Jos saisit valita minkä tahansa ja kaikki kulut olisi katettu❔
Missä maassa asuisit kuukauden
67
598
Vastaukset
- Anonyymi
Hautausmaassa.
- Anonyymi
Hauta US maa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauta US maa?
Joo ,sivusta
- Anonyymi
Saksa tai Japani.
- Anonyymi
Italias oli viel mussolini.
- Anonyymi
Japania tai Hämeenkyrö.
- Anonyymi
Mua vähän häiritsee miten casual standardi toi japani on.
- Anonyymi
Atomipommit varmaan teki niistä jotenkin vammaisia. Yleistät kyllä silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua vähän häiritsee miten casual standardi toi japani on.
Ja Pani
- Anonyymi
Uusi-Seelanti.
- Anonyymi
Kreikassa
- Anonyymi
Somalia.
- Anonyymi
👍. Fun fact, joissakin Itä-Afrikan maissa 👍-eleen näyttäminen tarkoittaa heidän kulttuurissaan samaa kuin meillä 🖕. Piraatiksiko aiot sinne lähteä?
- Anonyymi
Sivusta: vaalikoneet on nyt somaliaksi ja arabiaksi myös 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: vaalikoneet on nyt somaliaksi ja arabiaksi myös 🙄
No voi vittu tätä sairasta Suomen maata.
- Anonyymi
Argentiina ❤️
- Anonyymi
Japani. Vaikuttaa että olisi kohteliaita ja ystävällisiä ihmisiä. Itsellä naapuri sieltä eikä valittamista. Super ystävällinen 👍🏻
- Anonyymi
Australia
- Anonyymi
Ei tule sellaista mahollisuutta 😪
Ruotsi tietenkin. Käytännöt on aikalailla samat kuin täällä länsi suomessa ennen. Saa olla pohjoismaiseen tapaan omaa tilaa. Mutta kuitenkin ollaan puheliaampia.
Kuuluisko tohon kulujen kattamiseen käyttöoikeus Saabiin? Koska ruotsalaisuutta ei voi kokee ilman Saabia.- Anonyymi
Minä myös Ruotsissa koska synnyin siellä ja erityisesti Tukholma
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös Ruotsissa koska synnyin siellä ja erityisesti Tukholma
Sehän on hienoo, että ruotsissa synnyit. On Tukholma kaunis kaupunki. Mä ite tykkään enempi göteborgista ja Malmökin on kiehtova.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Sehän on hienoo, että ruotsissa synnyit. On Tukholma kaunis kaupunki. Mä ite tykkään enempi göteborgista ja Malmökin on kiehtova.
❤️Lähdetäänkö yhdessä?
- Anonyymi
Viro
- Anonyymi
Kuukausi on tosi lyhyt aika, sen nyt asuisi melkein missä vain. Mutta Jamaika voisi olla mukava kokea.
- Anonyymi
Mikä on kenellekin lyhyt aika
Ilman kommunikaatiota ja tasavertaisuutta on hyvä olla
Siitä seuraa vain hyvää
- Anonyymi
Varmaan etelä- koreassa ja pääkaupungissa koska siellä on niin kauniita tunnelmallisia valoja. Kävellä pitkin kaupungin katuja ja löytää joku tunnelmallisen kahvion jossa voisi ikkunasta fiilistellä vaikka sadetta.
- Anonyymi
Portugalissa huhtikuun
- Anonyymi
Pitäis heittää noppaa, ku niitä on nii monta. Useampi osavaltio USAssa. Euroopassa tykkään Englannista ja Ranskasta, mut Portugalissa ja Andorrassa en oo viel käyny...
Ruotsissa, ehkä. Osaan jonkiverran maan kieltäkin. Kulttuurishokki ei olisi niin suuri, kun se on samankaltainen maa kuin Suomi. Toisaalta, olisi mielenkiintoista kokea joku aivan muu maa kulttuurineen kaikkineen. Ja osaahan mä englantia melko hyvin.
- Anonyymi
Viikon voisin jossain olla.
- Anonyymi
Jeesuksen jalanjäljissä.
- Anonyymi
Sveitsissä jossain vuoristossa eli laaksossa
- Anonyymi
Cote d'Azur eli Etelä-Ranskassa.
- Anonyymi
Kreikassa Kreetalla,
- Anonyymi
It’s/ match!
- Anonyymi
Kongossa
- Anonyymi
Kummassa niistä?
Kaverini suku on Kongon demokraattisesta tasavallasta kotoisin.
- Anonyymi
Espanja, Dubai tai Kreikka.
Montakin vaihtoehtoa, mutta vaikka Azoreilla.
- Anonyymi
Sulle välilehti emojikirsin kanssa paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Etelä-Afrikan Kapkaupungissa.
- Anonyymi
Jossain lämmössä, vaikka indonesiassa. Siellä päästäis snorklaa.
- Anonyymi
Sveitsi 🇨🇭
Jodlaisin päivät pitkät ja berhandilaisella tynnyri kaulassa juomaa - Anonyymi
Costa Rica. Rento ja suhteellisen turvallinen maa. Todella kauniita naisia ja hieno jalkapallokullttuuri. Ehkä tuon kuukauden aikana löytäisin työpaikan ja vaimonkin...
- Anonyymi
Grönlannissa, Islannissa tai vaikka vaan Pohjois-Norjassa. Jossain missä on kylmää, karua, vuoria ja valaita ja mahdollisimman vähän tiluliluporukkaa. Jurot ja karvaiset merimiehet plussaa😃
Katselin Areenasta matkailuohjelmaa. Ihan kiva huomata, ettei yhtään tunne kateutta tai halua lähteä minnekkään kotoa. Ihan kiva ohjelma, positiivinen ja unettava:
Katso Yle Areenassa: https://areena.yle.fi/1-64866480 - Anonyymi
Suomessa.
- Anonyymi
kreikkaan voitas lähtee _kaksin_ pariks viikoks kesällä
- Anonyymi
Islannissa tai Norjassa.
- Anonyymi
Viro tai Lontoo
- Anonyymi
saksassa
- Anonyymi
hänen luona….,</3
- Anonyymi
lontoossa
- Anonyymi
Aruballa.
- Anonyymi
Ukraina.. Miehen vastaus
- Anonyymi
Skotlannin linnoja olisi kiva käydä tutkailemassa.
- Anonyymi
Voi niin olisi. Ja vaeltaa nummilla.
- Anonyymi
Lähtisin saksaan samantien. Mua pyydettyki sinne jo
- Anonyymi
exäs asuu siellä ilmeisesti, näin olen käsittänyt :(
- Anonyymi
Uuressa-seelannissa, miksei ruandassakin.
T. Jep. Hep. - Anonyymi
Suomessa.
- Anonyymi
Never never land.
- Anonyymi
Chile, Brasilia, Costa Rica, Uusi Seelanti, Nepal, eteläinen Ranska tai Pyreneet, Kreikka, pohjoinen Italia, Skotlanti, Suomen lappikin kävisi ruska-aikaan ja talvella, Ahvenanmaa tai Gotlanti kesällä... Näin muutamia mainitakseni.
- Anonyymi
En voisi asua tällä hetkellä missään kuukautta. Max viikko voin olla poissa paikasta, missä asun. Vanhemmat ja asuinpaikka määrittää tän.
- Anonyymi
hollanti
- Anonyymi
Israel
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610