Yllätys SM sessiossa

Harrastelija

Olen vasta 18 vuotias poika, joka on etsimässä omaa seksuaalisuuttaan. Minua on jotenkin aina kiinnostanut alistus fantasiat ja halusin kokeilla sitä. Joten vastasin nettissä olevaan ilmoitukseen, jossa 42 vuotias valtiatar haluaa uutta orjaa. Kerroin olevani kokematon ja haluasin oppia.

Yllätykseni minulle tulikin vastaus. Siinä kerrottiin mitä minun pitäisi tuoda mukanani ja kuinka pukeutua. Lisäksi kerrottiin säännöt SM seksissä ja sovittiin turvasana, joka oli maito. Niin menin seksikauppaan ostamaan rekvisiittaa, jotka oli käsketty ostamaan emailissa. Ostin itselleni nahkaisen kalukukkaron, koiranpannan ja kasvomaskin, jossa oli vain silmä-, nenä- ja suuaukot. Sillä minun ainoa vaatetus sai olla sessiossa kalukukkaru, koiranpanta ja kasvosuojus.

Laitoin varusteet päälle ja kokovartalo takin, jolla peitin itseni. Sitten lähdin ajamaan autolla kohti ilmoitettua osoitetta. Osoite oli hieman syrjässä oleva iso kesämökki. Saavuin perille ja laitoin kasvomaskin päälleni ja jätin takin autoon. Koputin ovelle. Pienen hetken päästä ovi avautui. Koin elämäni shokin. Siellä oli mustaan nahkapukuun sonnustautunut punatukkainen nainen, jolla oli piiska kädessä. Mutta tajusin samalla, että nainen oli parhaan kaverini äiti, Arja.

Tajusin, että kaverini äiti vietti salaista kaksoiselämää. Mutta olin niin shokissa, että en tehnyt mitään vaan jatkoin sessiota. Hän komensi piiskan avulla minut konttaamaan. Hän käskytti minua ensiksi helpoilla tehtävillä, kuten siivoamis tehtävillä. Näiden helppojen tehtävien jälkeen hän sanoi, että olet koira joten ala haukkumaan. Aloin haukkumaan ja sitten hän määräsi minut nuolemaan mustia korkokenkiään. Hän ei ollut tyytyväinen jälkeen, joten nuolin uudestaan hänen kenkiään.

Seuraavaksi minun piti mennä maahan, niin että peppuni olisi ilmassa. Sitten hän alkoi lyömään piiskalla minua peppuun. Olin aivan onnensta. Sillä lisäksi, että pidin alistuneena olemisena, niin jollain sairaalla tavalla myös naisen henkilöllisyys kiihotti minua. Hän kehui minua ja antoi suukon suulle. Seuraavaksi hän määräsi minua ottamaan kaluni ulos.

Hän suuttui kun huomasi, että munani oli täydessä mitassa ilman hänen lupaansa. Tästä sain pari piiskan iskua selkääni. Tämän jälkeen hän kiihotti penistäni piiskallaan. Minun oli vaikea pidätellä itseäni, mutta oli pakko koska minulle ei ole annettu lupaa laueta. Arja sanoi, että onko orja ymmärtynyt oikein, että en ole antanut sinulle lupaa laueta. Vastasin kyllä valtiatar. Mutta sitten hän alkoi suullaan imemään munaani. Tämä teki oloni vaikeaksi. Munani oli aivan räjähdysvaiheessa, kun kaverini äiti imi munaani. Pyrin ajattelemaan Marja-Liisa Kirvesmiestä ja muita epäkiihottavia ajatuksia, jotta en laukeasi.

Lopulta hän lopetti ja se oli hyvä. Sillä tuskin olisin kestänyt enää sekuntiakaan. Sitten oli vuorossa komeroon sulkemista ja muuta sellaista. Seuraavaksi hän sitoi minut kiinni käsistäni ja jaloistani johonkin laitteeseen, niin että en voinut liikkua. Näin kuinka hän otti kumipuvun kokonaan pois ja niin hänen rintansa tulivat näkyviin. Hän otti laatikostaan kumidildon ja alkoi työnnellä sitä itseensä. Minun oloni oli helvetillinen, koska olisin halunnut päästää paineet ulos. Mutta en pystynyt siihen ja se ei ollut lisäksi sallittua.

Hän tuli lopulta luokseni ja meni seisomaan niin, että minulla oli suora näköyhteys hänen pilluunsa. Sieltä alkoi pikkuhiljaa tippumaan pillunesteitä päälleni. Yritin pyydystää niitä kielelläni. Seuraavaksi hän asetti rintansa eteeni ja käski nuolla niitä. Hän loitonsa kokojan niitä, joten tuli vaikeammaksi imeä niitä. Ne olivat aivan uskomattomat. Paine oli myös niin kova, että oli pakko nuolla niitä. Joten munani huusi kivusta kun en päässyt enään imemään noita ihania pallukoita.

Tämän jälkeen hän otti jonkinlaisen raipan, jossa oli myös patterit. Ihmettelin mitä hän aikoi tehdä sillä. Hän alkoi antamaan minulle sähköiskuja eripuolille ruumista. Olin yltäpäältä hänen nesteessään, sähköiskut kohdistuivat kroppaani ja olin alistetussa tilanteessa. Munani huusi kivusta, koska en pystynyt poistamaan paineita siitä, mutta nautin kuitenkin täysin siemauksin.

Tajusin nyt viimeistään, että SM seksi on sitä mistä tykkään. Lopulta hän sanoi, että olen ansainnut palkinnon hyvästä käytöksestä. Hän vaputti minut siteistä ja käski mennä seisomaan eteensä. Hän kielsi minun tekevän paineelleen mitän. Hän polvistui eteeni ja otti koko munani suuhunsa. Ei haitannut yhtään se, että hän oli kaverini äiti, sillä paineet olivat niin kovat. Hän ei ehtinyt imeä kuin pari kertaa, niin minä laukesin. Spermaa tuli niin paljon, että Arja oli aivan sperman peitossa. Seuraavaksi hän käski minun nuolla spermat päältään pois. Sen jälkeen sain käydä suihkussa, mutta pidin visusti kasvomaskin päällä, jotta Arja ei tunnistaisi minua. Ajelin sitten takaisin kotiini.

Tähän päättyi siis kertomukseni ensimmäisestä SM seksi kokemuksesta.

2

3672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wii

      Lisää!

    • Juttusi on aika vanha.
      Miten kävi? Jatkoitteko tapaamisia ja paljastuiko henkilölisyytesi kostaan?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe