Moikka. Onkohan paikalla miehiä kellä ois hyvät kuvaus vehkeet, olisi hyviä kuvaan. Sillä lailla että osaisivat oikeasti neuvoa kuvattavaa ja ottaa kuvia niin että kuvattavasta saisi oikeasti kivoja ja seksyjä kuvia? Ja kuvaaja asuisi vaasa-seinäjoki välillä..
Eroottisia kuvia
4
709
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi24:llä ei ole kuin tyhjänpäiväisiä suunsoittajia ja häirikköjä ;)
Mutta kattelepa internetistä, ammattilaiskuvaajilta pitäisi löytyä sivut ja esimerkkikuvat... niistä vaan sitten valitsemaan sopivaa.
Eikä sitten kannata hämmästyä kun näkee sen oman sexyn kuvan julkisesti esillä jossain somessa ;) - Anonyymi
Tää ei oo enää ajankohtainen. Mutta joo sitä mietin mutta ei ole ongelmaa asian kanssa. Ja mulla on monesti ollu kuvia xussa. Toki ilman naamaa ja ei pillun kuvia. Sama linja nytkin, hyvällä maulla. Ei mitään typerää ja tökeröä.
- Anonyymi
Ja kuten huomataan, on kysyjä itsekin Suomi24:n suunsoittaja-häirikkö.
- Anonyymi
Taidat itse olla. Mä oon jutellut ihan normaalisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4366347Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1253659Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?952439Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251909Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841245- 631065
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76950- 43941