Kalluppi palstalaisille

Anonyymi-ap

1. Kun joku sanoo, että pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä niin tuli mieleen että mulla on siinä nyt lankarullia ja ompelukone. Mitäs teillä on?

2. Ihmetyttää myös se, että kerrotaan jonkun tuleen ulos kaapista. Mahtuuko sinne edes? Eihän siellä ole valoakaan jotta voisi näpytellä tietsikkaa. Lukeeko joku teistä tätä palstaa kaapissa?

6

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä se puhdas pöytä oikeastaan on? Mun pöytäni on puhdas, eli ei likainen, vaikka siinä jotain tavaraa olisikin.

• Anonyymi

Se on vähän outo tuo sanonta. Eihän ihmiset edes ole missään pöydällä. Kaapin nyt jotenkin ymmärtää.

• Anonyymi

Millais teknisesti ottaen aloitetaan puhtaalta pöydältä. Pyyhitään muisti?

• Anonyymi

Mun olis helppo aloittaa puhtaalta pöydältä kun ei olla seurusteltu. Mitään todellista ei ole tapahtunut senjälkeen kun erottiin Hesburgerin parkkipailalla.

• 1. ”Aloitetaan puhtaalta pöydältä” mulle tulee heti mieleen valkoinen pöytä, josta on vedetty tavarat pois. Valkoinen varmaan siksi, että mun ajatuksissa se kuvastaa puhtautta. Mutta entä jos se pöytä on likainen, voiko siinä aloittaa sitten mitään?

2. Tuo on muuten outo sanonta. Tai oikeastaan aika hauska. ”Tulla kaapista ulos” tai ”olla vielä kaapissa” Lapsena on varmaan tullut mentyä kaappiin piiloon, tai muuten vaan.

• Anonyymi

Aloittajalla on musta pöytä. Sen on pakko olla puhdas, kun siitä erottuu jokainen pölyhattara. Kaappi sanonta on aika hassu. Niinkuin sekin, että on luurankoja kaapissa. Kuka nyt oikeita luurankoja kaapissa säilyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      180
      11289
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      56
      5371
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2620
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2296
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1725
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1383
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1309
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1216
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1129
    Aihe