Kävin eilen liikkeessä ajamassa 2012 vuoden e mersun suomi auto ja ajettu 270tkm.
Siisti oli mutta jumalattoman ankea auto,vaikka oli avantgarde ja ortopedi istuimet.
Luulevat vielä saavansa yli 11000 noin ankeasta autosta.
5000e piruuttani tarjosin ja kauhistelin ankeutta, tuon ikäset muut käyttöauto ovat paljon viihtysempiä.
Ihan helvetin pieni on,Etulasin yläreuna on aivan liian lähellä,surkeeta suunnittelua.
Sitten istahdin illasta uudemman Eemelin kyytiin taksissa.
Täysin muovinen räpellys ja helvetin ahdas auto.
Onnettomia on e sarjan mersut.
Mersu 212 E
Anonyymi-ap
2
275
Vastaukset
- Anonyymi
siitähän ei voi syyttää kuin ekaa omistajaa kun tilannut perus auton , varusteita joita löytyy joka lähtöön aina 585 heppaiseen moottoriin saakka
- Anonyymi
E ja C-mersutkin ovat kuitenkin aika korkealla siinä listassa,
jossa puhutaan ostomääristä.
Se sopii kyllä minulle, ei kaikkien tarvitse tykätä.
15 vuotta kahdella E-mersulla - W211 ja W212 ajaneena, tiedän kyllä,
että auto on kallis pidettävä, mutta erinomainen ajaettava.
Ilmajouset saisivat todella kestää kauemmin, olisi edes 200.000 km,
mutta kun ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001