Suomella on kuulemma jonkinlainen valmius lähettää Ukrainaan joukkoja/rauhanturvaajia. Eiköhän sinne nyt ensiksi pitäisi lähettää nämä nuoret ukrainalaiset rintamakarkurimiehet täältä. Sitähän se Zelenskykin on vihjannut, että palatkaa. Ei Suomikaan aikoinaan katsonut hyvällä näitä käpykaartilaisia.
Rauhanturvaajat
13
288
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin kuuluu rauhanturvajoukkoihin näistä ukranalaisista monikaan.
- Anonyymi
Käpykaartilaiset ja rintamakarkurit kotimaataan puolustamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käpykaartilaiset ja rintamakarkurit kotimaataan puolustamaan!
Mitä sitä täällä huutelet. Muutenkin muuttui maailma pykälän tympeämmäksi. Mekin tarvitaan suuret avut ulkomailta mahdollisen sodan sattuessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitä täällä huutelet. Muutenkin muuttui maailma pykälän tympeämmäksi. Mekin tarvitaan suuret avut ulkomailta mahdollisen sodan sattuessa.
Kuulepas, mulla on sama sananvapaus kun sullakin. Aloita harjoitella lukemisen ymmärtämistä nyt ihan ensiksi. Ei tuossa aloituksessa mistään tuen antamisesta tai sen lopettamisesta ollut kyse, vaan siitä että omat sotakarkurit palaavat auttamaan maataan, minkä toiveen Zelenskykin on sanonut. Kyllä sinne biljoona toisensa jälkeen vielä uppoaa, läpikorruptoituneeseen maahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas, mulla on sama sananvapaus kun sullakin. Aloita harjoitella lukemisen ymmärtämistä nyt ihan ensiksi. Ei tuossa aloituksessa mistään tuen antamisesta tai sen lopettamisesta ollut kyse, vaan siitä että omat sotakarkurit palaavat auttamaan maataan, minkä toiveen Zelenskykin on sanonut. Kyllä sinne biljoona toisensa jälkeen vielä uppoaa, läpikorruptoituneeseen maahan.
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Kauanko siellä pitää olla että saa auton tuoda verovapaasti?
- Anonyymi
Älkää taas naurattako. Venäjän maaperälle ei pääse yksikään "rauhanturvaaja", hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Tytöt ihannoi yös kovasti. Suosittelen lähtemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää taas naurattako. Venäjän maaperälle ei pääse yksikään "rauhanturvaaja", hah hah haaa!!!...
Vai venäjän maaperä! Venäjä on niin paljon velkaa Ukrainalle, että sen varallisuus ei edes riitä. Muu maailma karhuaa ainakin loput jos nyt jotakin vielä jää ja myös alueen eli venäjän kokonaan.
- Anonyymi
Lähdetään Ressu yhdessä Ukrainaan aluksi rintamalle ja sitten ehkä rauhanturva tehtävään. Saataisiin komiat mersut halavalla ja muutama oikea mitali rintapieleen sotatoimialueella suoritetuista uroteoista siihen suunnistus ja ampumamerkin viereen, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ressun seuraava taistelu käydään lähitulevaisuudessa Jalmiinakodilla Perhossa koskien laitospaikkaa.
- Anonyymi
Ressua, Lapin Ilmatorjuntapäällikköä tarvitaan pian "pohjoisrintamalle". To The Arctic Zone...
- Anonyymi
Hei tyttöystävä kohta mennään. Näeppä vaan. Loppui pskanjauhanta ja tyhjänpuhuminen. Nyt tapahtuu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477006Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3232630Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271226
- 301168
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 86985
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99961Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60935- 41812