Apulaite hihnaa pitää kiristää noin kolmen kuukauden välein, ulina alkaa jopa pari viikkoa kiristyksen jälkeen. Oon käyttäny pajalla aina kiristyttämässä ja siellä sanovat millon mitäkin, esim uusi hihna venyy tai etsii paikkaansa. No, tätä paikan etsintää jatkunu kolmisen vuotta. Ite luulen, että alun perin liian pitkä laitettu. Ikinä ei oo tuommosta ollu vaikka minkälaisia rouskuja ajettavana ollu. Sanottakoon, että muuten auto auto ollu luotettava ja näppärä ajaa. Ja voisko jättää ne paska kommentit väliin, siis jos joku nyt sattuu kommentoimaan.
Lancer automaatti 2006
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Tuonikäisten mitsubishien hihnan ulina näyttää olevan aika yleinen ongelma.
Autossa on moniurahihna, joten hihnan tyyppi ei ole se ongelma. Vika jäänee siis hihnapyörään, ohjairullaan tai hihnankiristimeen,.
Vika voi toki johtua myös siitä, jos jokin hihnan pyörittävistä laitteista tai pyöristä on jäykistynyt niin paljon, että hihna alkaa luistamaan.
Jos auto olisi minun niin ottaisin hihnan pois paikaltaan ja kokeilisin että kaikki hihnan kanssa olevat pyörivät laitteet, pyörii herkästi. Sen lisäksi vaihtaisin kiristimen. Kiristin voi vanhuuttaan löystyä ja hihna menee löysälle.
Jos noiden toimenpiteiden jälkeen vieläkin ulisee, vaihtaisin kampiakselin hihnapyörän.- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Täytyy sitte alkaa toimenpiteisiin.
- Anonyymi
Hätäapuna voit kokeilla kitkaspreitä, jota suohkutetaan hihnalle tai pyöriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465681Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492935- 1832615
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102281- 272053
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121972törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151696- 1451295
- 131167
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2591125