On kyllä raivostuttavaa kuunnella kun juontaja on koko ajan minä minä minä. Äänestäkää mua, mun kappale, mun biisi lista, antakaa ääni, mun keikka, äänestäkää mua, olin vuoden työntekijä 30 vuotta sitten, muistakaa äänestää, jos voitan niin tehdään pitkä lähetyst, mun biisi, äänestäkää retroradio ja mua kun olen vuoden työntekijä.
Ja
Samaa somen puolella, joka päivä ruiskuttaa ääniä .
Kyllä ihmiset äänestää hyvää radio ohjelmaa ja juontajaa ilman kerjäämistäkin
Hitmixin juontaja kerjää ääniä
12
250
Vastaukset
- Anonyymi
Minä äänestän Santun JP:tä. ❤️
- Anonyymi
Kävin äänestämässä Matti Airaksista. Nöyrä juontaja, joka ei tyrkytä itseään
- Anonyymi
En tiedä ketään noista. Taidatte kirjoitella itsestänne tänne 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JP on paras! ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JP on paras! ❤️
Eikös hän ole kaupungin johtaja nykyään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JP on paras! ❤️
Samaa mieltä, että Jussi Putkonen on paras ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei ne olekkaan mitään Ylen suvakki radiojuontajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei ne olekkaan mitään Ylen suvakki radiojuontajia
Puoluekirja/maailmankatsomus (ideologia) pitää olla oikea, jotta Ylenantoon töihin pääsee.
- Anonyymi
Putkonen saa myös minun äänen ❤️
- Anonyymi
Radio City 🔥 koko ajan samat kappaleet soitossa. Sen perusteella voisi luulla että maailmassa ei ole enempää kappaleita
- Anonyymi
Myöhäistä, annoin jö ääneni Santun JP:lle! ❤️
- Anonyymi
Putkonen vie ❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971453- 1771332
- 681101
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59950Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859