Kun teillä todettu uniapnea.
Siinä on alkoholi kokonaan kielletty.
Onko lkwtään joka käyttää alkoholia, tämän laitteen kanssa.
Uniapnea laite
10
246
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on kielletty. Jos sä haluut kuolla yöllä kotona sänkyysi niin se on sun valinta.
- Anonyymi
Etkö sä oikeesti ymmärrä että hengityskatkoksia tulee vielä enemmän. Mutta jos olet alholisti niin ihan sama mulle.
- Anonyymi
En todellakaan ole alkoholisti.
Tai en ainakaan liule olevani.
Tarkoitus oli kysyä voiko koskaan ottaa mitään.
Otan muutaman kerran vuodessa.- Anonyymi
ja paljon juot silloin kerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja paljon juot silloin kerralla
Muutaman annoksen.
Ehkä 6- 8 annosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman annoksen.
Ehkä 6- 8 annosta.Sulle on ohjeet annettu. Minä en jois kun kerta hengityskatkokisa on muutenkin vai hengittääkö se laite sun puolesta. Millanen muuten olet kännissä . sammutko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on ohjeet annettu. Minä en jois kun kerta hengityskatkokisa on muutenkin vai hengittääkö se laite sun puolesta. Millanen muuten olet kännissä . sammutko?
Ei vielä todettu.
Itse tehnyt diagnoosin.
Vasta ensi tutkimus tehty.
En todellakaan sammu.
Mietin vaa näitä asioita.
Alkoholi ei pakollista mun elämässä.
Lähinnä lomalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä todettu.
Itse tehnyt diagnoosin.
Vasta ensi tutkimus tehty.
En todellakaan sammu.
Mietin vaa näitä asioita.
Alkoholi ei pakollista mun elämässä.
Lähinnä lomalla.olet tehnyt itse daignoosin mutta kuitenkin käynyt tutkimuksessa. no mitä siinä tutkimuksessa selvisi. Oota jotain jolla on kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet tehnyt itse daignoosin mutta kuitenkin käynyt tutkimuksessa. no mitä siinä tutkimuksessa selvisi. Oota jotain jolla on kokemusta
Asia selviää kahden viikon päästä.
Mut merkit selvät ja avokki kuunnellut hengityskatkokset.
- Anonyymi
Helpottaa krapulaa, ihme moralisointia. Laite on kuin turbo juopolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310248- 785245
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494872Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234142Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433892Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363753Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383608- 483273
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443209- 492824