Kirjoitti näin. Autonkorjaaja Jesse Haapala saa nyt hätääntyneitä soittoja hybridiautoilijoilta. Tästä saa käsityksen että koskee kaikkia hybridiautoilijoita, kumminkin asia koskee vain lataus hybridiautoilijoita. Nämä iltapäivälehden kirjoittajat on kun kalle viisi vuotiaita..
ILTAPÄIVÄLEHTI SEKOILEE TAAS
6
165
Vastaukset
- Anonyymi
Puolet kun uskoo ja sen jakaa kahdella niin on mielestäni iltapäivälehtien juttujen totuus.
- Anonyymi
Toyota se vaan kestää kestää kestää
- Anonyymi
Nyt niillä lehdillä on tärkein asia kirjoittaa kun homo tappoi toisen.
- Anonyymi
Tämän Haapalan kirjoitukset voi heittää romukoppaan, hakee itselleen vain asiakkaita. Mistä joku takapihan korjaaja voi tietää paremmin kun nämä autotehtaitten insinöörit.
- Anonyymi
Taitaa Haapala olla iltapäivälehden toimittajien tuttuja.
- Anonyymi
Miksi ihmiset on niin pölvästejä, että ostavat noita sähkövirityksiä, sitten hermoilevat niiden kanssa? Eikö se olisi sama ajaa bensalla, tai dieselillä niin kauan kun on polttoaineita saatavissa?
Itsellä on vm. 2017 bensalla toimiva auto, ajettu 68.000 km, enkä aion vaihtaa sähkökinneriin, kun pitää aina päästä lähtemään kun on tarvetta. Miksi ne ihmiset ei öyhötä Euroopan ulkopuolella niille saastuttajille, jotka tosissaan saastuttaa? Menisivät sinne tielle istumaan, missä olisi tarvetta, meillä ei ole tarvetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984