Missä maassa asuisit kuukauden

Anonyymi-ap

Jos saisit valita minkä tahansa ja kaikki kulut olisi katettu❔

66

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hautausmaassa.

      • Anonyymi

        Hauta US maa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauta US maa?

        Joo ,sivusta


    • Anonyymi

      Saksa tai Japani.

      • Anonyymi

        Italias oli viel mussolini.


    • Anonyymi

      Japania tai Hämeenkyrö.

      • Anonyymi

        Mua vähän häiritsee miten casual standardi toi japani on.


      • Anonyymi

        Atomipommit varmaan teki niistä jotenkin vammaisia. Yleistät kyllä silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua vähän häiritsee miten casual standardi toi japani on.

        Ja Pani


    • Anonyymi

      Uusi-Seelanti.

    • Anonyymi

      Kreikassa

    • Anonyymi

      Somalia.

      • Anonyymi

        👍. Fun fact, joissakin Itä-Afrikan maissa 👍-eleen näyttäminen tarkoittaa heidän kulttuurissaan samaa kuin meillä 🖕. Piraatiksiko aiot sinne lähteä?


      • Anonyymi

        Sivusta: vaalikoneet on nyt somaliaksi ja arabiaksi myös 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: vaalikoneet on nyt somaliaksi ja arabiaksi myös 🙄

        No voi vittu tätä sairasta Suomen maata.


    • Anonyymi

      Argentiina ❤️

    • Anonyymi

      Japani. Vaikuttaa että olisi kohteliaita ja ystävällisiä ihmisiä. Itsellä naapuri sieltä eikä valittamista. Super ystävällinen 👍🏻

    • Anonyymi

      Australia

    • Anonyymi

      Ei tule sellaista mahollisuutta 😪

    • Ruotsi tietenkin. Käytännöt on aikalailla samat kuin täällä länsi suomessa ennen. Saa olla pohjoismaiseen tapaan omaa tilaa. Mutta kuitenkin ollaan puheliaampia.

      Kuuluisko tohon kulujen kattamiseen käyttöoikeus Saabiin? Koska ruotsalaisuutta ei voi kokee ilman Saabia.

      • Anonyymi

        Minä myös Ruotsissa koska synnyin siellä ja erityisesti Tukholma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös Ruotsissa koska synnyin siellä ja erityisesti Tukholma

        Sehän on hienoo, että ruotsissa synnyit. On Tukholma kaunis kaupunki. Mä ite tykkään enempi göteborgista ja Malmökin on kiehtova.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Sehän on hienoo, että ruotsissa synnyit. On Tukholma kaunis kaupunki. Mä ite tykkään enempi göteborgista ja Malmökin on kiehtova.

        ❤️Lähdetäänkö yhdessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❤️Lähdetäänkö yhdessä?

        Juu, vaikka pohjoisesta etelään. Saabilla.


    • Anonyymi

      Viro

    • Anonyymi

      Kuukausi on tosi lyhyt aika, sen nyt asuisi melkein missä vain. Mutta Jamaika voisi olla mukava kokea.

      • Anonyymi

        Mikä on kenellekin lyhyt aika
        Ilman kommunikaatiota ja tasavertaisuutta on hyvä olla
        Siitä seuraa vain hyvää


    • Anonyymi

      Varmaan etelä- koreassa ja pääkaupungissa koska siellä on niin kauniita tunnelmallisia valoja. Kävellä pitkin kaupungin katuja ja löytää joku tunnelmallisen kahvion jossa voisi ikkunasta fiilistellä vaikka sadetta.

    • Anonyymi

      Portugalissa huhtikuun

    • Anonyymi

      Pitäis heittää noppaa, ku niitä on nii monta. Useampi osavaltio USAssa. Euroopassa tykkään Englannista ja Ranskasta, mut Portugalissa ja Andorrassa en oo viel käyny...

    • Ruotsissa, ehkä. Osaan jonkiverran maan kieltäkin. Kulttuurishokki ei olisi niin suuri, kun se on samankaltainen maa kuin Suomi. Toisaalta, olisi mielenkiintoista kokea joku aivan muu maa kulttuurineen kaikkineen. Ja osaahan mä englantia melko hyvin.

    • Anonyymi

      Viikon voisin jossain olla.

    • Anonyymi

      Jeesuksen jalanjäljissä.

    • Anonyymi

      Sveitsissä jossain vuoristossa eli laaksossa

    • Anonyymi

      Cote d'Azur eli Etelä-Ranskassa.

    • Anonyymi

      Kreikassa Kreetalla,

      • Anonyymi

        It’s/ match!


    • Anonyymi

      Kongossa

      • Anonyymi

        Kummassa niistä?

        Kaverini suku on Kongon demokraattisesta tasavallasta kotoisin.


    • Anonyymi

      Espanja, Dubai tai Kreikka.

    • Anonyymi

      Etelä-Afrikan Kapkaupungissa.

    • Anonyymi

      Jossain lämmössä, vaikka indonesiassa. Siellä päästäis snorklaa.

    • Anonyymi

      Sveitsi 🇨🇭
      Jodlaisin päivät pitkät ja berhandilaisella tynnyri kaulassa juomaa

    • Anonyymi

      Costa Rica. Rento ja suhteellisen turvallinen maa. Todella kauniita naisia ja hieno jalkapallokullttuuri. Ehkä tuon kuukauden aikana löytäisin työpaikan ja vaimonkin...

    • Anonyymi

      Grönlannissa, Islannissa tai vaikka vaan Pohjois-Norjassa. Jossain missä on kylmää, karua, vuoria ja valaita ja mahdollisimman vähän tiluliluporukkaa. Jurot ja karvaiset merimiehet plussaa😃

      Katselin Areenasta matkailuohjelmaa. Ihan kiva huomata, ettei yhtään tunne kateutta tai halua lähteä minnekkään kotoa. Ihan kiva ohjelma, positiivinen ja unettava:

      Katso Yle Areenassa: https://areena.yle.fi/1-64866480

    • Anonyymi

      Suomessa.

    • Anonyymi

      kreikkaan voitas lähtee _kaksin_ pariks viikoks kesällä

    • Anonyymi

      Islannissa tai Norjassa.

    • Anonyymi

      Viro tai Lontoo

    • Anonyymi

      saksassa

      • Anonyymi

        hänen luona….,</3


    • Anonyymi

      lontoossa

    • Anonyymi

      Aruballa.

    • Anonyymi

      Ukraina.. Miehen vastaus

    • Anonyymi

      Skotlannin linnoja olisi kiva käydä tutkailemassa.

      • Anonyymi

        Voi niin olisi. Ja vaeltaa nummilla.


    • Anonyymi

      Lähtisin saksaan samantien. Mua pyydettyki sinne jo

      • Anonyymi

        exäs asuu siellä ilmeisesti, näin olen käsittänyt :(


    • Anonyymi

      Uuressa-seelannissa, miksei ruandassakin.

      T. Jep. Hep.

    • Anonyymi

      Suomessa.

    • Anonyymi

      Never never land.

    • Anonyymi

      Chile, Brasilia, Costa Rica, Uusi Seelanti, Nepal, eteläinen Ranska tai Pyreneet, Kreikka, pohjoinen Italia, Skotlanti, Suomen lappikin kävisi ruska-aikaan ja talvella, Ahvenanmaa tai Gotlanti kesällä... Näin muutamia mainitakseni.

    • Anonyymi

      En voisi asua tällä hetkellä missään kuukautta. Max viikko voin olla poissa paikasta, missä asun. Vanhemmat ja asuinpaikka määrittää tän.

    • Anonyymi

      hollanti

    • Anonyymi

      Israel

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe