Valikoivaa kohteliaisuutta lähikirjastoissa

Anonyymi-ap

Kumma että joissain lähikirjastoissa osaa asiakkaista tervehditään reippaasti jo asiakkaan tullessa ovesta sisään ja joitain ei noteerata kuin korkeintaan nyrpeällä vilkaisulla vaikka asiakas itse tervehtisi henkilökuntaa. Onkohan osa henkiklökunnasta sisäistänyt olevansa asiakaspalveluammatissa ja pitäisikö ko. taitoja päivittää?

9

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Miksi - ? - Mustilaiset ei käy kirjastoissa - ?

- Johtuuko se siitä, - että Mustilaiset Ei Osaa Lukea - ?

~ ~Vastauksia ~ ~ Mustilaisilta ~ ?

• Anonyymi

Eihän ne osaakaan. Monta kertaa olen huomannut, kun mustilaisukko kysyy akaltaan että mitä siinä lukee.
      Toisaalta.
      Ei minua haittaa ollenkaan, ettei minua tervehditä. En luule olevani niiin tärkeä, että aina pitäisi pokkuroida minulle.
      Jos olet itse asiakaspalvelutehtävissä, niin joka-ainoalleko tervehryksen, huomion ja pokkuroinnin suot?
      Tylsää tuollainen!

• Anonyymi

Tervehtiminen tulisi tehdä aina riittävän selkeästi, kuuluvalla äänellä ja katsoa silmiin. On hyvä jos huomioidaan ihmisenä. Siitähän tulee niitä jotain hyvänolon hormoneja.

• Anonyymi

Siinä sinulle hormooneja, kun 190 cm/120 kg arpinaama kunnolla kajauttaa tervehdyksen!
        Ettei vain tulisi housupyykkiä...

• Anonyymi

Suomalainen kansanluonne. Se on meillä jännä. Kun kaatosataa vettä , ollaan pysäkillä niin katoksen alla pidetään satikkaa ja ulkopulkella olevat seisovat kaatosateessa ja väliä pidetään 5m. Korona aikana oli turvaväli, 2m, mutta hyvö ottaa etäisyyttä enemmän, ainakin kaatosateella:D

• Anonyymi

Sitten oli metron loika:D minutkin kiersi loikaten eräs vanhus korona aikana ja meinasi kaatua. Oli jännä aika. Eräs mies kysyi minulta teekoossa että kauanko korona kestää. Virnuili maskin takaa. Samoin että kyllä varmaan kestää, että kovaa hommaa noille vanhuksille, jos ovat 2 vuotta sisällä. Naurettiin:D

• Anonyymi

Ja ihmeteltiin että kuinka koulutettu akateeminen väärin vie ruokakassin oven taa

• Anonyymi

Väki ei väärin, syöttö. Mutta oli akateemikkoja myös jotka kävivät viikkokassin viemässä.

• Anonyymi

Jospa siinä koronakassossa oli päivävoidetta mukana, vanhememisen kun se estää kuulemma. Ryppyvoidetta unohtamatta. Pitäisi itselläkin ostaa joskus..ei vaan tullut ostettua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      401
      3332
    2. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      39
      3082
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      173
      2205
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      60
      1571
    5. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      221
      1562
    6. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      95
      1173
    7. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      68
      1139
    8. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      88
      1125
    9. Mitä sanoisit jos uskaltaisin

Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha
      Ikävä
      69
      1030
    10. Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!

Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,
      Tv-sarjat
      16
      1025
    Aihe