Että 67-vuotias nainen ihastuu 35-vuotiaaseen mieheen?
Tapahtuuko sellaista?
16
465
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei, jos löytää samanhenkisyyttä ja luottamusta toiseen? Ymmärrys syntyy hyvistä keskusteluista ja sen pohjalta kaikkea voi tapahtua kahden ihmisen välillä.
- Anonyymi
Minusta aika outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta aika outoa.
Siellä voi olla jotain pitempiaikaista tuttavuutta taustalla, joka samaistuttaa? Paljon kohtaamisia, joihin molemmat suhtautuu myönteisellä tavalla? Molemmin puolisella viihtyvyydellä on merkitystä. Minkälaisia aistimuksia herää?
- Anonyymi
Missä tämä on tapahtunut?
- Anonyymi
Synnytän enempi mielikuvia, jotka voivat vaikuttaa asioihin? Eihän tällaisia tilanteita synny, jollei ole niitä tuntemuksia, jotka tällaisia voi mahdollistaa? Nuoremmalla voi olla miellyttämisen tarpeita toista kohtaan jne., jotka lähentää ihmisiä? Lämpöä, lempeä ja läheisyyttä, tukea, ei muuta?
Uskon asioita enempi minusta, tarpeita on monenlaisia ihmisillä, eri taustoista johtuvia? Hyväntahtoisuus ihmisten välillä on minusta tärkeintä ja mahdollistaa monenlaisia asioita. Minusta tämä ei ole mikään anoppi tmv. juttu, mistä täällä välillä lukee juttuja.
Tämä puhdas heitto ilmoille, ehkä joku voi tuoda julkikin, jos tällainen on tapahtunut ja miksei olisi? Onhan Suomessakin paljon tunteilla eläviä ihmisiä, jotka haikailee löytävänsä ihmisen, jonka kanssa on helppo jutella asioita julki. Ja vanhemmalla on aina enemmän kokemaa takana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synnytän enempi mielikuvia, jotka voivat vaikuttaa asioihin? Eihän tällaisia tilanteita synny, jollei ole niitä tuntemuksia, jotka tällaisia voi mahdollistaa? Nuoremmalla voi olla miellyttämisen tarpeita toista kohtaan jne., jotka lähentää ihmisiä? Lämpöä, lempeä ja läheisyyttä, tukea, ei muuta?
Uskon asioita enempi minusta, tarpeita on monenlaisia ihmisillä, eri taustoista johtuvia? Hyväntahtoisuus ihmisten välillä on minusta tärkeintä ja mahdollistaa monenlaisia asioita. Minusta tämä ei ole mikään anoppi tmv. juttu, mistä täällä välillä lukee juttuja.
Tämä puhdas heitto ilmoille, ehkä joku voi tuoda julkikin, jos tällainen on tapahtunut ja miksei olisi? Onhan Suomessakin paljon tunteilla eläviä ihmisiä, jotka haikailee löytävänsä ihmisen, jonka kanssa on helppo jutella asioita julki. Ja vanhemmalla on aina enemmän kokemaa takana.Lisään vielä, et nämä ei ole apn kirjoittamia, vaan sivusta tuotuja mielikuvia asiasta. Monet kaipaa hyvää juttu kaveria, jonka kanssa syntyy hyviä keskusteluja, ei välttämättä muuta kuin sitä henkistä pääomaa itselle. Yksinäisyyden karkottajaa.
- Anonyymi
Minä, yli 6-kymppinen mies ihastuin ja olen edelleen ihastunut alle 4-kymppiseen...Tiedän, että tunne on ns yksipuolinen, mutta en voi omille tunteilleni mitään.
- Anonyymi
Miettikää kun Katri Helena 80v menee naimisiin kalastajakaverin kanssa joka 47v. Niin siinä on ikäeroa mutta joku heitä ilmeisesti yhdistää. 😀
- Anonyymi
Ei ku kalakaveri se vissiin olikin no se ei ollu se pointti hih
- Anonyymi
Kun muslimi- ja/tai afrikkalaismies tarvitsee oleskeluluvan, niin usein sellaista tapahtuu.
- Anonyymi
Kun 35 vuotias mies ihastuu-rakastuu 67-vuotiaaseen mieheen, niin...?
- Anonyymi
Entä jos, 67-vuotias mies ihastuu ja rakastuu 35-vuotiaaseen mieheen?
- Anonyymi
Miks ihmeessä ei vois tapahtuu noin?
Mikä siitä tekee sun mielestä outoa?
Onko ihastumisiin/ihmissuhteisiin ikärajoja?
Tiedätkö itse toisen iän ennen ku kiinnostut?
Voiko ikä estää kiinnostuksen tai ihastuksen? - Anonyymi
Iltapäivä lehdissä taisi olla joku juttu maksumuurin takana (25-26.2), et 78- vuotias nainen oli oppinut nauttimaan elämästään miehensä kuoltua ja nyt osaa nauttia nuoremmista miehistä tämän jälkeen? Kuvassa oli hymyilevä nainen?
- Anonyymi
Tässä vielä juttu todisteeksi.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/d8649fa3-8268-4671-8cca-d7b9063c32e5
- Anonyymi
Minä ihastuin ja ilmeisesti rakastuin 37-vuotiaaseen samaa sukupuolta olevaan. Itse olen yli 6- kymppinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918