Kaikki on hyvin rakas

Anonyymi-ap

Minulla on vain aika kovia kasvukipuja juuri nyt 🤍❤️🤍❤️

15

638

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kasvukipuja ja tuskia löytyy täältäkin koitetaan jaksaa ja kestää tämäkin aika elämässä.

• Anonyymi

Joo. Ikävä sinua rakas.

• Anonyymi

Ei tarvitse kipuilla, elämässä on tarkoitus tapahtua asioita jotka johdattavat ja kasvattavat ihmistä, pienet kasvukivut ovat kuin kevään ensimmäiset leskenlehdet, somia ja kuihtuvat pois nopeasti.

• Anonyymi

Osuvasti sanottu. Meillä kaikilla luonteenheikkouksia. Niistä pääsee voitolle, kun yhdessä teemme olomme toisillemme sellaiseksi, että esim. mustasukkaisuutta ei tarvitse tuntea enään. Tekisin kaikkeni että et kärsisi enään mistään liikaa. Sori kun olen ylioptimistinen ehkä. Muista että sinun onnesi on minun onneni ja sinun surusi on minun suruni. 💓💓💓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuvasti sanottu. Meillä kaikilla luonteenheikkouksia. Niistä pääsee voitolle, kun yhdessä teemme olomme toisillemme sellaiseksi, että esim. mustasukkaisuutta ei tarvitse tuntea enään. Tekisin kaikkeni että et kärsisi enään mistään liikaa. Sori kun olen ylioptimistinen ehkä. Muista että sinun onnesi on minun onneni ja sinun surusi on minun suruni. 💓💓💓

Lopeta valehtelu

• Anonyymi

Toi oli sivusta

• Anonyymi

Sama täällä, kasvukipuja. Ulkomaailma ahdistaa kohtuu paljon. Pitäisi olla positiivisella mielialalla aina liikkeellä, muuten kaikki menee pieleen. Henkinen romahdus oli lähellä tänään. Miten täällä maailmassa pystyy elämään, kaiken hulluuden keskellä? Niin, että olisi hyvä olla?

• Anonyymi

Se on totta että meidän mieliala vaikuttaa magneetin lailla. Ehkä ei ollu sinun päiväsi. Huomenna toivottavasti parempi päivä. Et kai yliajattele liikaa? On minullakin hetkiä, jolloin toivon, että saisinpa vapaapäivän elämästä. En tiedä elämästäsi tai mikä koetteli hermojasi, mutta kaikki ohimenevää varmasti. Parempaa huomista sinulle! 💓💓. 💓

• Anonyymi

Ja vielä sen verran että älä mene liikaa muiden juttuihin mukaan .Älä samaistu toisiin. Ja varjele sydäntäsi sillä sieltä elämä lähtee. Taivaan isän siunausta elämääsi ylle nyt! 💓💓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä sen verran että älä mene liikaa muiden juttuihin mukaan .Älä samaistu toisiin. Ja varjele sydäntäsi sillä sieltä elämä lähtee. Taivaan isän siunausta elämääsi ylle nyt! 💓💓

Joudun osallistumaan tämän yhteiskunnan toimintaan, koska olen osa sitä. Jo syntymästäni lähtien, halusin tai en. Tahtoisin elää vapaan ihmisen elämää, enkä jonkun muun keksimillä pelisäännöillä. Orjuudessa eletään, kun joku muu on niin päättänyt.

En uskalla luottaa, että elämässä voisi käydä hyvin. Se on se suurin ongelma persoonallisuudessani. Voisiko siitä parantua? Siunausta sinullekin ja valoisia kevätpäiviä toivon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudun osallistumaan tämän yhteiskunnan toimintaan, koska olen osa sitä. Jo syntymästäni lähtien, halusin tai en. Tahtoisin elää vapaan ihmisen elämää, enkä jonkun muun keksimillä pelisäännöillä. Orjuudessa eletään, kun joku muu on niin päättänyt.

En uskalla luottaa, että elämässä voisi käydä hyvin. Se on se suurin ongelma persoonallisuudessani. Voisiko siitä parantua? Siunausta sinullekin ja valoisia kevätpäiviä toivon.

Lopeta valehtelu

• Anonyymi

Täällä valvottu kasvukivuissa ja tuntunut että koko elämä on nyt pirstaleina joka solua myöten mutta huonenna on vaan jaksettava iltavuoroon taas lähteä ja siellä on pakko olla reippaana ja auttaa muita, Kauniisti olitte tässä lopussa kirjoitelleet. Luin niitä ja toivat lohtua minullekin. Siunausta ja rauhaa yöhönne, nyt koitan nukkua minäkin vihdoin. Piti jo ajat sitten kyllä. 🤍🤍🤍

• Anonyymi

Kasvukivut kuuluu elämään mutta eihän ne toki mukavia ole ja tuovat tuskaa mutta ehkä sitten kun helpottaa palkitsee jotenkin. Toivon 🙏🏻🙏🏻

• Anonyymi

Kiitos, kyllä nämä tästä 🤍❤️‍🩹🤍

• Anonyymi

Mulla loppu kasvukivut jo teini-iän jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      239
      4190
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      114
      2649
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2402
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1446
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1446
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1097
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      956
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      931
    Aihe