Sain toisen samanlaisen vähän käytetyn DNA F-3686ACv2 modeemin mikä olisi uutta vastaava nykyiseen verrattuna mikä on ollut 6 vuotta koko ajan päällä. Mielellään vaihtaisi tuohon parempaan, mutta heti kun yrittää tehdä jotakin netissä yhteys katkeaa ja pitää näpytellä sanasana, että voi taas yrittää uudestaan.
Pitää ilmoittaa DNA.lle modeemin vaihtamisesta, vai mistä on kysymys?
Toinen modeemi vaatii koko ajan salasanaa
8
151
Vastaukset
- Anonyymi
Se modeemi voi olla niin vanha ettei sitä päästetä verkkoon, vaikka olisikin hyväkuntoinen.
- Anonyymi
Todennäköisesti DHCP interval asetus on jätetty liian pieneksi. Kannattaa asettaa mahdollisimman suuri arvo. Tuskin operaattoriasi kiinnostaa, mikä laite siellä on vastassa kunhan se on oikein konfiguroitu.
- Anonyymi
Kyllä ainakin DNA:ta kiinnostaa, että millä modeemilla olet heidän verkossa. Ostat vaikka uuden niin vanha ei sitten enää toimi ja sen saa hävittää.
- Anonyymi
Mä sain vajaa vuosi sitten Elisalta kirjeen jossa luki, että vuonna 2010 saamani BEWAn päivitykset loppuvat kesällä ja ne suljetaan verkosta, uuden modemin joutuu ostamaan itse ja sain sieltä tarjouksen. Modemin suositeltu käyttöikä on viisi vuotta, eli 2024 ostettu modemi menee uusikisi 2030-3031. Päivitin samalla satasen nopeuden kolmeen sataan megaan. Se aiempi BEWA ei ole oikeasti toiminut enään vuosiin... No, nyt se on SER-jätteenä jossain kaukana.
- Anonyymi
Joo ei tätä enää kauaa voi käyttää, kun ei enää päivitetä. Pitää kyllä sijoittaa uuteen ehkä ostan sitten Joululahjaksi itselle. Juuri nyt on niin paljon muutakin hankittavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei tätä enää kauaa voi käyttää, kun ei enää päivitetä. Pitää kyllä sijoittaa uuteen ehkä ostan sitten Joululahjaksi itselle. Juuri nyt on niin paljon muutakin hankittavaa.
Ja uskotte oikeasti, että modeemia pitää päivittää, vaikka ei ole tullut korjauksia enää vuosiin eli kaikki on jo kunnossa? No, mutta jos nopeuden tuplaamisehto täyttää, niin mikäs siinä.. siis mitattu nopeus kaksinkertaistuu!
- Anonyymi
Samat arvot on molemmissa eikä ole säädetty mitään. Nyt vaihdoin kokeeksi 2G:stä 5G:hen niin on toiminut nyt ainakin muutaman minuutin tosi hyvin ei ole kysynyt salasanaa kuten 2G:ssä jännä juttu. Nykysessä on nimittäin ollut 2G valittuna. Tässä 2G:ssä yhteys katkesi heti sana salasanaa vaadittiin uudestaan ja uudestaan. Hyvä jos nyt toimii.
- Anonyymi
Kuulostaa virheelliseltä asetukselta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163572Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5403008- 961881
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821364Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa191314- 441103
- 901099
- 901094
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1181068