Minulla on vain aika kovia kasvukipuja juuri nyt 🤍❤️🤍❤️
Kaikki on hyvin rakas
15
523
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvukipuja ja tuskia löytyy täältäkin koitetaan jaksaa ja kestää tämäkin aika elämässä.
- Anonyymi
Joo. Ikävä sinua rakas.
- Anonyymi
Ei tarvitse kipuilla, elämässä on tarkoitus tapahtua asioita jotka johdattavat ja kasvattavat ihmistä, pienet kasvukivut ovat kuin kevään ensimmäiset leskenlehdet, somia ja kuihtuvat pois nopeasti.
- Anonyymi
Osuvasti sanottu. Meillä kaikilla luonteenheikkouksia. Niistä pääsee voitolle, kun yhdessä teemme olomme toisillemme sellaiseksi, että esim. mustasukkaisuutta ei tarvitse tuntea enään. Tekisin kaikkeni että et kärsisi enään mistään liikaa. Sori kun olen ylioptimistinen ehkä. Muista että sinun onnesi on minun onneni ja sinun surusi on minun suruni. 💓💓💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuvasti sanottu. Meillä kaikilla luonteenheikkouksia. Niistä pääsee voitolle, kun yhdessä teemme olomme toisillemme sellaiseksi, että esim. mustasukkaisuutta ei tarvitse tuntea enään. Tekisin kaikkeni että et kärsisi enään mistään liikaa. Sori kun olen ylioptimistinen ehkä. Muista että sinun onnesi on minun onneni ja sinun surusi on minun suruni. 💓💓💓
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Toi oli sivusta
- Anonyymi
Sama täällä, kasvukipuja. Ulkomaailma ahdistaa kohtuu paljon. Pitäisi olla positiivisella mielialalla aina liikkeellä, muuten kaikki menee pieleen. Henkinen romahdus oli lähellä tänään. Miten täällä maailmassa pystyy elämään, kaiken hulluuden keskellä? Niin, että olisi hyvä olla?
- Anonyymi
Se on totta että meidän mieliala vaikuttaa magneetin lailla. Ehkä ei ollu sinun päiväsi. Huomenna toivottavasti parempi päivä. Et kai yliajattele liikaa? On minullakin hetkiä, jolloin toivon, että saisinpa vapaapäivän elämästä. En tiedä elämästäsi tai mikä koetteli hermojasi, mutta kaikki ohimenevää varmasti. Parempaa huomista sinulle! 💓💓. 💓
- Anonyymi
Ja vielä sen verran että älä mene liikaa muiden juttuihin mukaan .Älä samaistu toisiin. Ja varjele sydäntäsi sillä sieltä elämä lähtee. Taivaan isän siunausta elämääsi ylle nyt! 💓💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä sen verran että älä mene liikaa muiden juttuihin mukaan .Älä samaistu toisiin. Ja varjele sydäntäsi sillä sieltä elämä lähtee. Taivaan isän siunausta elämääsi ylle nyt! 💓💓
Joudun osallistumaan tämän yhteiskunnan toimintaan, koska olen osa sitä. Jo syntymästäni lähtien, halusin tai en. Tahtoisin elää vapaan ihmisen elämää, enkä jonkun muun keksimillä pelisäännöillä. Orjuudessa eletään, kun joku muu on niin päättänyt.
En uskalla luottaa, että elämässä voisi käydä hyvin. Se on se suurin ongelma persoonallisuudessani. Voisiko siitä parantua? Siunausta sinullekin ja valoisia kevätpäiviä toivon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudun osallistumaan tämän yhteiskunnan toimintaan, koska olen osa sitä. Jo syntymästäni lähtien, halusin tai en. Tahtoisin elää vapaan ihmisen elämää, enkä jonkun muun keksimillä pelisäännöillä. Orjuudessa eletään, kun joku muu on niin päättänyt.
En uskalla luottaa, että elämässä voisi käydä hyvin. Se on se suurin ongelma persoonallisuudessani. Voisiko siitä parantua? Siunausta sinullekin ja valoisia kevätpäiviä toivon.Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Täällä valvottu kasvukivuissa ja tuntunut että koko elämä on nyt pirstaleina joka solua myöten mutta huonenna on vaan jaksettava iltavuoroon taas lähteä ja siellä on pakko olla reippaana ja auttaa muita, Kauniisti olitte tässä lopussa kirjoitelleet. Luin niitä ja toivat lohtua minullekin. Siunausta ja rauhaa yöhönne, nyt koitan nukkua minäkin vihdoin. Piti jo ajat sitten kyllä. 🤍🤍🤍
- Anonyymi
Kasvukivut kuuluu elämään mutta eihän ne toki mukavia ole ja tuovat tuskaa mutta ehkä sitten kun helpottaa palkitsee jotenkin. Toivon 🙏🏻🙏🏻
- Anonyymi
Kiitos, kyllä nämä tästä 🤍❤️🩹🤍
- Anonyymi
Mulla loppu kasvukivut jo teini-iän jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819