Sillä sinä olet minun kanssani

Anonyymi-ap

26

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on tarkoitettu niille tuleville vanhuksille,jotka tarvitsisivat tulevaisuudessa kunniallista hoitoa ja hoivaa palvelutaloissa.Horisontissa siintää huonot olot saat kuolla yksin wc lattialle kuset ja sonnat housuissa.

• Anonyymi

Kaikki ansaitsevat kunniallisen hoitamisen sinullako on kokemusta tuollaisesta vai onko kyseessä joku tuttusi?

• Anonyymi

Aloitus kertoo iloisista asioista siinä ei ketään alenneta.

• Anonyymi

Ompa kauheat toiveet jollakin ihmisellä selvästi näkee että toivoo muille ihmisille pahaa.
      Silloin kun etsin töitä niin hain henkilökohtaisen avustajan töitä olisin saanut paikan en voinut ottaa työtä vastaan kun olin sairas ja sairas olen vieläkin. Mieluummin olisin terve ja työtä tekevä mutta huonossa kunnossa olen nyt ja olen ollut pitkän aikaa.
      Terveet ihmiset tekevät töitä ei sairaat.

• Anonyymi

Kunniallinen mitä se tarkoittaa nykyaikana hoitajien ja heidän johtajien ajatuksissa

• Anonyymi

Kandee käydä kuuntelemassa tuo linkki siitä voisi vaikka apua sinulle olla.

• Anonyymi

Taitaa laakso tosiaan pimentyä,kohta on kiinni kunnalliskojit ja terveyskeskus tullee palijo joutilaita hoitajia ja vanahukset kuolee poiijes

• Anonyymi

Sinä ilkeä ihmislapsi(aikuinen)toivon että joudut tuonpuoleisen portilla sinne kuumallepuolen vaikka itse luulet olevasi paratiisiporukkaa .

• Anonyymi

Ei sinne joudu kuin korkeintaan uskovaiset.

• Anonyymi

Kenelle sun viesti on? Saa sitä toivoa mutta ihminen ei päätä sitä että minne toiset pääsevät tai joutuvat onneksi. Olen aloituksen tekijä ja sinä taidat olla tuo 23.2 klo10:33 viestin laittanut. Laitoin tuon linkin että siitä olisi apua joillekin ihmisille.
        Sulla on synkkät ajatukset.
        En luule olevani paratiisi porukkaa vaan uskon että olen mutta kukaan ihminen ei ole paratiisi porukkaa ilman Jeesuksen ristin kuolemaa ja paratiisi porukkaa ovat kaikki jotka ottavat Jeesuksen kutsun vastaan armosta ihminen pelastuu.

• Anonyymi

Naulankantaan osuit

• Anonyymi

vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa en pelkäisi mitään pahaa koska olen itse sen laakson pahin paskiainen....

• Anonyymi

Laaksosi on vain pieni kuoppa maassa.

• Anonyymi

Helvetti kutsuu oletko valmiina varsinkin vanhuksia jotka joutuu vaivaistaioihin

• Anonyymi

On totta että joidenkin ihmisten helvetti on jo maanpäällä osittain mutta varsinainen helvetti on kuoleman jälkeen jos ei Jeesuksen suojaa ole.

• Anonyymi

Maanpäällinen helvetti nalkaa kun joutuu hoitolaitokseen

• Anonyymi

Maanpäällisiä helvettejä on monenlaisia mutta voi sen varmaan noinkin ajatella. Hoitolaitoksia on monenlaisia esim mielenterveys parantola mutta taisit tarkoittaa vanhainkotia yleensä vanhus tykkää olla vanhainkodissa mutta on niitä varmaan poikkeuksia jotka mieluummin olisivat kotonaan.
        Onko ihan omaa kokemusta että olet siellä laitoksessa jo?

• Anonyymi

Tuomiopäivä lähestyy helvetti odottaa vääräuskoisia,ja synnittömösti eläneet pääsevät paratiisiin viininjuontiin ja sen nudistirannoilla kuljeksivat välillä paritellen vastaantulijoiden kanssa.<<<<välillä syövät viinirypäleitä toistensa uumilta ja völiin viiniä ja taas paritelleva että nainkö

• Anonyymi

Helvetti odottaa kaikkia niitä jotka eivät pelastu jotka eivät ota Jeesusta Kristusta Herrakseen ja vapahtajakseen. Ei kukaan synneissään voi taivaaseen päästä. Elämän aikana tehdään päätös missä ikuisuus vietetään taivas ja helvetti ovat vaihtoehdot.

https://dailyverses.net/fi/pelastus

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kuuntele sinä vain sun ymmärrys ei riitä raamatun sanomaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Tämä saarna on ainakin totta. Näitä ns. oikeasti
        uskovaisten höpinöitä ei aina kannata ottaa tosissaan.
        Monesti on ns. oma lehmä ojassa.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa Vanhaikoti suljetaan ,muka sisäilma ongelmia .Helvetti odottaa nurkantakana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2066
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      116
      1685
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      43
      1541
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1477
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      121
      1023
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe