Terveisiä perseestä. Sopii arvata kuka.

Anonyymi-ap

Toivoin etten käytä tätä kanavaa. Ei nyt erikoisempaa. On tullut pakasti selväksi tuntuu olevan selvä kaikilla joku mielipide minusta on huomattu on tajuttu ei tarvitse tehdä selväksi. Mielipiteistä sen verran luultavasti moni luulee tietävänsä minusta yhtä sun toista vaikkei edes tiedä edes kuin nimen joo voin sanoa ei edes sitä. Riittää, kun tietää keneen törmää. Miksi luultavasti on kuullut jotain minusta tutun tutulta. Eli luultavasti kaikki on paskan arvoista. Kyllä nämä asiat matkalla näkyy muuttuvan. Ei mitään muuta jos on syytä olla ylpeä Joutsalaisuudesta ei perkele ole mitään syytä. Mitä olen pakosti huomannut olette poikkeuksetta mulkkuja muuta vittupäitä. Onneksi en ole syntyperäinen. Miksi ajattele näin olette tehnyt kaiken mahdollisen. Toivottavasti olette tyytyväisiä. On vähän harkinnassa vaihtaa paikkakuntaa. Viimeistään, kun mutsi delaa. Ei jää ikävä.

4

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä jos ei jää mutsia ikävä !!

• Anonyymi

Lisään vielä odotin puhelua perjantaina puhelua mielenterveys ja päihde palvelusta tunnin kolmeen asti ei tullut. Odotetaan maantaihin asti. Täytyneen sitten soittaa #@/€ sotekeskukseen . Saa joku hoitajan irvikuvia mahdollisuuden valittaa siitä, että soitan jatkuvasti en tee mielelläni. Ainakin voin jättää soittopyynnön epäilen tehdäänkö sen vuoksi mitään. Muuten näkyi olevan 14.påivä merkintä kerrottiin mitä mahdollista mitä haluttiin. Laitoin pakastin merkille jotain jäi pois ei löytynyt riviäkään,että olisi puhuttu. Nimi Eero Rantasila .sitten, että luulen tunaroinee oikein kunnolla tuhosi loppuelämän kahdella sanalla. Puhun väärästä Diagnoosista ole varma on ensimmäisellä rivillä jos muu on jotenkin totta niin on nimennyt vitun väärin ja olisi todistettavassa jos joku ottaisi työtä vakavasti. Näköjään ei. Tai sitten palvoo kuvia tai pelkää tai on sitä porukkaa josta käytetään nimeä osuvasti perseen nuolija. En nyt muuta halua asia riittää tutkitaan uskottavasti pätevästi asiallisesti eikä nyt tunne lukkarin rakkautta Eero Rantasilaan tai ole jäävi asin suhteen. Olen melkein mihin vastaukseen jos nimi pysyy samana kuin nyt pidän vitsinä enkä ota todesta. Voin arvella onko kyse jonkun suojelusta. Olen yrittänyt saada yhteyttä erääseen henkilöön epätoivoisesti. On älykkäästi pysynyt ulkona. Joo jos joku kysyy jotain voi väittää kuulleensa asiasta ensimmäisen kerran tai ole koskaan tiennytkään. Luultavasti on ollut tietoinen ainakin viikon jollei pitempään. Ei oikein yllätys on huomattu yhtä sun toista mitä kukaan halua uskoa. No kai sitten jos haluu puhua uskottavi todellisia asioita kuten joulupukki on olemassa ja maa on litteä on ihan varmasti pätevät uskottavat tiedemiehet todistaneet.

• Anonyymi

Eero-poikaan älä luota!

• Anonyymi

Asukas kertoo havainnot itsestään selvänä päivänä .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6973
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      36
      4191
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3229
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe