Se lopettamisen vaikeus

Anonyymi-ap

Nytkin istun täällä ja juon kaljaa. Tiedän haitat, mutta ei sitä päissään välitä niistä. Krapulassa on melkein pakko ottaa pari tasottavaa, jotka lopulta muuttuu pariksi kymmeneksi kaljatölkiksi. Raittius kiinnostaisi, mutta taitaa olla myöhästä haaveilla.

17

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota vaan kaljaa. Ei susta enää raitista tule

• Anonyymi

Tänään ja huomenna otetaan. Sitten korkki kiinni. Sovittu?

• Anonyymi

sama täällä..potuttaa tilanne

• Anonyymi

Ei se peli ole vielä menetetty kun aivotoiminta sallii lopettamisesta haaveilun. Haaveet teoiksi!

• Anonyymi

Nyt ahdistaa jo helvetisti kun muutama olut juotu. Pakko juoda lavallinen, että pääsee nukkumaan. Ei kannata alottaa ollenkaan.

• Anonyymi

Siitä matkaan vähentelemällä päivittäin puoleen. Otilta diapamia jos käy raskaaksi. Riittävästi lepoa ja ravintoa, ei muita projekteja. AA-auttava puhelin käyttöön, ja/tai AA-palaveriin,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä matkaan vähentelemällä päivittäin puoleen. Otilta diapamia jos käy raskaaksi. Riittävästi lepoa ja ravintoa, ei muita projekteja. AA-auttava puhelin käyttöön, ja/tai AA-palaveriin,

Mielummin kannattaa jatkaa pelkkää juomista kuin alkaa diapamin myötä sekakäyttäjäksi.
        Nuo benzot aiheuttavat paljon v****maisemman koukun kuin pelkkä alkoholi. Niistä irti pyristellessä oppii tietämään mitä on vierotusoireet.

Benzodiazebiinit (mm. diapam) eivät sovi ihmiselle jolle alkoholikin aiheuttaa riippuvuutta.
        Nimittäin benzot aiheuttavat myös riippuvuutta, ja todella nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielummin kannattaa jatkaa pelkkää juomista kuin alkaa diapamin myötä sekakäyttäjäksi.
        Nuo benzot aiheuttavat paljon v****maisemman koukun kuin pelkkä alkoholi. Niistä irti pyristellessä oppii tietämään mitä on vierotusoireet.

Benzodiazebiinit (mm. diapam) eivät sovi ihmiselle jolle alkoholikin aiheuttaa riippuvuutta.

Olen samaa mieltä. Benzot pilaa aivot vielä alkoholiakin tehokkaammin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään koukkuja, vaan parinkymmenen kpl rasia ja sitten seis. Sanoin, että ota diapamia jos käy raskaaksi.

• Anonyymi

Tajusin sen että 1-2olutta käynnistää koneen, niin sen myötä itellä menee 12tai24 päivissä, piti juoda vaan pari korkeintaan. Seuraavat pari päivää kuluu ryypätessä. Olen ehkä hullu tai ainakin tyhmä, mutta mulla kova ryyppääminen alkaa usein kaljasta tai parista, ilman että oli alunperin tarkoitus lainkaan juopotella.

• Anonyymi

Olet aivan selkeästi alkoholisti. Alkoholismista on mahdollista toipua, mutta se voi olla vaikeaa ilman ulkopuolelta tulevaa apua.

• Anonyymi

Minä haaveilen lopettamisesta, mutta vieroitusoireetntulee eteen.

• Anonyymi

Oisko silleen vähentelemällä kalja määrää? Voisi olot loiventua, mutta vaara on että loivennus johtaa juopottelun jatkoon.

• Anonyymi

Tässä sitä mennään päivä kerrallaan selvinpäin.

• Anonyymi

Täällä te taas keskustelette siitä että pitäisi keksiä pyörä.
      Tajuatteko ollenkaan että pyörä on keksitty jo satoja vuosia sitten.

nämä "omin käsin onneen"-teoriat ei oikein tahdo toimia ja siksi se juominen alkaakin aina uudestaan ja uudestaan, joka kerta kun olette mukamas lopettaneet niin se alkaakin uudestaan.

• Anonyymi

Mitenkö se pyörän keksiminin tähän liittyy?

• Anonyymi

Uniongelmat on ikäviä ja aivot/mielenterveys kovilla unettomuuden kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7588
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3652
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1100
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      963
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      921
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      817
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      742
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      672
    Aihe