Moikka. Onkohan paikalla miehiä kellä ois hyvät kuvaus vehkeet, olisi hyviä kuvaan. Sillä lailla että osaisivat oikeasti neuvoa kuvattavaa ja ottaa kuvia niin että kuvattavasta saisi oikeasti kivoja ja seksyjä kuvia? Ja kuvaaja asuisi vaasa-seinäjoki välillä..
Eroottisia kuvia
4
570
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi24:llä ei ole kuin tyhjänpäiväisiä suunsoittajia ja häirikköjä ;)
Mutta kattelepa internetistä, ammattilaiskuvaajilta pitäisi löytyä sivut ja esimerkkikuvat... niistä vaan sitten valitsemaan sopivaa.
Eikä sitten kannata hämmästyä kun näkee sen oman sexyn kuvan julkisesti esillä jossain somessa ;) - Anonyymi
Tää ei oo enää ajankohtainen. Mutta joo sitä mietin mutta ei ole ongelmaa asian kanssa. Ja mulla on monesti ollu kuvia xussa. Toki ilman naamaa ja ei pillun kuvia. Sama linja nytkin, hyvällä maulla. Ei mitään typerää ja tökeröä.
- Anonyymi
Ja kuten huomataan, on kysyjä itsekin Suomi24:n suunsoittaja-häirikkö.
- Anonyymi
Taidat itse olla. Mä oon jutellut ihan normaalisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851