Miten nyt suu pannaan ku meidän kaikkien Harry hjallis harkimo ajaa topakasti kuntaliitoksia. Mennäänkö Ouluun vai Kuusamoon. Epäilen ettei kumpikaan halua konkurssikypsää "kaupunkia". Mitä meidän oma ja ainoa edustaja liike.nyt on mieltä että mihin suuntaan? Syötteelle?
Kuntaliitoksia
10
471
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei osaa sanoa mihin liike.nytin politiikka perustuu. Onko liberaali- vai konservatiivipuolue. Jos edustaja vain höpöttää tyhjänpanttina torilla ei kai kukaan ota sitä tosissaan. Vai?
- Anonyymi
Kllä puhut asiaa.
- Anonyymi
Hai sta pappa v it tu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hai sta pappa v it tu
Onko tämä ainoan ehdokkaan lausunto
- Anonyymi
No eihän kukkaan tämmöstä velkakrisipesäkettä halua kontolleen. Kriisikuntamenettelyn myötä Putasjärven kylät ja reuna-alueet tullaan jakamaan naapurikuntien kesken ja kurenalus jätetään jatkamaan itsenäisenä kuntana koska jonkunhan niistä veloista täytyy vastata.
- Anonyymi
Rotat jättävät uppoavan laivan.
- Anonyymi
Oikeassa oot. Yks kepulainen pitkän linjan l-positiivinen metsätyömies ilmoitti jo jättäytyvänsä pois vaaleista. Hyvä hyvä ottakaa muutkin saman mieliset siitä mallia. Ja alkaa pudasjärvi kukoistaa
- Anonyymi
Ei kuusamoon. Oulu ei huoli.. joten pudis, taivalkoski, puolanka, ranua, posia ja suomussalami yhtyy yheksi isoksi kunnaksi. Nä ottaa nimeksi koillismaan osuuskunta. Nämä ku yhtyy niin saavat kaikki velat anteeksi laajalla käellä inaria myöten.
- Anonyymi
Teeri ja piru vaan huutaa tässä osuuskunnassa.
- Anonyymi
Liitytään Taivalkoskeen!
Saadaan sitten sanoa että Päätalon Kallekin on oikeastaan Pudasjärveläinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893