Naapurin yölliset toimeet ärsyttää

Anonyymi-ap

Asun kerrostalossa. Yläkerran naapurilla on tapana valuttaa vettä myöhäiseen aikaan (klo 23.30-02.30 välillä) tuntitolkulla. Äänestä päätellen kyseessä on suihku. Ymmärrän että jokainen saa toki laskea vettä sen verran kuin haluaa, mutta onko jollain ehdotusta mitä sellainen ihminen oikein tekee joka laskee tuntitolkulla vettä yhteen menoon? Ei kai kukaan ole niin kauan suihkussa muuttumatta rusinaksi?

3

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän varmaan maksaa itse vetensä.

• Anonyymi

Vierasmaalainen ei ehkä kun sossu maksaa?

Toinen vaihtoehto on PsykoNarsisti johon verrattuna teillä menisi niin hyvin elämässä ettei kestä sitä, niin siksi lorottelee jatkuvasti öisin jne.

Jos taas asuisit ok-talossa Koiran kanssa, niin hän mitä ilmeisimmin räkytyttäisi koiraanne joka illat ja yöt jatkuvalla syötöllä ja laittaisi talonne portin sisäänpääsyn eteen vaseliinilla valeltuja risukasoja jai outoja oksista kyhättyjä tikku-ukkoja.....Hän saattaisi myös sohia taskulampulla ikkunoihinne keskellä yötä ja huudella mölistä jotain mistä ei saa selvää. Mut joson joku ton kaltanen naapuri jollaa niin kannattais epäillä ovatko kaikki muutkaan naapurit sitä miltä näyttävät.

Sitä mitä esittävät olevansa, nimittäin se kaikkein mukavimmat naapurinne voivat olla yhtä sekopäitä ja varsinkin kertoo tuhannesti sen jos ne mukavimmat naapurinne tervehtivät tuollaista hullua Narsistia yö hiipparia.

Sitäpaitsi jos kerrot jotain sellaisesta, ei sua uskota välttämättä, koska se osaa olla niin mukava muille että on hyvin mahdollista että on monelle paikalliselle alueen rakastetuin naapuri. Ne osaa esittää.

• Anonyymi

Huoneistokohtaisella mittauksella loppuu lorottelut. Aina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe