät etsimään oikeita töitä. Mitä tähän sanoo palsta SOTE-apostoli Pystyyn Kuollut.
Maalaisliittolainen tasavallan presidentti. Puhuisiko hän sujuvaa etelän aksenttia. Hän todennäköisesti sanoisi etelän väkeä jenkeiksi.
Maalaisliittolainen tasavallan presidentti. Puhuisiko hän sujuvaa etelän aksenttia. Hän todennäköisesti sanoisi etelän väkeä jenkeiksi.
Jos raivaat metsää pelloksi tai jos jätät pellot kasvamaan metsää. Hyvä diili. Kaupunkilainen maksaa. Saat rahaa myös siitä jos jätät pellon kasvamaan pajukkoa. Tilasimme viime viikolla hollantilaista vasikkaa. Kyllä ol…
Keputolloilta ympäristöteko. Tosin siitä varmaan on maksettu tukiaisia. https://www.jurvansanomat.fi/uutiset/jurvanj%C3%A4rve%C3%A4-esitet%C3%A4%C3%A4n-uudelleen-t%C3%A4ytett%C3%A4v%C3%A4ksi-kansalaisaloitteesta-l%C3%B6…
Onko tukiaisanomukset jo kiikutettu kunnantalolle. Siinä olikin tämän viikon työt.
Kuntavaaleissa jättipotti.
Löyly tulee olemaan viikonloppuna armoton! Aion Väinö Leskistä lainatakseni murskata maalaisliiton!
Usein syynä on ankara, puhumaton ja väkivaltainen isä. Pojat jatkavat sitten näitä "miehen" malleja. Vihan tunne purkautuu sitten kaikkeen erilaisuuteen, naisiin ja sukupuolivähemmistöihin. Usein mukana on alkoholiongel…
AIVAN OIKEIN. MAATALOUDEN "YRITTÄJÄT".