Jopas oli uutinen! Lähes 30 vuotta Kiteellä toiminut Industria Center on viimeistä viikkoa auki. Kylläpä tulee haikea ja pettynyt olo 😢
Industria Center menee kiinni
17
746
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee vielä useampi haikea olo seuraavana kahtena vuotena.
Ja isompiakin yllätyksiä luvassa. Pessimistikin pettyy, varmasti.
Suomi nousuun ! - Anonyymi
Nythän siellä varmasti asiakkaita riittää, kiteeläiset tykkäävät loppuunmyynneistä kun saa tavaraa halvalla.
- Anonyymi
Ei senttiikään alennusta🤣
- Anonyymi
Taitaa tavara kelvata myyntiin ketjun muissakin liikkeissä. Asiakaskato ei kai kaada aina ja kaikkia konkkaan. Konkkamyynneissä on usein ale, mm suomi-vene tms. Kesälahti.
- Anonyymi
Tuolla asiakaspalvelulla en yhtään ihmettele että menee kiinni...
- Anonyymi
Mie oon kyllä ollu palveluun tyytyväinen...samaa ei voi kyllä sanoa esim Savonlinnan pisteestä. Aika nyrpeitä naamoja usein miten
- Anonyymi
Kerro toki miten muka on ollut huonoa palvelua? Minusta aivan huippua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki miten muka on ollut huonoa palvelua? Minusta aivan huippua
Ei minustakaan palvelussa mitään vikaa ollut.
- Anonyymi
Jo oli aikakin. Kumman pitkään jaksoi sinnitella elinvvoimansa kadottaneella Kiteellä.
- Anonyymi
Kiteeläinen pessimisti, todennäköisesti Teboilin parlamenttiin kuuluva henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lopettaminen käsitelty Teboilin parlamentissä ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pessimisti joka on myös onanisti.
- Anonyymi
Seuraava potilas: wyrtti ?
- Anonyymi
Jossain olin näkevinäni että konepaja Antti Ranta konkurssiin haettu.Eikös ollu Kiteeläisiä yrityksiä?
- Anonyymi
Wurth liene aika kannattava bisnes kun on auki 24/7 eikä tarvitse pitää kassaa palkoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wurth liene aika kannattava bisnes kun on auki 24/7 eikä tarvitse pitää kassaa palkoilla.
En ole käynyt liikkeessä , enkä tunne liikkeen toimintaperiaatetta. Ei yksityismyyntiä taisi lukea ovessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt liikkeessä , enkä tunne liikkeen toimintaperiaatetta. Ei yksityismyyntiä taisi lukea ovessa.
Tuon takia juuri. Ei yksityiset paskahousut kanna kuraa sisätiloihin eivätkä tule tinkimään ja potkimaan renkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766