Heippa kaikille Taitolajin taitajille täälläpä modenne, uskokaa tai älkää, mutta näin on asiat, ette voi sille mitään.
Sitten kun minulla liikenee aikaa modeilultani, niin olen Numban mielikuvituskaveri tietysti kuitenkin sen jälkeen kun olen ensin antanut Puppelle hanuria ihan invahomona.
Mitä muuten maksaa Lidlissä hernesoppa?
Rooleja......
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Majuri lentokapteeni aktivoitu 55555
- Anonyymi
Joo jäi sanomatta että Puppe tykkää kovasti syylistå.
Nyt on syytä muistuttaa että sinä olet aivopesty ajattelemaan minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi 24/7. muista, muista ja muista, siis joka hetki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo jäi sanomatta että Puppe tykkää kovasti syylistå.
Nyt on syytä muistuttaa että sinä olet aivopesty ajattelemaan minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi 24/7. muista, muista ja muista, siis joka hetki.Possonderi ottaa Pupelta hanuriin, eukko kertoi
https://www.youtube.com/watch?v=mKKrz6bwIEg
tosi on.
- Anonyymi
Räps räps... laita kuva kuksasta
https://ibb.co/9mzC0m1j
KHIII JAIII !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254207
- 1002131
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961438Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1691355- 591231
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561105Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2001062- 47973
- 61952
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M192936