jälkeen en ole enää projektissa mukana.
Tämän viikon
7
154
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi omani loppuu jo tällä viikolla.
- Anonyymi
Jos yhteydenottoa ei tule tällä viikolla tavalla tai toisella, ensi maanantaista lähtien ei ole mitään hyvää sanottavaa kenellekään. Jos joku vielä silloin yrittää lähestyä, tulee saamaan henkisesti turpaan minulta!
- Anonyymi
Olen ollut kauan totaalisen kyllästynyt kaikkeen esitykseen mitä olen joutunut kokemaan ja näkemään! Olen todella kauan kertonut siitä, kuinka syvästi inhoan ihan kaikkea kautta rantain kertomista! Kaupassa käyminen aiheuttaa stressitason nousun joka kerta. Jotkut todella inhoaa minua, koska haluavat minun voivan huonosti, joka kerta kun käyn kaupassa. Miksi ette ymmärrä sitä, että alan voida pahoin aina kun minut pakotetaan kokemaan ns. esitystä missä tahansa. Elämänhalu on todella vähissä! Sittenkö vasta ymmärrätte kuinka huonosti olen voinut koko projektin ajan, kun kävelen päin punaisia valoja!
- Anonyymi
Lopetat siis stalkkaamisen? Vihdoinkin!!!
- Anonyymi
Asia kunnossa :)
- Anonyymi
Mikä on projekti? Osa kohtaamisista on täysin satunnaisia eikä välttämättä projektia. Monet ovat kaavoihin kangistuneita ja tekevät suunnilleen samaan aikaan samat rutiinit lähestulkoon päivittäin. Onneksi olen onnistunut aikaistamaan yhtä rutiiniani, eli harrastustani. Valoisuuden eneneminen on saanut minut jotenkin aktivoitumaan.
- Anonyymi
Loppuuko niitten kautta rantain kertominen myös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224