Kaikki on hyvin rakas

Anonyymi-ap

Minulla on vain aika kovia kasvukipuja juuri nyt 🤍❤️🤍❤️

15

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kasvukipuja ja tuskia löytyy täältäkin koitetaan jaksaa ja kestää tämäkin aika elämässä.

• Anonyymi

Joo. Ikävä sinua rakas.

• Anonyymi

Ei tarvitse kipuilla, elämässä on tarkoitus tapahtua asioita jotka johdattavat ja kasvattavat ihmistä, pienet kasvukivut ovat kuin kevään ensimmäiset leskenlehdet, somia ja kuihtuvat pois nopeasti.

• Anonyymi

Osuvasti sanottu. Meillä kaikilla luonteenheikkouksia. Niistä pääsee voitolle, kun yhdessä teemme olomme toisillemme sellaiseksi, että esim. mustasukkaisuutta ei tarvitse tuntea enään. Tekisin kaikkeni että et kärsisi enään mistään liikaa. Sori kun olen ylioptimistinen ehkä. Muista että sinun onnesi on minun onneni ja sinun surusi on minun suruni. 💓💓💓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuvasti sanottu. Meillä kaikilla luonteenheikkouksia. Niistä pääsee voitolle, kun yhdessä teemme olomme toisillemme sellaiseksi, että esim. mustasukkaisuutta ei tarvitse tuntea enään. Tekisin kaikkeni että et kärsisi enään mistään liikaa. Sori kun olen ylioptimistinen ehkä. Muista että sinun onnesi on minun onneni ja sinun surusi on minun suruni. 💓💓💓

Lopeta valehtelu

• Anonyymi

Toi oli sivusta

• Anonyymi

Sama täällä, kasvukipuja. Ulkomaailma ahdistaa kohtuu paljon. Pitäisi olla positiivisella mielialalla aina liikkeellä, muuten kaikki menee pieleen. Henkinen romahdus oli lähellä tänään. Miten täällä maailmassa pystyy elämään, kaiken hulluuden keskellä? Niin, että olisi hyvä olla?

• Anonyymi

Se on totta että meidän mieliala vaikuttaa magneetin lailla. Ehkä ei ollu sinun päiväsi. Huomenna toivottavasti parempi päivä. Et kai yliajattele liikaa? On minullakin hetkiä, jolloin toivon, että saisinpa vapaapäivän elämästä. En tiedä elämästäsi tai mikä koetteli hermojasi, mutta kaikki ohimenevää varmasti. Parempaa huomista sinulle! 💓💓. 💓

• Anonyymi

Ja vielä sen verran että älä mene liikaa muiden juttuihin mukaan .Älä samaistu toisiin. Ja varjele sydäntäsi sillä sieltä elämä lähtee. Taivaan isän siunausta elämääsi ylle nyt! 💓💓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä sen verran että älä mene liikaa muiden juttuihin mukaan .Älä samaistu toisiin. Ja varjele sydäntäsi sillä sieltä elämä lähtee. Taivaan isän siunausta elämääsi ylle nyt! 💓💓

Joudun osallistumaan tämän yhteiskunnan toimintaan, koska olen osa sitä. Jo syntymästäni lähtien, halusin tai en. Tahtoisin elää vapaan ihmisen elämää, enkä jonkun muun keksimillä pelisäännöillä. Orjuudessa eletään, kun joku muu on niin päättänyt.

En uskalla luottaa, että elämässä voisi käydä hyvin. Se on se suurin ongelma persoonallisuudessani. Voisiko siitä parantua? Siunausta sinullekin ja valoisia kevätpäiviä toivon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudun osallistumaan tämän yhteiskunnan toimintaan, koska olen osa sitä. Jo syntymästäni lähtien, halusin tai en. Tahtoisin elää vapaan ihmisen elämää, enkä jonkun muun keksimillä pelisäännöillä. Orjuudessa eletään, kun joku muu on niin päättänyt.

En uskalla luottaa, että elämässä voisi käydä hyvin. Se on se suurin ongelma persoonallisuudessani. Voisiko siitä parantua? Siunausta sinullekin ja valoisia kevätpäiviä toivon.

Lopeta valehtelu

• Anonyymi

Täällä valvottu kasvukivuissa ja tuntunut että koko elämä on nyt pirstaleina joka solua myöten mutta huonenna on vaan jaksettava iltavuoroon taas lähteä ja siellä on pakko olla reippaana ja auttaa muita, Kauniisti olitte tässä lopussa kirjoitelleet. Luin niitä ja toivat lohtua minullekin. Siunausta ja rauhaa yöhönne, nyt koitan nukkua minäkin vihdoin. Piti jo ajat sitten kyllä. 🤍🤍🤍

• Anonyymi

Kasvukivut kuuluu elämään mutta eihän ne toki mukavia ole ja tuovat tuskaa mutta ehkä sitten kun helpottaa palkitsee jotenkin. Toivon 🙏🏻🙏🏻

• Anonyymi

Kiitos, kyllä nämä tästä 🤍❤️‍🩹🤍

• Anonyymi

Mulla loppu kasvukivut jo teini-iän jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe