Meneekö yli viitearvon (0.30) jos nyt tämän vuoden puolella ollut ryyppäily melko satunnaista ja maksimissaan 2 päivän putki kerralla, jonka jälkeen ei edes tissuttelukaljoja? En siis ole koskaan ollut mitään tissuttelijatyyppiä mutta kun juon niin olen kyllä humalassa. Tässä kuussa 1x yhden illan känni ja 1x 2 illan känni. Välissä viikko täysin tipatonta
b-peth kysymys
5
396
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla juomismäärällä ei pitäisi viitearvojen paukkua yli.
Saattaisi olla jotain 0,12-0,15. Jos noin kylmiltään heitetään arvaus.
Parhaassa tapauksessa voi jäädä alle 0,1.- Anonyymi
Kiitos kommentista!
Lisään tähän vielä että viimeisimmästä juopottelusta on nyt 7 päivää aikaa ja sillon tuli oltua pari iltaa humalassa. Nyt kuitenki oltu tuo viikko täysin tipatta. En vielä tiedä milloin testit olisivat tulossa mutta luulen että tulee (työhöntulotarkastus). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentista!
Lisään tähän vielä että viimeisimmästä juopottelusta on nyt 7 päivää aikaa ja sillon tuli oltua pari iltaa humalassa. Nyt kuitenki oltu tuo viikko täysin tipatta. En vielä tiedä milloin testit olisivat tulossa mutta luulen että tulee (työhöntulotarkastus).Itse join olutta noin kerran viikossa, aika runsaasti kyllä aina kerralla.
Viimeisen kerran jälkeen olin neljä päivää juomatta ennen verikoetta.
Arvo oli 0,17.
- Anonyymi
Toivottavasti te juopot jäätte verikokeissa kiinni ja saatte potkut!
- Anonyymi
Mistä voisin saada potkut, kun olen ollut jo vuosikausia eläkkeellä ?
Ja millä perustelet, että olisin juoppo ?
Ja yksi kysymys vielä, mistä pitäisi jäädä kiinni verikokeissa ?
Ja vielä yksi, enkös olekin aika kova kyselemään ?
Mutta sinä voit nyt sitten vastata kysymyksiin, kiitos jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude18814922Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t12010451Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy759460Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089301Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k519129Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk526900Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1806470Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri315561Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1565347Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole463856