Kukahan on se k...sipäinen mulkvisti joka ajelee maastopyörällä urheilukeskuksesta Huhmariin johtavalla ladulla?. Se k...sipää on useita kertoja tavattu Joonaalan kodan liepeillä.
Polkupyörällä ei saa ajaa ladulla
9
103
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ekkö parempaa keksinyt, et oo tavannu pyöräiliää missään eikä sitä oo nähnyt kukaan muukaa.
- AnonyymiUUSI
Se mulkvisti on nähty ladulla ajamassa useita kertoja, yleensä iltaisin.
Sinä et varmaan hiihdä, ellet ole nähnyt edes niitä renkaan jälkiä. - AnonyymiUUSI
"pyöräiliää"
Sellaista en ole nähnyt, mutta pyöräilijän olen nähnyt ladulla useasti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"pyöräiliää"
Sellaista en ole nähnyt, mutta pyöräilijän olen nähnyt ladulla useasti.Kieli polliisi.
- AnonyymiUUSI
Ei se latu siitä kulu.
- AnonyymiUUSI
Latu on tehty hiihtämistä varten. Kävelijät, pyöräilijät jne. voivat liikkua jossain muualla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Latu on tehty hiihtämistä varten. Kävelijät, pyöräilijät jne. voivat liikkua jossain muualla.
Suksi #ittuun. Latu on yhteinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suksi #ittuun. Latu on yhteinen.
Kaikki älykääpiöitä lukuunottamatta tietävät, että latu on hiihtämistä varten. Pyöräilijä ajelkoon muualla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki älykääpiöitä lukuunottamatta tietävät, että latu on hiihtämistä varten. Pyöräilijä ajelkoon muualla.
Saattaa sattua fillaroijaan kipeästi jos sauva vahingosssa osuu kylkeen. Olisi viisautta pysyä pois ladulta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5064628Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743276Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491606Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m23149117-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais331387- 831334
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta161096Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591039Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.73965- 57956