Nytkin istun täällä ja juon kaljaa. Tiedän haitat, mutta ei sitä päissään välitä niistä. Krapulassa on melkein pakko ottaa pari tasottavaa, jotka lopulta muuttuu pariksi kymmeneksi kaljatölkiksi. Raittius kiinnostaisi, mutta taitaa olla myöhästä haaveilla.
Se lopettamisen vaikeus
17
508
Vastaukset
- Anonyymi
Ota vaan kaljaa. Ei susta enää raitista tule
- Anonyymi
Tänään ja huomenna otetaan. Sitten korkki kiinni. Sovittu?
- Anonyymi
sama täällä..potuttaa tilanne
- Anonyymi
Ei se peli ole vielä menetetty kun aivotoiminta sallii lopettamisesta haaveilun. Haaveet teoiksi!
- Anonyymi
Nyt ahdistaa jo helvetisti kun muutama olut juotu. Pakko juoda lavallinen, että pääsee nukkumaan. Ei kannata alottaa ollenkaan.
- Anonyymi
Siitä matkaan vähentelemällä päivittäin puoleen. Otilta diapamia jos käy raskaaksi. Riittävästi lepoa ja ravintoa, ei muita projekteja. AA-auttava puhelin käyttöön, ja/tai AA-palaveriin,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä matkaan vähentelemällä päivittäin puoleen. Otilta diapamia jos käy raskaaksi. Riittävästi lepoa ja ravintoa, ei muita projekteja. AA-auttava puhelin käyttöön, ja/tai AA-palaveriin,
Mielummin kannattaa jatkaa pelkkää juomista kuin alkaa diapamin myötä sekakäyttäjäksi.
Nuo benzot aiheuttavat paljon v****maisemman koukun kuin pelkkä alkoholi. Niistä irti pyristellessä oppii tietämään mitä on vierotusoireet.
Benzodiazebiinit (mm. diapam) eivät sovi ihmiselle jolle alkoholikin aiheuttaa riippuvuutta.
Nimittäin benzot aiheuttavat myös riippuvuutta, ja todella nopeasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin kannattaa jatkaa pelkkää juomista kuin alkaa diapamin myötä sekakäyttäjäksi.
Nuo benzot aiheuttavat paljon v****maisemman koukun kuin pelkkä alkoholi. Niistä irti pyristellessä oppii tietämään mitä on vierotusoireet.
Benzodiazebiinit (mm. diapam) eivät sovi ihmiselle jolle alkoholikin aiheuttaa riippuvuutta.
Nimittäin benzot aiheuttavat myös riippuvuutta, ja todella nopeasti.Olen samaa mieltä. Benzot pilaa aivot vielä alkoholiakin tehokkaammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimittäin benzot aiheuttavat myös riippuvuutta, ja todella nopeasti.Ei mitään koukkuja, vaan parinkymmenen kpl rasia ja sitten seis. Sanoin, että ota diapamia jos käy raskaaksi.
- Anonyymi
Tajusin sen että 1-2olutta käynnistää koneen, niin sen myötä itellä menee 12tai24 päivissä, piti juoda vaan pari korkeintaan. Seuraavat pari päivää kuluu ryypätessä. Olen ehkä hullu tai ainakin tyhmä, mutta mulla kova ryyppääminen alkaa usein kaljasta tai parista, ilman että oli alunperin tarkoitus lainkaan juopotella.
- Anonyymi
Olet aivan selkeästi alkoholisti. Alkoholismista on mahdollista toipua, mutta se voi olla vaikeaa ilman ulkopuolelta tulevaa apua.
- Anonyymi
Minä haaveilen lopettamisesta, mutta vieroitusoireetntulee eteen.
- Anonyymi
Oisko silleen vähentelemällä kalja määrää? Voisi olot loiventua, mutta vaara on että loivennus johtaa juopottelun jatkoon.
- Anonyymi
Tässä sitä mennään päivä kerrallaan selvinpäin.
- Anonyymi
Täällä te taas keskustelette siitä että pitäisi keksiä pyörä.
Tajuatteko ollenkaan että pyörä on keksitty jo satoja vuosia sitten.
nämä "omin käsin onneen"-teoriat ei oikein tahdo toimia ja siksi se juominen alkaakin aina uudestaan ja uudestaan, joka kerta kun olette mukamas lopettaneet niin se alkaakin uudestaan.- Anonyymi
Mitenkö se pyörän keksiminin tähän liittyy?
- Anonyymi
Uniongelmat on ikäviä ja aivot/mielenterveys kovilla unettomuuden kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861600
- 761241
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741125Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!53909Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46891- 47878
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9793IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789