Täällä pöljällä osataan palloilla ilman halliakin. Ei minun verorahoja mokomaan hankkeeseen.
Palloiluhalli
9
342
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse rakentaa. Ulkona raittiissa ilmassa voi urheilla ilmaseksi.
- Anonyymi
Ei siihen kovin hirveesti mene rahaa, ainakaan vielä.
Ihmetyttää sen (jalkapallo)hallin uusi sijainti.
Miksi se pitää laittaa Saharaan ja siirtää jääkiekkokaukalo johonkin paikkaan, jota ei tiedetä? Missäs ne koululaiset luistelevat ja pelailevat jääkiekkoa? Ja onko jäälle joku kuljetus?
Eikö sille kuplahallille löydy mitään väljempää paikkaa?
Eikö sitä Ahmon sijoitusta olisi voinut ratkaista jotenkin asiallisemmin? Pysäköinnistähän siinä oli kyse. - Anonyymi
pöljä on maaseutua.
- Anonyymi
Mittee työ tiällä palloeletta, mänkee kottiinno siitä!
- Anonyymi
Pöljä idea.
- Anonyymi
Nilsiän paroni taa shoppailee.
- Anonyymi
No jos kysyjä tarkoittaa vessanpytyn ruostejälkiä, niin niiden synty johtuu vesijohtoveden rautapitoisuudesta. Ruostejäljet saa pois happamalla pesuaineella. Aineita löytyy varmasti siivosalan liikkeistä sekä rautakaupoista (esim. Starkki). Marketeista löytynee vain kotitalouksiin tarkoitettuja aineita ja niiden tehosta ei ole aina takuita.
- Anonyymi
Ee suata ruskeet jälet vessanpytyssä johtua ruosteesta.
- Anonyymi
Syrän sen sanoo pöljällä ollaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941370
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 65872
- 66857
- 73791
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741