Tämähän on täyttä kuraa !
Suomen Judoliitto on suomalaisten jäsenseurojen yhteistyö-, palvelu- ja edunvalvontajärjestö. Liitto tukee jäsenseurojen sekä niissä toimivien ihmisten monipuolista toimintaa judon parissa sekä edustaa suomalaisia jäsenseuroja kansallisessa ja kansainvälisessä toiminnassa.
Liiton tarkoituksena on kehittää judoa sekä edistää suomalaista judon kilpa- ja huippu-urheilua. Judoliitolla on noin 120 aktiivista jäsenseuraa eri puolilla maata.
Jos Liitto esittelee itse itsensä näin niin tämän on täyttä valhetta, noloa hallitus/ henkilökunta
13
390
Vastaukset
- Anonyymi
Että ihan 120 aktiivista seuraa, hah hah
- Anonyymi
Aktiivisella viitattaneen siihen, että jollain seuran jäsenistä on pulssi.
- Anonyymi
Moi Kiukku. Mietinkin jo, että sinulta ei ole tullut liitto-kuraa yli viikkoon. Pelkäsin, että olet sairastunut. Vaan ei hätää, sinuun voi aina luottaa! Lisäksi luulin, että olet oppinut kirjoittamaan. Mutta sitten ymmärsinkin, ettet ole. Mutta olet oppinut kopiomaan ja liittämään tekstiä. Hyvää kehitystä😊😊
- Anonyymi
Eikö muuta tekemistä. Jos olet noin huolissaan muiden kirjoittelusta, voit itse kirjoittaa omalla nimelläsi, koska ei toi sinunkaan touhu tervettä ole.
- Anonyymi
Mitä sä täällä kyttäät...
- Anonyymi
Vaikka aloitus onkin tarkoituksellista provosointia, niin tietämättömille kuitenkin tiedoksi:
- liitto tekee yhteistyötä seurojen kanssa (koulutus, leirit, kilpailut jne)
- liitto on seurojen palvelujärjestö (vastaa mm. puhelimeen ja sähköpostiin ja avustaa eri asioissa)
- liitto on seurojen edunvalvontajärjestö (mm. Olympiakomitea, Opetusministeriö, SUEK jne.)
- liitto tukee seurojen sekä niissä toimivien ihmisten monipuolista toimintaa (mm. koulutukset, graduoinnit, tuomarit jne.)
- liitto suomalaisia jäsenseuroja kansallisessa ja kansainvälisessä toiminnassa (mm. EJU, IJF jne.)
- liiton tarkoituksena on kehittää judoa sekä edistää suomalaista judon kilpa- ja huippu-urheilua (mm. Urhea, valmentajat, järjestelmät jne.)
- liitolla on noin 120 aktiivista jäsenseuraa eri puolilla maata (vuosi-ilmoituksen mukaan nämä kaikki seurat ovat toiminnassa, kun ei ole eronneet liitosta)
Ja ihan eri asia on kuinka vähän tai paljon aktiivisia seurat ovat ja myöskin kuinka paljon ketjun aloittaja kokee yhteistyön ym. asiat (eli todennäköisesti ei koe mitään yhteistyötä, kun kiukultaan ja raivoltaan ei kykene).- Anonyymi
Minä en kyllä nähnyt aloituksessa kiukkua tai raivoa,
Ainoastaan suuren pettymyksen ja asiallisen toteamuksen.
Liiton koulutukset, kerropa niistä vähän?
Seurathan ne pääosin järjestää tai karateliitto/olympiakomitea/suomen valmentajat.
Vuoden vaihteessa aina koulutus huippu-urheilijpiden valmennuksesta kyllä, on vaan kovin korkeatasoista.
Judoliitossa 43 aktiivista Seuraa = SM kisoihin osallistuvat seurat.
- Anonyymi
Minkä takia aina kun joku kritisoi niin se koetaan negatiivisena hyökkäyksenä ? Mielestäni judon henk kunnan työnkuvat pitäisi avata jos niitä jäsenistö pyytää ja jos niissä ei ole korjattavaa niin pulinat pois en ymmärrä miksi palkattiin Valkku u23 ikäluokalle koska Rok hoitaa nekin mitä tekee koulutuspäälikkö ? Minä en tiedä, tiedätkö sinä ole hyvä kerro
- Anonyymi
🤣 Jos kirjoitetaan "liitto valehtelee... on kuraa jne" niin ei kait tuo muuta ole kuin negatiivista 🤣
Ja kun sääntöjen mukaan liiton hallitus päättää työntekijöistä niin hae hallitukseen päättämään. Ei näitä jäsenistö sääntöjen mukaan päätä. Saatika suoli24 palsta 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Jos kirjoitetaan "liitto valehtelee... on kuraa jne" niin ei kait tuo muuta ole kuin negatiivista 🤣
Ja kun sääntöjen mukaan liiton hallitus päättää työntekijöistä niin hae hallitukseen päättämään. Ei näitä jäsenistö sääntöjen mukaan päätä. Saatika suoli24 palsta 🤣Jos liitto markkinoi itseään 120 aktiivi seuralla niin eikö se ole sinun mielestä valhetta, minun mielestä on iso vale.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos liitto markkinoi itseään 120 aktiivi seuralla niin eikö se ole sinun mielestä valhetta, minun mielestä on iso vale.
Kyllä, sanoisin emävale!
30-50 seuran toiminta voi sanoa seuratoiminnaksi eli toimitaan muuallakin kuin vain kotisalilla 2 krt/vko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos liitto markkinoi itseään 120 aktiivi seuralla niin eikö se ole sinun mielestä valhetta, minun mielestä on iso vale.
Miten aktiivinen seura määritellään? Suomi24:ssako? Olisikohan liittokokous aineistossa esim seurojen äänimäärät kaikkien nähtävillä? Olisiko lisenssimaksut yksi osoitus edes jostain aktiivisuudesta?
- Anonyymi
Aloittaja ei tee mitään muuta kuin järjestelmällisesti työntää myrkkyä tälle palstalle. Ei siinä ole mistään asiallisesta kritiikistä kyse vaan vuosia jatkuneesta katkeruudesta josta ovat osalliseksi päässeet ihan JOKAINEN henkilö, joka on mitään aktiivisuutta lajin eteen osoittanut. Joka ainoalla olympialajilla on liitto, ja joka ainoassa lajissa maristaan siitä liitosta. Ja marisijoita yhdistää yksi tekijä: he eivät itse tee mitään. Joku tässä ketjussa jo sanoikin oleellisen: jos haluat vaikuttaa, hakeudu mukaan päättämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.981527- 2091458
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59980Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50747Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40676Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.35674The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673