Löytyy Konnevedellä monenlaista tarjontaa??
Seuraakatselen.
25
2788
Vastaukset
- Anonyymi
Mukava katsella lintuja ruokintapaikalla;) Kohta tulevat muuttolinnut… On seuraa…
- Anonyymi
Toki voi myös tilata Seuran. Posti vielä kulkee…
- Anonyymi
Pikkulinnut ulos laittamani ruokintapaikan vaiheilla saavat tosiaan syömmeni sykkimään läm-
pimästi siitä ilosta että valo lisääntyy niin ihmisille kuin koko muullekin kunnalle eläinkunnal-
le. <3
- Anonyymi
Parantavat porot on hieno idea, odottavat menestystä!
- Anonyymi
Luontaista Konnevedellä! Kahvinporot parantaa kukkapenkin kasvua!
- Anonyymi
Mahtaako sieltä löytyä parisuhteeseen sopivia ihmisiä??
- Anonyymi
Kaikki on Savon rajamailta, en suosittele. Nuo linnutkin lintulaudalla ovat toisiaan kohtaan julmia kun tarkemmin katsot…
- Anonyymi
Paksumaha nostelee kahvakuulaa Levillä....?🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei se järvi soutamalla kulu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu?
Minusta ihan sama,mitä ihmiset keskenään tekevät,jos ovat tyytyväisiä.Ihme ruotimista..
- Anonyymi
Ainakin naisista kaikki täyspäiset ja elämänhallintaongelmattomat on jo varattu. Toisaalta tuntuu että niistä varatuista löytyy monesti myös ne kevytkenäisimmät?
- Anonyymi
Niin. Eihän sitä vanhaa autoakaan hävitetä ennenkuin on uutta käyty koeajamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Eihän sitä vanhaa autoakaan hävitetä ennenkuin on uutta käyty koeajamassa.
Just näin! Aina kannattaa kokeilla ja kilpailuttaa…
- Anonyymi
Juuri näin. Miehet pitää kyllä itseään oikeana saalliina, vaikka naisensa on yhdessä lähinnä säälistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Miehet pitää kyllä itseään oikeana saalliina, vaikka naisensa on yhdessä lähinnä säälistä.
Näin ei pitäisi naisten alistua uhrautumaan yhdenkään narsistipässin palvelijaksi koska
panoksia riittää paljon parempaankin. <3
- Anonyymi
Jos metsään haluat tulla nyt niin takuulla yllätyt
- Anonyymi
Seuraakatselen,asian voi ymmärtää monella tapaa -ystävyytä-kaveruutta mies/nais seuraa.
- Anonyymi
Onhan siellä teillä 🤭
Kantatie 69💑
Hyvin virkeää menoa sunnuntaisin😉 - Anonyymi
Ei seksileikit ole minkään ikäluokan yksinoikeus, vielä vähemmän punaniska ukkojen vähä-
älyisen rehvastelun jolla peittelevät ns. ``pehmeää lihaansa`´
- Anonyymi
Miten ois geo kätköily ?
- Anonyymi
Vanhustentaloilta seuraa löytyy ja palvelutaloista. Niitä kyllä lakkautetaan vuoden lopussa, eli ole nopea!
Myös kuolo korjaa eli kiirettä pitää pitää…- Anonyymi
Juuri näin.Vanhat ensin,nuoremilla on aikaa odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.Vanhat ensin,nuoremilla on aikaa odottaa.
Just! Ensin käytetään vanhat loppuun…
- Anonyymi
Konneveden on vallannut mystinen meininki.
- Anonyymi
Reilut 5-kymppinen tarjoaa seuraa korvausta vastaan..??
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2333335Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162799Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4511590Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231441Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161371- 1161370
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501351- 1131265
- 46994
- 66974