Kirjoitti näin. Autonkorjaaja Jesse Haapala saa nyt hätääntyneitä soittoja hybridiautoilijoilta. Tästä saa käsityksen että koskee kaikkia hybridiautoilijoita, kumminkin asia koskee vain lataus hybridiautoilijoita. Nämä iltapäivälehden kirjoittajat on kun kalle viisi vuotiaita..
ILTAPÄIVÄLEHTI SEKOILEE TAAS
6
155
Vastaukset
- Anonyymi
Puolet kun uskoo ja sen jakaa kahdella niin on mielestäni iltapäivälehtien juttujen totuus.
- Anonyymi
Toyota se vaan kestää kestää kestää
- Anonyymi
Nyt niillä lehdillä on tärkein asia kirjoittaa kun homo tappoi toisen.
- Anonyymi
Tämän Haapalan kirjoitukset voi heittää romukoppaan, hakee itselleen vain asiakkaita. Mistä joku takapihan korjaaja voi tietää paremmin kun nämä autotehtaitten insinöörit.
- Anonyymi
Taitaa Haapala olla iltapäivälehden toimittajien tuttuja.
- Anonyymi
Miksi ihmiset on niin pölvästejä, että ostavat noita sähkövirityksiä, sitten hermoilevat niiden kanssa? Eikö se olisi sama ajaa bensalla, tai dieselillä niin kauan kun on polttoaineita saatavissa?
Itsellä on vm. 2017 bensalla toimiva auto, ajettu 68.000 km, enkä aion vaihtaa sähkökinneriin, kun pitää aina päästä lähtemään kun on tarvetta. Miksi ne ihmiset ei öyhötä Euroopan ulkopuolella niille saastuttajille, jotka tosissaan saastuttaa? Menisivät sinne tielle istumaan, missä olisi tarvetta, meillä ei ole tarvetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244