Muista vikakoodia ja tekstia testerin näytöltä lukemalla ei selviä vielä missä se syy!
Ei sellaista autoa ja järjestelmää ole vielä keksitty joka kertoo sen. Eli teksti tai koodi ei kerro todellakaan sitä, on hölmöä vaihtaa ahtopaineantureita jos ne mittaavat ja tunnistavan häiriön!!!!!
Vianetsinnän taito on 0 sellaisella joka vaihtaa osia ymmärtämättä järjestelmän puutteet ja mitä se itseasiassa tallentaa ja kertoo.
Jostain syystä erittäin merkittävä määrä turhia ja väärien osien vaihtoja! ammattitoiminnasta lähtien.
Muista "vikakoodia" ja tekstiä lukemalla ei selviä vika!
Anonyymi-ap
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se välillä kertoo ihan suoraan oikein kohteen ja vian.
- Anonyymi
Ei se välttämättä suoraan kerro, mutta todella hyvän vihjeen antaa.
- Anonyymi
Avaaja elää niin mennyttä aikaa.
- Anonyymi
HYRIA auto-osasto hoitaa homman. Oon tyytyväine, suosittelen ja sit kyljessä on vag nero oliks Se Tero..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220