Kun teillä todettu uniapnea.
Siinä on alkoholi kokonaan kielletty.
Onko lkwtään joka käyttää alkoholia, tämän laitteen kanssa.
Uniapnea laite
10
391
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on kielletty. Jos sä haluut kuolla yöllä kotona sänkyysi niin se on sun valinta.
- Anonyymi
Etkö sä oikeesti ymmärrä että hengityskatkoksia tulee vielä enemmän. Mutta jos olet alholisti niin ihan sama mulle.
- Anonyymi
En todellakaan ole alkoholisti.
Tai en ainakaan liule olevani.
Tarkoitus oli kysyä voiko koskaan ottaa mitään.
Otan muutaman kerran vuodessa.- Anonyymi
ja paljon juot silloin kerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja paljon juot silloin kerralla
Muutaman annoksen.
Ehkä 6- 8 annosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman annoksen.
Ehkä 6- 8 annosta.Sulle on ohjeet annettu. Minä en jois kun kerta hengityskatkokisa on muutenkin vai hengittääkö se laite sun puolesta. Millanen muuten olet kännissä . sammutko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on ohjeet annettu. Minä en jois kun kerta hengityskatkokisa on muutenkin vai hengittääkö se laite sun puolesta. Millanen muuten olet kännissä . sammutko?
Ei vielä todettu.
Itse tehnyt diagnoosin.
Vasta ensi tutkimus tehty.
En todellakaan sammu.
Mietin vaa näitä asioita.
Alkoholi ei pakollista mun elämässä.
Lähinnä lomalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä todettu.
Itse tehnyt diagnoosin.
Vasta ensi tutkimus tehty.
En todellakaan sammu.
Mietin vaa näitä asioita.
Alkoholi ei pakollista mun elämässä.
Lähinnä lomalla.olet tehnyt itse daignoosin mutta kuitenkin käynyt tutkimuksessa. no mitä siinä tutkimuksessa selvisi. Oota jotain jolla on kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet tehnyt itse daignoosin mutta kuitenkin käynyt tutkimuksessa. no mitä siinä tutkimuksessa selvisi. Oota jotain jolla on kokemusta
Asia selviää kahden viikon päästä.
Mut merkit selvät ja avokki kuunnellut hengityskatkokset.
- Anonyymi
Helpottaa krapulaa, ihme moralisointia. Laite on kuin turbo juopolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303867Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83179Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai332867Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122732Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1332441- 451992
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611225"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For891201Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361119Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 781109