Apulaite hihnaa pitää kiristää noin kolmen kuukauden välein, ulina alkaa jopa pari viikkoa kiristyksen jälkeen. Oon käyttäny pajalla aina kiristyttämässä ja siellä sanovat millon mitäkin, esim uusi hihna venyy tai etsii paikkaansa. No, tätä paikan etsintää jatkunu kolmisen vuotta. Ite luulen, että alun perin liian pitkä laitettu. Ikinä ei oo tuommosta ollu vaikka minkälaisia rouskuja ajettavana ollu. Sanottakoon, että muuten auto auto ollu luotettava ja näppärä ajaa. Ja voisko jättää ne paska kommentit väliin, siis jos joku nyt sattuu kommentoimaan.
Lancer automaatti 2006
3
52
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuonikäisten mitsubishien hihnan ulina näyttää olevan aika yleinen ongelma.
Autossa on moniurahihna, joten hihnan tyyppi ei ole se ongelma. Vika jäänee siis hihnapyörään, ohjairullaan tai hihnankiristimeen,.
Vika voi toki johtua myös siitä, jos jokin hihnan pyörittävistä laitteista tai pyöristä on jäykistynyt niin paljon, että hihna alkaa luistamaan.
Jos auto olisi minun niin ottaisin hihnan pois paikaltaan ja kokeilisin että kaikki hihnan kanssa olevat pyörivät laitteet, pyörii herkästi. Sen lisäksi vaihtaisin kiristimen. Kiristin voi vanhuuttaan löystyä ja hihna menee löysälle.
Jos noiden toimenpiteiden jälkeen vieläkin ulisee, vaihtaisin kampiakselin hihnapyörän.- AnonyymiUUSI
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Täytyy sitte alkaa toimenpiteisiin.
- AnonyymiUUSI
Hätäapuna voit kokeilla kitkaspreitä, jota suohkutetaan hihnalle tai pyöriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3873469Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä702913- 1281836
- 1181553
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461430Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311367PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601307- 731185
- 791164
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m191105