Sä mua? Mikä mussa niin kiinnostaa? Maailmassa on niin paljon ihmisiä. Miks just minä?
Stalkkaatko
28
707
Vastaukset
- Anonyymi
Ei en stalkkaa ketää. Älytöntä
- Anonyymi
Joo, tiedän ton tunteen jälkeenpäin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tiedän ton tunteen jälkeenpäin...
🤣🤣
- Anonyymi
Kyllä mä stalkkaan sua. Et antanut muuta mahdollisuutta 🧐
- Anonyymi
Mites niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites niin?
No et antanut mahdollisuutta selvittää asioita. Mö tulin sun luo kahville sun muuta, mutta et vasn pystynyt siihen. Enkä mä syyllistä sua, mutta näin asiat meni. Koskas asioita ei pidä lakaista maton alle ja jättää selvittämättä. Sieltä ne kyllä tulee esille taas ennemmin tai myöhemmin. Ei siis kannata paeta vaikeitakaan asioita.
Stalkkaan alla oon päässyt perille monesta asiasta, joten olen itse päässyt kuitenkin työstää asioita. Muuten mun elämästä ei olis tullu mitään. Sen verran solmussa oli asiat ja olin pitkään jumissa tienristeyksessä enkä tiennyt mihin suuntaan kun piti lähteä. Stalkkaan alla sua pääsin jotenkin kärryille mikä esti sua ettet pystynyt mua kohtaamaan kasvotusten ja puhumaan asioita halki...
- Anonyymi
Oot kaksoisliekkini.
- Anonyymi
Yksityisyyden rikkomiseen ei ole oikeutusta vaikka toinen ois oma peräpukama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että aistin sut ja asioita, ei ole yksityisyyttäsi rikkovaa. Mitäs höngit niskaan siellä koko ajan. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa peräpukamaa ei tarvetta stalkkaa, koska se kulkee aina mukana, minne kuljetkin? Siksi toi oli huono esimerkki minusta.
- Anonyymi
P*ne mua, p*ne hyvin,
- Anonyymi
Kävisit gybbe maksullisissa vai eikö nekään suostu
- Anonyymi
Koska olet huomionkipeä. Älä jaa elämääsi koko maailmalle, jos haluat yksityisyyttä. Ykinkertaista.
- Anonyymi
Heh,heh meitä on moneksi.
- Anonyymi
Nii.. en ole niin tehnyt! Hän on vaan kiinnostunut mun elämästä!
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle: En oikein osaa sellaista. Jätän kyllä merkkejä koska tykkään niin hirveästi ja enemmän, ja haluan että tiedät minun ajattelevan sinua. Olet maailman ihanin.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Ne stalkkaa luuria ylilautalaiset
- Anonyymi
Miten sieltä löydän? Koitin jo etsiä
- Anonyymi
En stalkkaa ainakaan enää. Aikaisemmin googletin jonkin verran. En tosiaan tiedä sinusta mitään. En ole kuullut sinusta juorujakaan, koska meillä ei oikeastaan ole mitään yhteistä työpaikkaa tms. En tiedä historiaasi tai tiedän sen, että sinulla on ollut kai kärsimystä mutta mitä, en tiedä. Nykyisistä elämänvaiheista en tiedä mitään.
- Anonyymi
Mun mies ei stalkkaa mua, vaan me vedetään toisiamme puoleen kun magneetit. Tykkään siitä tunteesta❤️ Hän tykkää myös. Tämä on Rakkauden asia
- Anonyymi
Kunhan katselin.
Energia...Sussa oleva energia innostaa.
Mutta tämä vaan etäältä, koska emme voisi ikinä olla toisiamme varten todellisessa maailmassa.- Anonyymi
Kyllä se tiedetään mitä sä siellä kyttäät. Ole rauhassa vaan
- Anonyymi
Mokä sen estää?
- Anonyymi
Sinä stalkkaat, sillä minua sun tarvinnut tarrannut, pilkkimään....
T. Jätkä
https://m.youtube.com/watch?v=ScCShsNFwgI&lc=UghbMYaer7h2dngCoAEC - Anonyymi
Ohikulkiessani saatan vilkaista sinne suuntaan ja lähettää lämpiä ajatuksia, enpä juuri muuta, jos tämä on stalkkausta niin ehkä sitten 😘🤩❤️
- Anonyymi
En sitten kirjoita näitä juttuja mies. Et ole toiminut väärin. Olisi ollut mukava nähdä useamminkin vaikka jostain syystä säikähdänkin yllätystä. Kaikki hyvin toivon että sielläkin.
- Anonyymi
Stalkkaisin jos tietäisin nimesi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197