Miksi näitä somen räjäyttäjiä ei saada vastuuseen ? Olen käsittänyt, että räjähteisiin tarvitaan lupa, mutta nyt kuka tahansa voi räjäyttää somen.
Ei tarvitse kuin joku nainen kävelee alastomana ihmisten näkyvillä, niin some on kappaleina.
Kuka räjäytti SOMEN ???
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkkeet!
- Anonyymi
No tottakai ne lääkkeet pitää ottaa, mutta somen räjäyttäjät pitää saada oikeuden eteen,
- Anonyymi
Itse haluan sen korjausfirman nimen, joka korjaa somen räjäytysten jälkeen jotta se voidaan räjäyttää taas.
- Anonyymi
Näille somenräjäyttäjille pitäisi saada joku ajokortti. Ettei vaaranneta muita somenkäyttäjiä.
- Anonyymi
Stubbi ei ainaskaan osaa ajaa somessa, kun sekotti sen totaalisesti
- Anonyymi
Osa ihmisitä on todella tyhmiä.
Jos on aina äänestänyt vaikka vihreitä tai demareita, voi olla varma, että on tyhmä.
Osa viisaista äänestää vasemmmistoa.
Keskustaa äänestävät talonpoikaisjärjellä ajattelevat.
Demarit on on kaikkei tyhmempien valinta, vaikka vihreissä on lähes sama tilanne!
- Anonyymi
Minä on tosipersu ja viisas. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643710
- 663492
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa913313SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p582732- 722550
- 562211
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.501380Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411125Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171112Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261088