Pin koodi Windows 11

Anonyymi-ap

Nyt kun päivitin se pin joka siinä on ollut ei toimi.
Mitä on tehtävä että saan koneen auki?

Takuulla oikea koodi!

24

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asenna Mint, se toimii!

      • Anonyymi

        W11 tuntuu nykivän tasaisesti 4-5 sekunnin välein. Tosi ikävää!


    • Anonyymi

      Outoa, kyllä mulla on se pin-koodi minkä siihen joskus olen laittanut on toiminut joka päivityksen jälkeen, ehkäpä teen jonkin asian oikein.

    • Anonyymi

      Luettava mitä näytössä lukee.

      • Anonyymi

        Ihmiset ei enää ymmärä lukemaansa jos nyt osaa edes lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ei enää ymmärä lukemaansa jos nyt osaa edes lukea.

        Sinä et ymmärrä yhtään mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ei enää ymmärä lukemaansa jos nyt osaa edes lukea.

        Ei kun ne odottaa että joku tulee avaamaan sen koneen. Ohjeet löytyy netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ne odottaa että joku tulee avaamaan sen koneen. Ohjeet löytyy netistä.

        Vaikea mennä suljetulla koneella nettiin?


    • Anonyymi

      Apple noudattaa kaikkia Indonesian hallituksen vaatimuksia iPhone 16:n myyntikiellon poistamisesta
      Hamid Ganji · 2 tuntia sitten 2

      Apple on lopettanut viisi kuukautta kestäneen köydenvedon Indonesian hallituksen kanssa iPhone 16:n myyntikiellosta tarjoamalla miljardin dollarin investointisuunnitelman.

    • Anonyymi

      Noin vuosisiten päivityksen jälkeen minulla ei siihen kenttään tullut mitään. eikä auvennut.
      jouduin asentaan uudestaan.

    • Anonyymi

      Katso että numero lock ja isokirjain lock on oikein, Ne voi vaihtua päivittäessä.

    • Anonyymi

      Sen pystyy ohittaan, mutta se on hys hys tietoa, googleta!
      Menee aikaa noin 6 sekunttia. (Vinkkinä)

    • Anonyymi

      Superboot live ja siellä ohjelma joka näyttää sen, win-passwordviever tai jotain.

    • Anonyymi

      Easylogin tikku, Poliisit käyttää sitä ja sen saa torrenttina kuka vaan.
      polta /prommaa tikulle, riittää ihan pieni tikkukin.

      käynistä kone tikku liitimessä, Windows kysyy jotain tyhmää, likkaa enter ja auki on pääkäyttäjänä.

    • Anonyymi

      Näitä on kymmenia tapoja ohittaa Windowsin kirjauskoodi!

    • Anonyymi

      Google on päättänyt lopettaa pitkäaikaisen kumppanuuden Qualcommin kanssa ja käyttää sen sijaan MediaTekin T900-modeemia Pixel 10 -mallistossaan. Tämä päätös merkitsee merkittävää muutosta Googlen mobiilistrategiassa, kun yritys pyrkii luopumaan Qualcommin Snapdragon-alustoista.

      • Anonyymi

        – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ –

        Haluan eroon windowsista! kamala Windows on tietoturva katastrofi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ –

        Haluan eroon windowsista! kamala Windows on tietoturva katastrofi!

        Windowsilla pelikokemus voi olla kovankin luokan koneella umpisurkea.
        ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ –

        Haluan eroon windowsista! kamala Windows on tietoturva katastrofi!

        MUISTA:

        Windows on idioottien käyttöjärjestelmä.
        Ihminen joka toistuvasti kävelee päin kiviseinää ja toistaa toistamistaan tätä toimenpidettä ja jopa maksaa siitä....

        W11:

        Windows ääni ongelmat
        Windows Wlan ongelmat
        Windows tulostin ongelmat
        Windows näyttöresoluuttio ongelmat
        Windows levyasema ongelmat
        Windows päivitys ongelmat
        Windows vakoiluongelma
        Windows USB ongelmat
        Windows yms ongelmat...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tarvitaan toinen kone. Vaikea on lukea googlesta ohjeita jos ei saa konetta auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaan toinen kone. Vaikea on lukea googlesta ohjeita jos ei saa konetta auki.

        WINDOWS DEFENDER -ONGELMA-SE-ON -Paska
        Pähkäilin kuukauden ajan Kuvauspäivitys: Windows Defender -päivitystä, kun ei halunnut asentua koneelle. Päivitys päättyi aina virheilmoitukseen. Ongelman syyksi selvisi, että minulla on pois käytöstä Windows Defender


    • Anonyymi

      Mulla kävi ihan samoin, ei hyväksy pinkoodia!

    • Anonyymi

      Zelenskyin vierailu ”epäonnistui täydellisesti” vakoisessatalossa.
      ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe