Itseni tuhtiin humalaan, että uskallan lähestyä sinua?
Otatko nainen minut kainaloon nukkumaan yöksi, jos juon rohkaisuksi
84
617
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai! Saat myös p*llua, jos olet niin rohkea.
- Anonyymi
Tissuttelen vielä, laitan viestin sinulle noin klo 22.30-23.00.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissuttelen vielä, laitan viestin sinulle noin klo 22.30-23.00.
Lupaat vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaat vaan
Lähempänä 23 laitan viestin. Vielä en ole tarpeeksi humalassa.
- Anonyymi
Ois mullaki. Täällä ollu. Mikset tullu kylään. Mä nukahdan kohta. En mä pelkää ku hämähäkkejä
- Anonyymi
Olisit kutsunut kylään. Olisin tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit kutsunut kylään. Olisin tullut.
Ethän sä enää ees moikkaa oot kai suuttunu jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä enää ees moikkaa oot kai suuttunu jostain.
Ohi meni. Moikataan ja hymyillään aina, kun nähdään.
- Anonyymi
Ei humalassa
- Anonyymi
Sen ymmärrän, että autoa ei ajeta humalassa, mutta olen tulossa sun kainaloon nukkumaan. Mikä on ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ymmärrän, että autoa ei ajeta humalassa, mutta olen tulossa sun kainaloon nukkumaan. Mikä on ongelma?
En haluaisi, että ensinmäisellä kunnon kohtaamisella hän olisi humalassa. Viestitellä ja soitella voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi, että ensinmäisellä kunnon kohtaamisella hän olisi humalassa. Viestitellä ja soitella voi.
Ymmärrän tuon, mutta en uskalla jännitys oireideni takia tehdä kunnon aloitetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän tuon, mutta en uskalla jännitys oireideni takia tehdä kunnon aloitetta.
Onko viestin laittaminen kin liian jännittävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä moi riittää. Kyllä me siitä sitten yhdessä eteenpäin päästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä viestin lähettäminenkin on liian jännitttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä moi riittää. Kyllä me siitä sitten yhdessä eteenpäin päästään.
Minä täällä yksin pohdiskelen mitä toinen ajattelisi jos yhtäkkiä puhelimeen kilahtaa moi viesti. Mietin miten nololta se tuntuisi, jos toinen ei odotakaan mitään viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ajattelit sinne kainaloon sitten päästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ajattelit sinne kainaloon sitten päästä?
Juomalla itseni humalaan ja sen voimalla laitan sen viestin. Jos se on sinulle helpompaa niin voisit sinäkin sen viestin laittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Minä täällä yksin pohdiskelen mitä toinen ajattelisi jos yhtäkkiä puhelimeen kilahtaa moi viesti. Mietin miten nololta se tuntuisi, jos toinen ei odotakaan mitään viestiä.
Ei siinä minusta ole mitään noloa. Miksi se olisi noloa? et voi tietää, vaikka hän toivoisi sinun laittavan viestiä. Jos hän ei ilahdu, niin ainakin olet yrittänyt lähestyä.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei siinä minusta ole mitään noloa. Miksi se olisi noloa? et voi tietää, vaikka hän toivoisi sinun laittavan viestiä. Jos hän ei ilahdu, niin ainakin olet yrittänyt lähestyä.
Se olisi helpompaa, jos ei tarvitsisi torjunnan jälkeen nähdä, mutta minä joutuisin kohtaamaan häpeän aina uudestaan, kun törmätään hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaan, lupaan vastata❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaan, lupaan vastata❤️
Sano jokin tunniste niin laitan heti viestin. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi helpompaa, jos ei tarvitsisi torjunnan jälkeen nähdä, mutta minä joutuisin kohtaamaan häpeän aina uudestaan, kun törmätään hänen kanssaan.
Törmäättekö usein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törmäättekö usein?
Nyt viimeaikoina ollaan törmätty n. 2 kertaa kuukaudessa pikaisesti..
- Anonyymi
En mä usko et uskallan.....
- Anonyymi
Miksi et uskalla? En ole ikinä tehnyt mitään pahaa naisille? Päin vastoin minussa herää suojelu vietti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et uskalla? En ole ikinä tehnyt mitään pahaa naisille? Päin vastoin minussa herää suojelu vietti.
Et ehkä sinä oo tehnyt, mut joku muu.
Sellanen saattaa jättää aika isot pelot jälkeensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ehkä sinä oo tehnyt, mut joku muu.
Sellanen saattaa jättää aika isot pelot jälkeensä.Ymmärrän. Olen ollut aina asiallinen häntä kohtaan. Pitäisi vähäsen osoittaa luottamusta toiseenkin suuntaan.
- Anonyymi
Mikä minussa niin pelottaa, että et voi selvinpäin tulla?
- Anonyymi
Ei sinussa mikään. Minua vaan jännittää, pelottaa, ahdistaa. Näitä oireita haluan lievittää, että pääsee kapuamaan kynnyksen yli.
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse juoda rohkaisua minut saadaksesi. Laitat vaan jonkun kivan viestin mesessä. Linkkaa joku hyvä kappale, vaikka vanha iskelmä.
- Anonyymi
Toki😏
- Anonyymi
Ei sun tarvi juoda itseäsi tuhtiin humalaan ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvi juoda itseäsi tuhtiin humalaan ☺️
Laitatko sinä sitten minulle viestin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko sinä sitten minulle viestin?
Laita sä mulle?❤️😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita sä mulle?❤️😏
Sano selvä tunniste niin laitan heti viestin. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano selvä tunniste niin laitan heti viestin. ❤️
Mul on mustat vaatteet ja vaaleat hiukset on auki 😏 oot komee mustahiuksinen Rakkaani.
Olen J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul on mustat vaatteet ja vaaleat hiukset on auki 😏 oot komee mustahiuksinen Rakkaani.
Olen JMinä ”juoppo” renttu olen väärä tyyppi. Sinun ihana on jossain muualla. Toivottavasti saat vielä hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ”juoppo” renttu olen väärä tyyppi. Sinun ihana on jossain muualla. Toivottavasti saat vielä hänet.
Okei☺️
- Anonyymi
Voitko tulla suukottelemaqn
- Anonyymi
Voisin, jos olisit hän.
- Anonyymi
Voi humalassa tulla kainaloon tietenkin, mutta tuskin olet hän :)
- Anonyymi
Voin ollakin. Laita joku tunniste?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin ollakin. Laita joku tunniste?
Höpö höpö, otahan varovaisesti ja nukkumaan kiltisti 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, otahan varovaisesti ja nukkumaan kiltisti 😀
Samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin.
Kiitos.
En haluaisi tuhdissa humalassa olevaa miestä viereeni.
- Anonyymi
En usko, että hän nainen käyttäisi nimimerkkiä prinsessa.
Anonyymi kirjoitti:
En olettanutkaan tämän aloituksen olevan mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vietnamilainen käy paremmin kuin prinsessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vietnamilainen käy paremmin kuin prinsessa
Ei osu. Kylmenee, kylmenee, kylmenee.
- Anonyymi
En. Humalainen saa mennä muualle.
- Anonyymi
Minä olen humalassakin uskollinen, sekä järki päässä, enkä mene muualle. Jään mielummin omaan kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen humalassakin uskollinen, sekä järki päässä, enkä mene muualle. Jään mielummin omaan kotiin.
Muualle kuin mun luokseni se on omaan kotiinsakin. Mun viereeni ei yksikään humalainen tule. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualle kuin mun luokseni se on omaan kotiinsakin. Mun viereeni ei yksikään humalainen tule. Ei kiinnosta.
Ei ollut aloitus sinulle. Hän ei ole tuollainen nillittäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut aloitus sinulle. Hän ei ole tuollainen nillittäjä.
En ole minäkään. Mä en ikinä nillitä mistään. Siksipä humalainen nillittäjä saa mennä muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole minäkään. Mä en ikinä nillitä mistään. Siksipä humalainen nillittäjä saa mennä muualle.
Just 😂 hyvin sä vedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just 😂 hyvin sä vedät.
Tottakai. Mä kun en ole se, joka alkoi nillittää siitä, ettei toinen halua humalaista seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai. Mä kun en ole se, joka alkoi nillittää siitä, ettei toinen halua humalaista seuraa.
Vaikutat itse humalaiselta. Olisit varmaan ihan mahoton kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat itse humalaiselta. Olisit varmaan ihan mahoton kännissä.
Huomaa, että.olet kännissä. Känniset alkavat aina haastaa riitaa tyhjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, että.olet kännissä. Känniset alkavat aina haastaa riitaa tyhjästä.
Sinä haluat sanoa viimeisen sanan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä haluat sanoa viimeisen sanan.
Vain jos aiempi oli typerää haukkumista ja syyllistämistä. Järkevä (ja selvä) olisi todennut jo alkuunsa vaikkapa, että "ok, ei ole pakko". Sen sijaan känniset (ja alko-ongelmaiset) alkavat heti nillittää siitä, että känninen seura ei kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain jos aiempi oli typerää haukkumista ja syyllistämistä. Järkevä (ja selvä) olisi todennut jo alkuunsa vaikkapa, että "ok, ei ole pakko". Sen sijaan känniset (ja alko-ongelmaiset) alkavat heti nillittää siitä, että känninen seura ei kelpaa.
Tämäkin turina tuokio kelpasi känniläisen kanssa, vaikka en edes ole vielä kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin turina tuokio kelpasi känniläisen kanssa, vaikka en edes ole vielä kännissä.
Toki. Kyllä mä kännistenkin kanssa jutella voin. Kainalooni on kuitenkin turhaa toivoa pääsevänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki. Kyllä mä kännistenkin kanssa jutella voin. Kainalooni on kuitenkin turhaa toivoa pääsevänsä.
Asia selvä, minä en kohta ole. 😂 olet sinä ihan kehityskelpoinen tapaus näköjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä, minä en kohta ole. 😂 olet sinä ihan kehityskelpoinen tapaus näköjään.
Se on varmaan ikävää, jos on itse humalassa, eikä halua olla humalaisessa seurassa. Hankala tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan ikävää, jos on itse humalassa, eikä halua olla humalaisessa seurassa. Hankala tilanne.
Minulla ei ole ongelmaa olla selvin päin. Ongelma minulla oli lähestyä naista selvinpäin. Minua ei myöskään haittaa jos nainen olisi innostunut naukkailemaan viiniä ja olisi ollut vähän huppelissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole ongelmaa olla selvin päin. Ongelma minulla oli lähestyä naista selvinpäin. Minua ei myöskään haittaa jos nainen olisi innostunut naukkailemaan viiniä ja olisi ollut vähän huppelissa.
Jep. Mä taas ajattelen, että jollei selvin päin kykene, niin antaa olla. Itse en kaipaa alkoholia mihinkään. En ole absolutisti ja voin juoda lasillisen seuraksi, mutta enpä enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Mä taas ajattelen, että jollei selvin päin kykene, niin antaa olla. Itse en kaipaa alkoholia mihinkään. En ole absolutisti ja voin juoda lasillisen seuraksi, mutta enpä enempää.
Miksi et voi itse lähestyä, jos se on sinulle helpompaa ja olet noin jyrkkä asioissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi itse lähestyä, jos se on sinulle helpompaa ja olet noin jyrkkä asioissa?
Tietysti voin, sellaista josta olen oikeasti kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti voin, sellaista josta olen oikeasti kiinnostunut.
Sinä voisit olla ajatusteni kohde. Hän on kiinnostunut minusta vääristä syistä. Hän ei ole ”oikeasti” kiinnostunut minusta ja siksi ei lähesty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voisit olla ajatusteni kohde. Hän on kiinnostunut minusta vääristä syistä. Hän ei ole ”oikeasti” kiinnostunut minusta ja siksi ei lähesty.
Mä en tietääkseni ole kenestäkään kiinnostunut vääristä syistä. Minulla on vain yksi, josta ylipäänsä olen kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tietääkseni ole kenestäkään kiinnostunut vääristä syistä. Minulla on vain yksi, josta ylipäänsä olen kiinnostunut.
En tarkoittanut sinua. Ajattelin vain ääneen, että voisit olla, mutta sinä olet joku täysin tuntematon. Jos sinulla on joku ihana niin miksi vielä olet täällä palstalla? Oletko yrittänyt lähestyä häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut sinua. Ajattelin vain ääneen, että voisit olla, mutta sinä olet joku täysin tuntematon. Jos sinulla on joku ihana niin miksi vielä olet täällä palstalla? Oletko yrittänyt lähestyä häntä?
Tilanne on suhteellisen mahdoton. Ja juu, kyllä hän tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on suhteellisen mahdoton. Ja juu, kyllä hän tietää.
Oletko suoraan sanonut, että olet kiinnostunut vai jotain vihjeitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko suoraan sanonut, että olet kiinnostunut vai jotain vihjeitä?
Tietenkin olen sanonut ihan suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin olen sanonut ihan suoraan.
Okei. Harmi, että silti joudut olemaan täällä palstalla. Minun oma kaivattu ei ole suoraan sanonut kertaakaan, mutta muutamia kertoja hän on vihjaillut kiinnostuksestaan. Olen jälkeen päin vasta miettinyt, että olisiko siihen pitänyt reagoida jotenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Harmi, että silti joudut olemaan täällä palstalla. Minun oma kaivattu ei ole suoraan sanonut kertaakaan, mutta muutamia kertoja hän on vihjaillut kiinnostuksestaan. Olen jälkeen päin vasta miettinyt, että olisiko siihen pitänyt reagoida jotenkin.
En mä omasta mielestäni mitään joudu. Kunhan nyt kulutan toisinaan aikaani täälläkin. Silloin kun en jaksa alkaa mitään ihmeempää enää tekemään, enkä viitsi mitään videoitakaan töllöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä omasta mielestäni mitään joudu. Kunhan nyt kulutan toisinaan aikaani täälläkin. Silloin kun en jaksa alkaa mitään ihmeempää enää tekemään, enkä viitsi mitään videoitakaan töllöttää.
Hyvä sitten. Itsekin eksyin, joskus tänne vahingossa ja tunnistin yhden kirjoituksen. Sen jälkeen jumituin tänne. Lukemaan kivoja kirjoituksia ja purkamaan omia tunteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sitten. Itsekin eksyin, joskus tänne vahingossa ja tunnistin yhden kirjoituksen. Sen jälkeen jumituin tänne. Lukemaan kivoja kirjoituksia ja purkamaan omia tunteita
Mä tiedän, että hän ei täällä kirjoittele. Halutessani tietäisin kyllä mistä hänet voi netissä löytää, mutta pienemmällä vaivalla kirjoitan suoraan viestiä mikäli siltä tuntuu. Kunhan nyt välillä vingun täällä ikävääni, vaikka eihän siitä mitään hyötyä ole. Lähinnä mäkin vain luen muiden juttuja ja vastailen niihin.
- Anonyymi
Ehkä olisi parempi, jos kumpikin joisi vain jonkin verran.
- Anonyymi
Parempi, kuin ei joisi ollenkaan. Minä aloittaja join illalla 3 pientä tölkkiä olutta ja siihen jätin. Jätin kyllä laittamatta sen viestinkin. Jäi kyllä saamatta se kainalopaikkakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi, kuin ei joisi ollenkaan. Minä aloittaja join illalla 3 pientä tölkkiä olutta ja siihen jätin. Jätin kyllä laittamatta sen viestinkin. Jäi kyllä saamatta se kainalopaikkakin.
Harmi ettet laittanut viestiä.
Olispa itellekin nyt kainalopaikka :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ettet laittanut viestiä.
Olispa itellekin nyt kainalopaikka :(Jos olisit kaivattuni niin milloin vaan pääset kainalooni. Se on sinulle varattu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670