Onko muilla uskallusta salaisiin seikkailuihin pikkukunnissa joissa kaikki tuntee toisensa, meille se on tapa josta ei tunnu pääsevän irti.
Olen 50+ rva Mäntyharjulta, hoikka, kaunis ja uskallan olla naisellinen, mieheni haluaa jakaa minulle vieraille miehille ja itse olen hulluna nuoriin miehiin.
Mielitietyt kolmenkympin molemmin puolin, ollut jopa parikymppistäkin, mitään laittomuuksia emme suinkaan ole tehneet, vaan nautimme seksileikeistä joissa jännitys mukana eli tulella leikkimistä.
Mielestämme jokaisen seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen oma asia jo lainkin puoleen ja täällä tuomitsijat ja riekkujat ovat puritaanisia fossiileja jostain menneisyydestä. Joutsenten ja suojeltujen eläinten murhaaminen sitä vastoin meistä on sairasta kuten Lapinlahdella, nämä spedet taas pitävät sitä normaalina, huh...
Seksin suurin lähtökohta ja nautinnon huipentuma on korvien välissä, dopamiini aivokuorella saa sen euforian aikaan, alakerran välineillä se vaan toteutetaan.
Olemme monessa yhdistyksessä, itse kuorossakin, ja aina esitän ns. "herranenkeliä" ja sekin kuuluu tähän rooliin eli hämätä ja eksyttää muita. Nautimme, kun kukaan ei arvaa meidän elämäntapaamme, naapuritkin pitävät meitä täydellisenä rikkaana parina ja sitähän me kyllä olemmekin.
Viime kesänä menimme illansuussa eräisiin rippijuhliin ja puin punaisen kukkamekon alle valmiiksi korsetin pitkillä sukilla, sillä menimme asemalta hakemaan Helsingin vierasta suoraan junalta juhlista. Juhlissa laskin tunteja, kun saan olla nuorenmiehen alla jyskytettävänä ja se nosti kiiman soluihin, tärisin ja kastuin täysin. Välillä kävin toiletissa kuivaamassa alapään ja poistin jo nimettömät valmiiksi.
Vartin yli 21 lähdimme saksalaisella laatuautollamme aseman lähelle ravintolan parkkipaikalle ja vieras käveli sinne sovitusti 21.30 maissa junalta. Luonnossa, kuten kuvissakin pahuksen komea herkku, jonka otin turvaan luokseni takapenkille. Lyhyt matka kotiin, mutta hän jo ehti sormineen tutkia korsetin alakerran täysin ja suuteli suuni kuivaksi. Kotona auto suoraan talliin ja ovi kaukosäätimellä kiinni, sitten vasta nousimme tummennetuitten ikkunoiden suojasta esille ja rappuja sisäkautta ylös.
Hetkessä kesäkolttu häipyi yltäni ja pääsin 69:n miehen alle, otin samettiset nyytit kokonaan suuhuni ja imin autuaasti komeaa kalunvartta. Mieheni varmaan kuvasi tapansa mukaan ja runkkasi kaluaan, en tajunnut muuta kuin kielen glitassa ja taju oli mennä. Sitten sain noin tunnin rynkytystä paljaalla kalulla monesta asennosta ja ensimmäisen spermaruiskauksen, olemme molemmat hurahtaneet siemennesteeseen. Tykkään, kun sitä valuu kaikkialla ja mieheni nuolee sitä herkästä pimpastani, se vie tajun.
Tätä olemme tehneet salaa kotonamme jo reilut parikymmentä vuotta eli satoja kertoja samaa reittiä junalta salakuljetamme vieraan kotiimme.
Joskus pimeänä loppusyksyn iltayönä menemme Mikkeliin ennalta sovittuun paikkaan doggingiltaan ja olen peruukissa ja aurinkolaseissa ettei minua tunnisteta. Mieheni ajaa johonkin rauhalliseen paikkaan kuten kirkon pihaan ja vieras ottaa minut takapenkillä kuinka haluaa paljaalla ja kotona jatkamme omia spermisleikkejämme.
Ketään emme loukkaa, päinvastoin, ja elämäntapamme on liimannut näillä salaisuudensäikeillä meidät lujasti yhteen. Seikkailuhetkeä odotamme monta päivää ja se kuuluu mausteena koko palettiin, vaikka joku aavistaisi niin todisteita ei ole eikä lakia todellakaan ole rikottu. Ahdasmielisyydellä moni pilaa elämänsä ja vaipuu masennukseen ja alkoholismiin joka meille on vierasta.
Nuoretmiehet jaksavat, eivät valita ja ovat kohteliaita vanhemman rouvan seurassa, vanhemmat miehet eivät ole minua varten.
Olisi niin kiva kuulla, että onko muilla pikkupaikkakunnilla mitään vastaavaa elämänsuolaa ja iloa, ahdasmielisten haukkumiset eivät kiinnosta, tämä osio on vain fiksuille.
Aisuruutta pikkupaikkakunnalla
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944