Kun teillä todettu uniapnea.
Siinä on alkoholi kokonaan kielletty.
Onko lkwtään joka käyttää alkoholia, tämän laitteen kanssa.
Uniapnea laite
10
556
Vastaukset 10
- Anonyymi
Niin on kielletty. Jos sä haluut kuolla yöllä kotona sänkyysi niin se on sun valinta.
- Anonyymi
Etkö sä oikeesti ymmärrä että hengityskatkoksia tulee vielä enemmän. Mutta jos olet alholisti niin ihan sama mulle.
- Anonyymi
En todellakaan ole alkoholisti.
Tai en ainakaan liule olevani.
Tarkoitus oli kysyä voiko koskaan ottaa mitään.
Otan muutaman kerran vuodessa.- Anonyymi
ja paljon juot silloin kerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja paljon juot silloin kerralla
Muutaman annoksen.
Ehkä 6- 8 annosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman annoksen.
Ehkä 6- 8 annosta.Sulle on ohjeet annettu. Minä en jois kun kerta hengityskatkokisa on muutenkin vai hengittääkö se laite sun puolesta. Millanen muuten olet kännissä . sammutko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on ohjeet annettu. Minä en jois kun kerta hengityskatkokisa on muutenkin vai hengittääkö se laite sun puolesta. Millanen muuten olet kännissä . sammutko?
Ei vielä todettu.
Itse tehnyt diagnoosin.
Vasta ensi tutkimus tehty.
En todellakaan sammu.
Mietin vaa näitä asioita.
Alkoholi ei pakollista mun elämässä.
Lähinnä lomalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä todettu.
Itse tehnyt diagnoosin.
Vasta ensi tutkimus tehty.
En todellakaan sammu.
Mietin vaa näitä asioita.
Alkoholi ei pakollista mun elämässä.
Lähinnä lomalla.olet tehnyt itse daignoosin mutta kuitenkin käynyt tutkimuksessa. no mitä siinä tutkimuksessa selvisi. Oota jotain jolla on kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet tehnyt itse daignoosin mutta kuitenkin käynyt tutkimuksessa. no mitä siinä tutkimuksessa selvisi. Oota jotain jolla on kokemusta
Asia selviää kahden viikon päästä.
Mut merkit selvät ja avokki kuunnellut hengityskatkokset.
- Anonyymi
Helpottaa krapulaa, ihme moralisointia. Laite on kuin turbo juopolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681340
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081255
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53577