Oletteko kaikki jotain ikäloppuja

Anonyymi-ap

Eikö täällä ole kolmekymppisiä ollenkaan? Ehkä muutamia taitaa olla...

50

578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

36!

• Anonyymi

39! Ehkä?

• Anonyymi

Me ollaan ihan ikäloppuja hoivakodin hoitsulta pöllin puhelimen et pääsen tänne ikävään.

• Anonyymi

Sama. Pitää äkkiä toimia, ennenkun narahdetaan kiinni.

• Anonyymi

21 v

• Anonyymi

Mistäs sinä kaikkien iät näet? 😆

• Anonyymi

Kuka kaipaa jotain kolmekymppistä setä- tai täti-ihmistä? Ei kukaan. No ehkä viiskymppiset setä- ja täti-ihmiset.

• Anonyymi

Lapset nukkumaan kun aikuiset kaipaa niin että ryske käy.

• Anonyymi

Vanhukset siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhukset siis.

😂🤣

• Anonyymi

Susi on 53 ja kirsi 32😂

• Anonyymi

Stefan on sen poikkis 58v

• Anonyymi

42 ja Veronika. Hauska tutustua❤️

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Ai mitä ikäloppuja? Yks hornan tuutti,vai luuletko kuolematon olevasi? ja olet se ikäloppu itse. Viisas näkee pidemmälle eikä jalkoihinsa tuijota kompuroi. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Olemme.
      T. Täti 55v.

• Anonyymi

Moniko täällä on hoikka tai normaalipainoinen?
      HAHAHAHAHA

• Anonyymi

Oletko itse? Mikä pullolinssi lude lie. Öhkypöhky pullopelle? Läskiposki. Runkkuuuno. Ehei ,et ole kiinnostava.

• Anonyymi

Käyppäs puntarilla! Hajooko koko rakkine.

• Anonyymi

Melko nuori, mut biologinen ikä 88.

• Anonyymi

Kolomenkymmenenkahen mutta henkisesti oon semmonen kaheksanvitonen.

• Anonyymi

En usko

• Anonyymi

Kolmikymppinen ikäloppu! Mene pois palstaa pilaamasta. Kiitos🙏

• Anonyymi

Tein joskus parikymppisenä henkinen ikä -testin. Tuolloin huitelin jo viisissäkymmenissä.

• Anonyymi

Hienoa. Se on henkistä viisautta se.sitä ei ikä huononna vaan jalostaa✌🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa. Se on henkistä viisautta se.sitä ei ikä huononna vaan jalostaa✌🤷‍♀️

Onko henkinen viisaus sitä että näkee peilissä vanhuksen normaali ikänsä sijaan?
        Vastaan ,EI OO.

• Anonyymi

Ikäloppu sulla on housuissasi! Olen nelikymppinen, enkä todellakaan ole mikään ikäloppu.

• Anonyymi

89.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa sana ikäloppu?

• Anonyymi

Nuorten sana keski-ikäisille. Vanha (ja tylsä?) ihminen.

m38

• 25v

• Anonyymi

🤗👋

• Anonyymi kirjoitti:

🤗👋

Hei sinnekin👋🏻😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hei sinnekin👋🏻😊

Taisit just vilkutella susihukalle vähän luulen niin, siis katselin jotain vanhoja ketjuja että oliko teilläkin jossain vaiheessa jotain niin kuin nyt hällä aina jonkun kans on. Tällä hetkellä 🍒ja ehkä joku v, välillä oli kai joku j-tyttö koululainen ja mitä niitä nyt on ollut. Ei siis todellakaan pahalla yhtään mutta yllätyin vaan kovin ja siksi susi oli kai niin katkera sinun ja sen 🐰 kuherteluista. Taisi ottaa koville hänellä sekin. :( No sun ikä on tietenkin juurikin hänen mieleensä. 😊 Mut mukavaa iltaa joka tapauksessa sulle ✨✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit just vilkutella susihukalle vähän luulen niin, siis katselin jotain vanhoja ketjuja että oliko teilläkin jossain vaiheessa jotain niin kuin nyt hällä aina jonkun kans on. Tällä hetkellä 🍒ja ehkä joku v, välillä oli kai joku j-tyttö koululainen ja mitä niitä nyt on ollut. Ei siis todellakaan pahalla yhtään mutta yllätyin vaan kovin ja siksi susi oli kai niin katkera sinun ja sen 🐰 kuherteluista. Taisi ottaa koville hänellä sekin. :( No sun ikä on tietenkin juurikin hänen mieleensä. 😊 Mut mukavaa iltaa joka tapauksessa sulle ✨✨

Hän on alkanut iltaisin ja öisin viestiä myös anonyymina ettei ois niin näkyvästi kaikki jutut sit esillä 🍒 silmille ja muille. Mut jokainen taaplaa tyylillään ja kaikki saa tehdä kuten parhaaksi näkee kunhan ei mielellään loukkaisi ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut susi. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut susi. ☺️

Ok no siksi luulin kun luin vasta miten myös prinsessan kanssa olisi kai halunnut lähemmin tutustua juttujen perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok no siksi luulin kun luin vasta miten myös prinsessan kanssa olisi kai halunnut lähemmin tutustua juttujen perusteella.

Ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä kun löytyy hyvinkin vanhempia ketjuja edelleen vaan :)

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hei sinnekin👋🏻😊

Melkonen väriero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkonen väriero

Väriero siis ikäero vai 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Susi kirjottais kyllä nimimerkillään varmasti jos mulle moikkaisi, uskoisin. Mukavaa sunnuntaita😊

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut susi. ☺️

Kukahan sinä mahdat olla?😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kukahan sinä mahdat olla?😊

Jaahas. Palstasetä on herännyt.

• Anonyymi

Joo täällä ikäloppu sun mielestäsi,
      omasta mielestäni just oikean ikäinen....
      En haluaisi olla päivääkään alle 50vuotias enää. Mulla on nyt mahdollisuus olla, mennä ja tehdä
      just sitä mitä, missä ja milloin haluankin.
      Ja kenen kans haluan.
      -t-

• Anonyymi

Alan kiroitella tänne vasta sitten kun ikä alkaa satasella. Oonhan maailmalle sentään satasen velkaa.

• Anonyymi

On se hyvä, että palstasedällä on eri ikäisiä mielikuvitustuttavia🤣🤣🤣

• Anonyymi

Gubbe on jo 65 vuotias, mutta edelleen pysyy hyvin korkokengillään pystyssä 😍.

• Anonyymi

🧢
        😜
        👗👍
        👠👠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧢
        😜
        👗👍
        👠👠

😃👍

• Anonyymi

Fab f**king 50.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe