Missä nyt työssä kun Kaarina K. on lakkautettu?
Minne on kadonnut Klara Kivilahti?
21
882
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai missään , isän rahoilla tuokin perhe on elänyt.
- Anonyymi
Jos isällä on ollut liikaa rahaa, niin kenenkäs muiden hyväksi niitä olisi pitänyt käyttää, kuin oman perheen hyväksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos isällä on ollut liikaa rahaa, niin kenenkäs muiden hyväksi niitä olisi pitänyt käyttää, kuin oman perheen hyväksi?
Aikamoinen taistelu oli rahoista isän kuoleman jälkeen.
- Anonyymi
Varmaankin oikeissa töissä kuten ennenkin
🤔😭😭😅- Anonyymi
Edes menneen isä papan yrityksessä leikkii pomoa !
- Anonyymi
Alepan Kassa...
- Anonyymi
Tuskin edes siihen hommaan pääsisi. 😳
- Anonyymi
Miten olen sellaisessa luulossa, että pyörittävät siskonsa kanssa jotain vintage-puljua. Voin olla väärässä.
- Anonyymi
Onko se Munkkiniemen Vintage pulju niiden ?
- Anonyymi
Eipä tuota kotkaa ole ikävä.
- Anonyymi
Miksi sun ylipäätään pitäisi ikävöidä tuntematonta ihmistä? Tai ilmoittaa ettei tule ikävä.
- Anonyymi
Naista tituleerattiin aikoinaan kaunottareksi... Kauneus on kylläkin katoavaista...
- Anonyymi
Seurapiirikaunotar, on hänen tittelinsä. SEURAPIIRIKAUNOTAR!
Puhutelkaa häntä oikein.- Anonyymi
Eipä noissa siskoksissa juuri kauneutta näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä noissa siskoksissa juuri kauneutta näy.
Varsinkin tämä toinen K on erittäin miesmäinen, mutta ei hän paljon julkisuudessa esiinny.
- Anonyymi
Olispa saanut elää klaran elämää. Vanhemmilla ylettömästi rahaa ja sai nauttia stadista parhaimmillaan 1990-luvulla.
- Anonyymi
Toimii linnunpelättimenä itäsuomessa.
- Anonyymi
Kyllä. Totta.
- Anonyymi
On muuten tosi mukava. Olen tavannut kerran lyhyesti.
- Anonyymi
Helsingin Rauta Oy:n toimitusjohtajana. Heidän perheyrityksensä.
- Anonyymi
Tämä Klara taitaa olla fiksuin näistä naisista. Toinen ainakin loisii äitinsä nurkissa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735