Juuan ala arvoiset jutut

Anonyymi-ap

Kives sitä ja muna tätä. Todella paljon turhaa navan alle menevää juttua. Olisi kiva saada tänne järkevääkin juttua.

32

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ei ole vielä kivekset laskeutunut joten ne on navan yläpuolella.

• Anonyymi

Kiepissä putkipihdellä nyhtävät kiveksiä alas.

• Anonyymi

Luuletko että tämä keskustelu lois jonkun järkevän jutun? Kerrot jo itse kives sitä muna tätä joten aihe on valmis.

• Anonyymi

Järkeviä aiheita kuten Kolinportti tai Retulahti!

• Anonyymi

Kolinportista pordelli. Nimeksi Koli Pordelli. Por por pordelli.

• Anonyymi

Ollaanko laivarannan satamassa nykyäänkin kuuuuuuuulllliiiiii pystyssä aina keskikesäisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanko laivarannan satamassa nykyäänkin kuuuuuuuulllliiiiii pystyssä aina keskikesäisin?

riippuu mikä on keski ....

• Anonyymi

Apteekki
      Karjalantie 3 b, 83900 Juuka

Avoinna tänäänkin klo 18.00

• Anonyymi

Todella HK

• Anonyymi

Satamassa "Retu viuhahti"-kesäviikot!

• Anonyymi

Minun mielestä juuka palstalla on paljon informatiivista hyvää keskustelua

• Anonyymi

Tämä kultaisenkeskitien saavuttanut kives postilaatikko harrastus josta saa nautinnon kun tarpeeksi lajiin tutustuu. kyllä ei se haittaa jos terskakin väliin luiskahtaa.

• Pehmeä jänis.🐇

• Anonyymi

Nyt tuli kiire etsimään pehmeä jänis 🤣

• Anonyymi

Puhutaanhan täällä paljo myös tosi tarinoita.

• Anonyymi

Olin menettänyt toivoni elämässä ja sitten löysin juuka palstan ja sain elämän iloni takaisin ja nyt elämäni on parempaa kuin koskaan.

• Anonyymi

siis etupäässä alapäässä , vai ? ...

• Anonyymi

Poikien kanssa nämä ahnus jutut hoituu mukavasti ja elämä hymyilee

• Anonyymi

Vähän kun munaa runkuttelee niin hymyä ja räps kuva ja olet kiepin seksikansiossa.

• Anonyymi

Samanlaista juttua kuulee abclla eläkeläisten pöydässä

• Anonyymi

Älä vaan käänny kiveksinesi ABC;lle! Monella saattaa nimittäin olla siansalvupihdit reisitaskussa.

• Anonyymi

Heitin lastit abcn pöydän alle

• Anonyymi00035

Perus Juukaa. Elä ihmeessä tule Juukaan.

• Anonyymi00036

Kivesten mestareita. Kivekset areenalla. Jäykkä muna pyykkinarulla. Ja loppujen lopuksi postilaakon saranan väli on paras nautinto.

• Anonyymi00037

Roikuin munistani pyykkinarulla helteisen päivän. Siinähän ne kivekset krillaantu. oikein tirisi mehukkaaksi. Voitin krilli maisteri tittelin.

• Anonyymi00039

Jutut priimaa joka aiheessa.

• Anonyymi00040

Mulla yltää hepukankärki navan yläpuolelle

• Anonyymi00041

Juuassa on nii mukavoo. Kaupan pihassa kun istuu ja toisia seuroo. Peräkyrrillä kukka ostoksille joka päivä ja polttopuuta tehhään väliajat. Nokipannuu ja makkarroo päälle ja Vaarojen sanomat. Voe että on hyvvee ja puu kun on tuo Juuka. Semmonen puusta tehty, on se onse..

• Anonyymi00042

Kaunis on Juuka ja kulttuuri sen, alla pohjolan yön, pihlajien.Kuikka kuin kulli se herättää, aamuinen tv se mäkättää. Haaki kuttoo ja tärisöö ja pönttö pöhisöö.

• Anonyymi00043

Onko haukien kutu aika kun runkuttelet hauen päällä. Syntyykö hauen ja ihmisen risteytys.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1248
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      809
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      664
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      584
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      308
      578
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      530
    Aihe