Toinen modeemi vaatii koko ajan salasanaa

Anonyymi-ap

Sain toisen samanlaisen vähän käytetyn DNA F-3686ACv2 modeemin mikä olisi uutta vastaava nykyiseen verrattuna mikä on ollut 6 vuotta koko ajan päällä. Mielellään vaihtaisi tuohon parempaan, mutta heti kun yrittää tehdä jotakin netissä yhteys katkeaa ja pitää näpytellä sanasana, että voi taas yrittää uudestaan.
Pitää ilmoittaa DNA.lle modeemin vaihtamisesta, vai mistä on kysymys?

8

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se modeemi voi olla niin vanha ettei sitä päästetä verkkoon, vaikka olisikin hyväkuntoinen.

• Anonyymi

Todennäköisesti DHCP interval asetus on jätetty liian pieneksi. Kannattaa asettaa mahdollisimman suuri arvo. Tuskin operaattoriasi kiinnostaa, mikä laite siellä on vastassa kunhan se on oikein konfiguroitu.

• Anonyymi

Kyllä ainakin DNA:ta kiinnostaa, että millä modeemilla olet heidän verkossa. Ostat vaikka uuden niin vanha ei sitten enää toimi ja sen saa hävittää.

• Anonyymi

Mä sain vajaa vuosi sitten Elisalta kirjeen jossa luki, että vuonna 2010 saamani BEWAn päivitykset loppuvat kesällä ja ne suljetaan verkosta, uuden modemin joutuu ostamaan itse ja sain sieltä tarjouksen. Modemin suositeltu käyttöikä on viisi vuotta, eli 2024 ostettu modemi menee uusikisi 2030-3031. Päivitin samalla satasen nopeuden kolmeen sataan megaan. Se aiempi BEWA ei ole oikeasti toiminut enään vuosiin... No, nyt se on SER-jätteenä jossain kaukana.

• Anonyymi

Joo ei tätä enää kauaa voi käyttää, kun ei enää päivitetä. Pitää kyllä sijoittaa uuteen ehkä ostan sitten Joululahjaksi itselle. Juuri nyt on niin paljon muutakin hankittavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei tätä enää kauaa voi käyttää, kun ei enää päivitetä. Pitää kyllä sijoittaa uuteen ehkä ostan sitten Joululahjaksi itselle. Juuri nyt on niin paljon muutakin hankittavaa.

Ja uskotte oikeasti, että modeemia pitää päivittää, vaikka ei ole tullut korjauksia enää vuosiin eli kaikki on jo kunnossa? No, mutta jos nopeuden tuplaamisehto täyttää, niin mikäs siinä.. siis mitattu nopeus kaksinkertaistuu!

• Anonyymi

Samat arvot on molemmissa eikä ole säädetty mitään. Nyt vaihdoin kokeeksi 2G:stä 5G:hen niin on toiminut nyt ainakin muutaman minuutin tosi hyvin ei ole kysynyt salasanaa kuten 2G:ssä jännä juttu. Nykysessä on nimittäin ollut 2G valittuna. Tässä 2G:ssä yhteys katkesi heti sana salasanaa vaadittiin uudestaan ja uudestaan. Hyvä jos nyt toimii.

• Anonyymi

Kuulostaa virheelliseltä asetukselta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      116
      3572
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      540
      3008
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      96
      1881
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1386
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1364
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1314
    7. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      44
      1103
    8. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1099
    9. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      90
      1094
    10. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      118
      1068
    Aihe