Ja tuskastuttaa, ettei asia tule valoon. Tiktokkiinkaan ei voi postata mitään asiasta hänen tililleen, koska Mirella on blacklistannut kaikki sanat, jotka kommentoisivat hänestä mitään negatiivista...
Surettaa, että vääristä ihmisistä tulee julkkiksia. Lukiossa Mirella oli hirveä kiusaaja monelle.
Mirella Roininen on kiusaaja
6
575
Vastaukset
- Anonyymi
Hänestä on muovattu julkisuuten niin valheellinen kuva, että se itkettää. Entä ne kerrat, kun hän nälvi muita tyttöjä näiden ulkonäöstä? Tai valitsi olla kutsumatta "piirinsä" tiettyjä ihmisiä kotibileisiinsä, eristääkseen näitä? Aiheuttaakseen mielipahaa ja nauraakseen? Ilkeä kiusaaja, jonka isällä on rahaa rahoittaa musiikkiuraa.
- Anonyymi
Niin on ja oli. Kylmä ihminen, josta väärä kuva julkisuudessa.
- Anonyymi
Kiusasi niitä jotka oli paremman näköisiä tai parempi muodokkaampi kroppa. Itse se oli pukkutytön muotoinen yläasteella
- Anonyymi
Ja tämä kaikki haukkuminen auttaa teitä miten...?
- Anonyymi
Tää on totta, koulukiusaaja, ei paljon päässä liiku, näkee haastatteluista
- Anonyymi
Onko totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835