Nainen, kuinka jaksat tänään

Anonyymi-ap

Onko kaikki hyvin, ollut hyvä päivä vai onko huolia tai jokin asia painaa? Kyllä toivon, että elämä hymyilee ja lämmin aurinko paistaa sinne varjoisinakin hetkinä. Tulisin kyllä lohduttamaan ja tuomaan piristystä päivääsi, jos tilanne sallisi.

Jaksamista ja hyvää alkanutta viikkoa!

31

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos 🫶

      • Anonyymi

        Ei, ei mitään kiitosta


    • Anonyymi

      Olen kyseenalaistanut itseäni ja elämää. Harmittaa monikin asia, mutta eniten se, että et kuulu elämääni lainkaan. Miten sinuun silloin niin ihastuin. Toivottavasti voit hyvin. Kiitos ja samoin sinulle.

      • Anonyymi

        Koetko sen niin, että olen vaan joku virhe? Luin sen rivien välistä. Jos se on niin, mun sydän särkee. 💔Olen elänyt päivästä toiseen toivoen nähdä sut vaikka hetken, vilaukselta. Anteeksi, että olen olemassa, yritän pysyä sivussa häiritsemättä sinua. Mutta olen niin väsynyt peittämään tunteitani, olen väsynyt esteitä, yhteiskunnassa vallitsevia arvoja ja normeja, olen väsynyt ei ymmärretyksi tulemista ja ennen kaikkea olen väsynyt itseäni...😭😔
        En ole suuttunut, kaikki on mennyt kun on mennyt. Olin viikon kuumeessa sängyssä ja yritin parantua.
        Ymmärrän, jos.haluat luovuttaa, minä en pysty vielä sitä tekemään. Mun on sinua ikävä vaikka en tunne sinua lainkaan. Mutta haluaisin tuntea, haluaisin tutustua siihen etäiseen ja läheiseen mieheen.🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sen niin, että olen vaan joku virhe? Luin sen rivien välistä. Jos se on niin, mun sydän särkee. 💔Olen elänyt päivästä toiseen toivoen nähdä sut vaikka hetken, vilaukselta. Anteeksi, että olen olemassa, yritän pysyä sivussa häiritsemättä sinua. Mutta olen niin väsynyt peittämään tunteitani, olen väsynyt esteitä, yhteiskunnassa vallitsevia arvoja ja normeja, olen väsynyt ei ymmärretyksi tulemista ja ennen kaikkea olen väsynyt itseäni...😭😔
        En ole suuttunut, kaikki on mennyt kun on mennyt. Olin viikon kuumeessa sängyssä ja yritin parantua.
        Ymmärrän, jos.haluat luovuttaa, minä en pysty vielä sitä tekemään. Mun on sinua ikävä vaikka en tunne sinua lainkaan. Mutta haluaisin tuntea, haluaisin tutustua siihen etäiseen ja läheiseen mieheen.🥺

        Vastasit selvästi naiselle tuossa.

        sivusta


    • Anonyymi

      Vaihtelevaa. Sydän ja järki ristiriidassa. Enköhän mene tästäkin helvetistä läpitte ja ihan yksikseen niinkuin ennenkin. 💔Sivusta

    • Kiitos kysymästä, jaksan ihan hyvin tänään. Tuntuu, että varjot alkavat väistyä pois tieltäni😊 hyvää alkanutta viikkoa sinnekin.

      • Anonyymi

        Hymysi lämmittää aina. 😊
        Sivusta.


      • Anonyymi

        Missä pupu


      • Anonyymi

        Miks et oo vielä nukkumassa? 😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks et oo vielä nukkumassa? 😳

        Ihan normaalia että olen tähän aikaan hereillä.


    • Anonyymi

      Kiitos samoin

    • Anonyymi

      Tänään on ollut ihan hyvä päivä ja on saanut huokaista helpotuksesta yhden jutun vuoksi. Eiköhän se siitä, toistaiseksi. Kevättä odotellessa ja kesää. Kelle lie aloitus sitten mutta vastasin nyt kuitenkin.

    • Anonyymi

      Flunssa, nuhakuumetta ilmassa mutta kyllä se tästä. Saunaan ja kuumia juomia.

      • Anonyymi

        Ota hunajaa, valkosipulia ja mustaherukkamehua. Ja sitten lepoa. Halaus minulta. 💖


    • Anonyymi

      Olen hyvin väsynyt. Moraalisesti, fyysisesti. Kaipaan sukulaisiani, joita en ole nähnyt yli vuoteen. Kaipaan sinua, vaikka näimme helmikuussa. Ajattelen tulevaisuutta, eikä siitä ole varmuutta. Kyyneleet tulevat. Anteeksi 🫠🫨🥲

    • Anonyymi

      Kiitos sinulle. Tämä tuo minulle lohtua. Olen pahassa paikassa, mutta en luovuta. En anna periksi, vaikka tämä taaperrus pimeässä tuntuu loputtomalta. Toisinaan näen pieniä valon pilkahduksia, joten olen sentään menossa oikeaan suuntaan. Täytyy vain mennä läpi. Kyllä aurinko nousee vielä, yö päättyy ja koittaa uusi aamu. Toivoa on.

      Minä jaksan. Sinulle myös hyvää alkanutta viikkoa.

    • Anonyymi

      Kipeänä. Kyllä mua painaa kuinka tyhmiä ihmiset on. Oikeasti aikuiset käyttäytyy kuin pennut ja tieto ja sivistys sen mukaista.

    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä
      On sen verran kiire etten ehdi juuri edes s24 lukeen.
      Josko loppuviikolla ehdin enenpi
      Naiselta

    • Anonyymi

      Tosi hyvin menee..
      Kivat viikonlopun päivät.
      Olen lepäilyt..
      Hyvä on olla kehon ja pään kanssa..
      Kevättä kaikille..Aurinkoa..🥰

    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä hyvin mennee😂

    • Anonyymi

      Ihana ♥️ kiitos kysymästä, kyllä mä aina pärjään, jos en taidolla tai tuurilla ni tiedolla viimeistään ku.

    • Anonyymi

      Jotkut on lomalla ja sen huomaan.
      Hyvää lompsua niille joilla on

    • Anonyymi

      Yritetään pärjäillä ja kyllä mä pärjään ihan hyvin. Vähän iltapalaa ja jotain mukavaa puuhaa siinä samalla ja sit nukkumaan. Öitä! 😊😊

      • Anonyymi

        Niin ja hei pärjää sinäkin ja voi hyvin 🙏🏻🤗


    • Anonyymi

      Synkkää on, mut oon tottunu☺️

    • Anonyymi

      Kaikki on hyvin täällä. 😊😘

    • Anonyymi

      Olen melko väsynyt. Nukun pätkittäin. Mietin, miten tässä kävikin näin. Päivät menee nopeasti, työssä jaksan ihme kyllä hyvin. Tämä on niin outo kuvio, ettei uskoisi, ellei todeksi kokisi.

      Yksi vastaus vain

    • Anonyymi

      Työ ja sotiminen taitaa teitä miehiä kiinnostaa enemmän

    • Anonyymi

      Kysy nuita asioita irl, jos olet hänen kaa tekemissä ja jos näette usein? Ei täällä mikään etene, vain irl asiat etenee, jos puhutte asiat läpi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe