Seuraakatselen.

Anonyymi-ap

Löytyy Konnevedellä monenlaista tarjontaa??

31

2046

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mukava katsella lintuja ruokintapaikalla;) Kohta tulevat muuttolinnut… On seuraa…

• Anonyymi

Toki voi myös tilata Seuran. Posti vielä kulkee…

• Anonyymi

Pikkulinnut ulos laittamani ruokintapaikan vaiheilla saavat tosiaan syömmeni sykkimään läm-
        pimästi siitä ilosta että valo lisääntyy niin ihmisille kuin koko muullekin kunnalle eläinkunnal-
        le. <3

• Anonyymi

Parantavat porot on hieno idea, odottavat menestystä!

• Anonyymi

Luontaista Konnevedellä! Kahvinporot parantaa kukkapenkin kasvua!

• Anonyymi

Mahtaako sieltä löytyä parisuhteeseen sopivia ihmisiä??

• Anonyymi

Kaikki on Savon rajamailta, en suosittele. Nuo linnutkin lintulaudalla ovat toisiaan kohtaan julmia kun tarkemmin katsot…

• Anonyymi

Paksumaha nostelee kahvakuulaa Levillä....?🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ei se järvi soutamalla kulu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se järvi soutamalla kulu?

Minusta ihan sama,mitä ihmiset keskenään tekevät,jos ovat tyytyväisiä.Ihme ruotimista..

• Anonyymi

Ristiinnussiminen, vaikuttaa kovin kirkolliselta…

• Anonyymi

Mutta sehän se elämän suola on; elämästä tulee nauttia ihmisen aikanansa kaikin keinoin. <3

• Anonyymi

Ainakin naisista kaikki täyspäiset ja elämänhallintaongelmattomat on jo varattu. Toisaalta tuntuu että niistä varatuista löytyy monesti myös ne kevytkenäisimmät?

• Anonyymi

Juurikin näin, varatut naiset kyllästyvät ajan myötä ällistyttävän tyhmiin ukkoihinsa ja näitten
        keskentekoiseen keskustelutapaan jossa Minä olen ``suorittaja`` muut ei mittään.
        -Kyllä siinä vaiheessa viisas nainen jo hakee seuraa parempaa. -Ilman neulaa ja lankaa!
        Mutta asiaan: hakeeko aloittaja mies/nais bi tahi group seuraa. Kaikki käy. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin, varatut naiset kyllästyvät ajan myötä ällistyttävän tyhmiin ukkoihinsa ja näitten
        keskentekoiseen keskustelutapaan jossa Minä olen ``suorittaja`` muut ei mittään.
        -Kyllä siinä vaiheessa viisas nainen jo hakee seuraa parempaa. -Ilman neulaa ja lankaa!

Niin. Eihän sitä vanhaa autoakaan hävitetä ennenkuin on uutta käyty koeajamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Eihän sitä vanhaa autoakaan hävitetä ennenkuin on uutta käyty koeajamassa.

Just näin! Aina kannattaa kokeilla ja kilpailuttaa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Miehet pitää kyllä itseään oikeana saalliina, vaikka naisensa on yhdessä lähinnä säälistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Miehet pitää kyllä itseään oikeana saalliina, vaikka naisensa on yhdessä lähinnä säälistä.

Näin ei pitäisi naisten alistua uhrautumaan yhdenkään narsistipässin palvelijaksi koska
        panoksia riittää paljon parempaankin. <3

• Anonyymi

Jos metsään haluat tulla nyt niin takuulla yllätyt

• Anonyymi

Seuraakatselen,asian voi ymmärtää monella tapaa -ystävyytä-kaveruutta mies/nais seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraakatselen,asian voi ymmärtää monella tapaa -ystävyytä-kaveruutta mies/nais seuraa.

Seksiseuraa toki etsitään jos nuoremmista ihmisistä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksullista löytyy Ruus....tai no en paljasta kyläkuntaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on ikäraja seksiin ? Varsinkin naisella,miehillä se on selvempi.tosin lääketiede on tullut apuun.Luulisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan siellä teillä 🤭
        Kantatie 69💑
        Hyvin virkeää menoa sunnuntaisin😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei seksileikit ole minkään ikäluokan yksinoikeus, vielä vähemmän punaniska ukkojen vähä-
        älyisen rehvastelun jolla peittelevät ns. ``pehmeää lihaansa`´

• Anonyymi

Miten ois geo kätköily ?

• Anonyymi

Vanhustentaloilta seuraa löytyy ja palvelutaloista. Niitä kyllä lakkautetaan vuoden lopussa, eli ole nopea!

Myös kuolo korjaa eli kiirettä pitää pitää…

• Anonyymi

Juuri näin.Vanhat ensin,nuoremilla on aikaa odottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.Vanhat ensin,nuoremilla on aikaa odottaa.

Just! Ensin käytetään vanhat loppuun…

• Anonyymi

Konneveden on vallannut mystinen meininki.

• Anonyymi

52-v. Nainen seuraa katselen..tietyllä sivustolla etsii seuraa..??

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      120
      3734
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      575
      3221
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      98
      1949
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1434
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1396
    6. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1394
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      103
      1193
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      46
      1151
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      125
      1132
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1119
    Aihe