https://www.iisalmensanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/8316852
Lukijan kommentissa viimeisenä oleva kohta pisti silmään.
Kehotetaan menemään uurnille.
Eikö tuota juuri käyty uurnilla ja miten kävi. Peruspalveluista tingitään. Itse olen sitä mieltä että äänestipä ketä ja mitä tahansa niin tulos on aina yhtä huono. Alamäkeen vauhti sen kun kiihtyy. Kelkassa ei enää ohjaus toimi.
Itse kävin äänestämässä viimeisen kerran, enää en takuulla äänestä.
Menkää uurnille
11
341
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta huolimatta äänestäkää aina Ylä-Savolaisia ehdokkaita, sillä jos äänestät vähänkään Kuopioon päin suuntautuneita, niin ne eivät pidä meidän puolta missään.
- Anonyymi
Mitä Iisalmen KD-valtuutetut ovat saaneet aikaan tällä valtuustokaudella 🤔
- Anonyymi
Aikamoinen ristiriita mielipiteen tekstissä ja kuvituskuvassa. Kuka valitsi kuvan, tuskin Väänänen 🤪
- Anonyymi
Kuinka oli duunarit niin pöljiä että äänestivät Persuja!
Ihan sama kuin olisi iskenyt kirveellä omaan nilkkaan. - Anonyymi
Kuka keksi erottaa Karjalaisen sitä en äänestä.
- Anonyymi
Taisipa olla Savolainen.
- Anonyymi
Ehdottomasti Äänestä, koska kaikkien ääniä tarvitaan. Mitä enemmän jää pois, sitä enemmän nämä nyt vallassa olijat saavat taas ääniä. Pitäisi muuten lailla kieltää näitä "kansanedustajia" osallistumasta näihin vaaleihin, eihän ne käy täällä silloin kuin pitäisi, ja tuolla meidän "omat" lehdessä valittivat etteivät pääse kokouksiin kun työt estää! Miksi sitten pitää kuitenkin koettaa jokaiseen paikkaan päästä kun ei kuitenkaan olla siellä.
- Anonyymi
Olen äänestänyt aina mutta turhan joten en ikinä enää äänestä, sen verran hurjat teot köyhiä vastan tämä hallitus teki ja tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen äänestänyt aina mutta turhan joten en ikinä enää äänestä, sen verran hurjat teot köyhiä vastan tämä hallitus teki ja tekee.
Älä äänestä ainakaan sellaista henkilöä, joka on kaupungin palkkalistoilla, eli töissä. Ei varmasti pidä kansan puolta missään asiassa, ajaa vaan Johdon asioita, koska pelkää työpaikkansa puolesta. Laajemmin ymmärrettynä on JÄÄVI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä äänestä ainakaan sellaista henkilöä, joka on kaupungin palkkalistoilla, eli töissä. Ei varmasti pidä kansan puolta missään asiassa, ajaa vaan Johdon asioita, koska pelkää työpaikkansa puolesta. Laajemmin ymmärrettynä on JÄÄVI.
En äänestä enää ikinä, minulle on aivan sama mitä tässä maassa tekevät.
- Anonyymi
Kari Peltola; äänestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204