Keskusteluista julkisia.....

Anonyymi-ap

Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista.
(huom. monikossa)

Ei kai siinä sitten mitään,
voinhan mä myös tässä alkaa laittamaan täältä noita asioita esille.

Täytyykin jakaa noi kaikki keskustelut eteenpäin niin voi muutkin tänne niitä sitten ripotella.

Ja itseassa samalla muuallekin,
eikä todellakaan tänne pelkästään.

Ainakin saavat muutkin nähdä
kuinka petollinen oot....

Näinkö tehdään????

Oikeesti selvästi siis haluut hajottaa ja saada luovuttamaan lopullisesti,
kun pitää kerran noin tehdä,
heittää suolaa haavoihin ja kettuilla.
Onko sit hyvä?

Voisitkohan kuitenkin sen verran vaivautua et kertoisit edes sen että mikähän se syy on?

88

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miten täällä voi muuten keskustella yksityisesti, en tiennyt sellaisesta? :0

• Anonyymi
        UUSI

Tuo aloittaja on harhainen ja kuvittelee yksityiskeskustelunsa jostain muualta tänne palstalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo aloittaja on harhainen ja kuvittelee yksityiskeskustelunsa jostain muualta tänne palstalle.

Harhaiseksi syyllistää siinä varmaankin
        just se petollinen joka niitä tänne tuo...
        Vai kuinka???

Ei taida harhoja olla jos samat asiat on viesteissä...

• Anonyymi
        UUSI

Ei täällä voikaan,
        en mä sellasta ole väittänyt tietääkseni!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaiseksi syyllistää siinä varmaankin
        just se petollinen joka niitä tänne tuo...
        Vai kuinka???

Ei taida harhoja olla jos samat asiat on viesteissä...

Linkkaa tänne ne kommentit, joissa sun viestin sisältöjä on. Vai eikö pysty linkata, koska niitä ei ole olemassakaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Linkkaa tänne ne kommentit, joissa sun viestin sisältöjä on. Vai eikö pysty linkata, koska niitä ei ole olemassakaan?

Kyllä asianomainen tietää mistä kyse....
        Ei mun tarvii todistaa mitään jollekin josta en tiedä kuka se on edes...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa sinulla terävä pää kun sulta tipahtelee näitä analyyseja palstasedän teksteistä kuin tykin suusta, teet tätä sillä tarmolla kuin tekisit sitä elääksesi, siis saadaksesi leivän pöytään. Miten on palstalle juontamaan jäänyt onko sinulla irrationaalisia käsityksiä muista ihmisistä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi teitä tuntemattomia kiinnostaa tentata tämän trollaavan palstaäijän koetuista viesteistä- mistä tämä tarve tulee?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi teitä tuntemattomia kiinnostaa tentata tämän trollaavan palstaäijän koetuista viesteistä- mistä tämä tarve tulee?

Gubbepuppe ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa sinulla terävä pää kun sulta tipahtelee näitä analyyseja palstasedän teksteistä kuin tykin suusta, teet tätä sillä tarmolla kuin tekisit sitä elääksesi, siis saadaksesi leivän pöytään. Miten on palstalle juontamaan jäänyt onko sinulla irrationaalisia käsityksiä muista ihmisistä?

Lisäys ainakaan nämä puheenparret ei ole kovin selkeästi tuotettua tekstiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Säkin voisit joskus vttu miettiä tota sun ainaista sedättelyäs kun Sulle on tehty se monestikin selväksi että en oo mies,
        enkä muutakaan mitä syytätte täällä.
        Ja se on tehty selväksi että senku ottaa yhteyttä niin saa varmuuden asiasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Säkin voisit joskus vttu miettiä tota sun ainaista sedättelyäs kun Sulle on tehty se monestikin selväksi että en oo mies,
        enkä muutakaan mitä syytätte täällä.
        Ja se on tehty selväksi että senku ottaa yhteyttä niin saa varmuuden asiasta.

No minä taas olen tehnyt näille tuulihatuille selväksi, että sinun naisenaesiintymislarppaus on mitä on ja ilmaisun nainen ei tulisi olla synonyymi koskien yhtä tiettyä henkilöä, titityytä on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No minä taas olen tehnyt näille tuulihatuille selväksi, että sinun naisenaesiintymislarppaus on mitä on ja ilmaisun nainen ei tulisi olla synonyymi koskien yhtä tiettyä henkilöä, titityytä on.

Titityy sulla on jossain en sano missä...

Mikä oikeus sulla on valehdella musta
        ja mustamaalata mua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Titityy sulla on jossain en sano missä...

Mikä oikeus sulla on valehdella musta
        ja mustamaalata mua?

Taidat olla pikkuhiljaa ns tapetilla sinä naisina esiintyvä sekokäyttäjä. Vaikka vuosia olet huutanut netissä teineinäkin esiintyen niin mikään ei surullisessa elämässäs ole muuttunut. Äijänkäppänällä kovat ajat tiedossa..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys ainakaan nämä puheenparret ei ole kovin selkeästi tuotettua tekstiä

Tekoälykään ei ole täydellinen. Jenkeille suomen sijapäätteet tuottavat vaikeuksia.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Kerrotko vielä millainen olin?
        Ja kuka olen sun mielestä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko vielä millainen olin?
        Ja kuka olen sun mielestä?

Ja myös kuka vttu sä sitten olet?

• Anonyymi
        UUSI

Kerro nyt vaan rohkeasti millainen oli?

Ettet nyt vaan olisi vahingossa kuvitellut omiasi tai käsittänyt ihan itse väärin mistä syytät?
        Tai jopa sen kenestä on kyse!
        Tuliko mieleen edes selvittää asiaa?

Mutta jotain hyvää sanoit,
        myönsit että jaat asioita yksityiskeskusteluista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro nyt vaan rohkeasti millainen oli?

Ettet nyt vaan olisi vahingossa kuvitellut omiasi tai käsittänyt ihan itse väärin mistä syytät?
        Tai jopa sen kenestä on kyse!
        Tuliko mieleen edes selvittää asiaa?

Mutta jotain hyvää sanoit,
        myönsit että jaat asioita yksityiskeskusteluista.

Täältä sivusta kommentoin, että tuo kirjoittaja on luulottelija nro 1, luulee milloin ketäkin kirjoittajaa joksikin tietämäkseen (tuskin tuntemakseen) naiseksi. Se että nyt tähän kommentoi, ei tarkoita sinuun liittyen mitään siis.

Muuten en tiedä keskustelun aiheesta mitään, eli että mistä yksityiskeskusteluista kirjoitat.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan yleinen linjaus vain.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä sä selität oikein????

Mikä yleinen linjaus,
        voisitko kertoa ihan kunnolla?

• Anonyymi
      UUSI

Popkornit kehiin! Nyt meni mielenkiintoiseksi.

• Anonyymi
        UUSI

😎🍿
        👕🤌
        🩲
        🧦

• Anonyymi
        UUSI

Minusta palstaäijän draama on melko keskinkertainen tänäänkin, mutta toki se voi tarjota eriasteisia elämyksiä ihmisille, joilla on pakkomielteisiä ajatuksia muista ihmisistä, esim että täällä voisi seurata jotain tutun henkilön tai tuttujen henkilöiden draamaa kuin norppaliveä. Sad

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta palstaäijän draama on melko keskinkertainen tänäänkin, mutta toki se voi tarjota eriasteisia elämyksiä ihmisille, joilla on pakkomielteisiä ajatuksia muista ihmisistä, esim että täällä voisi seurata jotain tutun henkilön tai tuttujen henkilöiden draamaa kuin norppaliveä. Sad

Tänäänkin?
        Kerrohan millon mä olen viimeksi jotain aloituksia tehnyt mukamas!

Tai kommentoinut jotain omituista?
        Ja mieluusti näytätkin ne mistä syytät..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäänkin?
        Kerrohan millon mä olen viimeksi jotain aloituksia tehnyt mukamas!

Tai kommentoinut jotain omituista?
        Ja mieluusti näytätkin ne mistä syytät..

Ehkä sinun kannattaisi palstasetä muodostaa näitä onnettomia vasta-argumentteja vähän taidokkaammin, eikä esim niin, että kolmetoistakesäinenkin osaa päätellä miten asia on. Epic fail taas.

• Anonyymi
      UUSI

Ny on nii primitiivistä läppää että saisko selkokielellä, kiitos!

• Anonyymi
        UUSI

Mene koulun penkille tai selvitä pääs
        niin ehkä ymmärrät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene koulun penkille tai selvitä pääs
        niin ehkä ymmärrät.

Takut tukassa ja sulla päästöspettari näköjään hukassa. Voi voi, mistähän sulle semmonen saatais. Kokeile lainaa vaikka jonkun Wilmasta.

• Anonyymi
        UUSI

Jotenkin tuntuu, ettei sinun terminologia ole ihan kohdillaan, mutta päde toki ainoan harrastuksesi parissa, eli palstaäijän tekstien intoilun merkeissä ja harjoittele vaikka näitä kuulustelutaitojasi täällä kenttäkuntoon ns

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Takut tukassa ja sulla päästöspettari näköjään hukassa. Voi voi, mistähän sulle semmonen saatais. Kokeile lainaa vaikka jonkun Wilmasta.

Voi voi, ikävä tuottaa sulle pettymys mutta
        eipä oo kumpaakaan tollai kun väität.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi, ikävä tuottaa sulle pettymys mutta
        eipä oo kumpaakaan tollai kun väität.

Eikä henkilö, jota alituiseen mustamaalaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä jotkut tekee tuota ikävä kyllä kokemusta on tuollaisista manipulaattoreista ja mustamaalaajista

• Anonyymi
        UUSI

Onko aloittajagubbe niin, että kaikki stoorisi mitä tänne tuotat joko alkaa keskustelupalstasta tai päättyy keskustelupalstaan? Esim yksityiset viestit päätyy palstalle tai vaikkapa niin, että ensin keskustellaan esim somessa ja sitten palstalla ym utopistista mitä tyrkytät näille elämän rattailta pudonneille, joille tällainen soopa menee läpi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko aloittajagubbe niin, että kaikki stoorisi mitä tänne tuotat joko alkaa keskustelupalstasta tai päättyy keskustelupalstaan? Esim yksityiset viestit päätyy palstalle tai vaikkapa niin, että ensin keskustellaan esim somessa ja sitten palstalla ym utopistista mitä tyrkytät näille elämän rattailta pudonneille, joille tällainen soopa menee läpi

Sä voit tulla mun luokse kattoo noita mistä mä olen täällä kertonut niin ehkä sä tukkisit turpas.
        Mutta eiiiii, sehän ois karmeaa jos sä joutuisit myöntymään ollees väärässä...
        Hui kamala!
        Toi muuten ei ollut mun kommentti....

Tv. Aloituksen kirjoittaja
        (originalpieninainen)

Ps
        tollain muuten just vänkäämällä vastaan väittääkin aina sellainen joka tietää
        että nää on totta ja saattaa olla osallinen.
        Kuten toi harhaiseksi syyttäväkin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä voit tulla mun luokse kattoo noita mistä mä olen täällä kertonut niin ehkä sä tukkisit turpas.
        Hui kamala!

(originalpieninainen)

Ps

Ehkä nämä draamat on sinulle palstasetä skitsoidina persoonana totta, mut sori en ota nyt tätä täyslaidallistas vastaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hui kamala!

(originalpieninainen)

Ps

” Tv. Aloituksen kirjoittaja
        (originalpieninainen)” Mitämitä onko gubbe ylläpito alkanut bannaamaan näitä humpuukinikkejäsi? Onpa harmi, koita pärjäillä esim sillä susiäijähahmolla, sekin kerää tod outoa porukkaa. Terveisin tee näine

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä nämä draamat on sinulle palstasetä skitsoidina persoonana totta, mut sori en ota nyt tätä täyslaidallistas vastaan

Tajuatko kuin nolo sä olet väittäessäs tollasta
        ja valehdellessasi julkisesti toisista ihmisistä asioita?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Tv. Aloituksen kirjoittaja
        (originalpieninainen)” Mitämitä onko gubbe ylläpito alkanut bannaamaan näitä humpuukinikkejäsi? Onpa harmi, koita pärjäillä esim sillä susiäijähahmolla, sekin kerää tod outoa porukkaa. Terveisin tee näine

Vttu sä oot säälittävä ja nolo!!!

Ei kuule nikkiä suljettu tai mitään ei vaan oo tarvetta enää sillä kirjoitella.

Kuten oon sanonut monesti senkin että
        sille oli ihan syy miksi sillä täällä alusta asti kirjoitin.
        Niin luit oikein, alusta asti, 2.8.2023 alkaen
        kun tänne tulin, sillä yhdellä ainoalla nikillä.
        Anteeks, melkein huijasin,
        en ihan heti rekannut kun tulin,
        olin mä kai viikon vai kaks anonyyminä ensin...

Sille ei oo nyt just tarvetta koska saan asiani
        ja terveiseni toimitettua muutakin kautta sille ihmiselle.

Ja senkään takia ei tarvii sillä koska on jo ihan tarpeeks näyttöä noista "vääryyksistä"....

Terveisin T nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja senkään takia ei tarvii sillä koska on jo ihan tarpeeks näyttöä noista "vääryyksistä"....

Terveisin T nainen

Sähän olet se sairas pieni mies joka täällä ja muualla tykkää esiintyä äiteinä. Lässytät tätä pskaa internetin täyteen kun et huomiota muuten saa. Kannattaisi internetpedon pikkuhiljaa alkaa valmistautumaan julkisuuteen, eikös sun tyttöilykuvas leviä jo eräällä ry.ssäsivustolla kovaa vauhtia.
        Kenties olisi kannattanut miettiä ennen kuin lähti rykimään naisten ja skidien kustannuksella..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko kuin nolo sä olet väittäessäs tollasta
        ja valehdellessasi julkisesti toisista ihmisistä asioita?

Kenestä sinä yrität valehdella asioita kun tämä päivänselvä fakta tuntuu olevan jotenkin olennaisesti sinun tarinoiden tiellä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän olet se sairas pieni mies joka täällä ja muualla tykkää esiintyä äiteinä. Lässytät tätä pskaa internetin täyteen kun et huomiota muuten saa. Kannattaisi internetpedon pikkuhiljaa alkaa valmistautumaan julkisuuteen, eikös sun tyttöilykuvas leviä jo eräällä ry.ssäsivustolla kovaa vauhtia.
        Kenties olisi kannattanut miettiä ennen kuin lähti rykimään naisten ja skidien kustannuksella..

Etkös sä ole vihjaillut olleesi KRP:llä duunissa joskus? Ainakin sellaisesta mulla on kuvakaappaus, ja kun viimeksi kysyin asiasta, poistatit keskustelun.

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisin T nainen

Kyllä se taitaa palstagubbe olla niin, että se sinun vihtiläistä perheenäitiä esittävä hahmo on bannattu, muutenhan olisit avautunut sen hahmon alla puuta heinää näille titityille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös sä ole vihjaillut olleesi KRP:llä duunissa joskus? Ainakin sellaisesta mulla on kuvakaappaus, ja kun viimeksi kysyin asiasta, poistatit keskustelun.

Sivusta

Jos se että jäljitän teitä roskia ja kampean ansaan sitä meinaa niin miksi ei! Lähetäs joku kiva tiedosto, eiku ei tarvitsekaan minullahan jo on, ja parilla muulla.. Bongiourno diabetes!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se että jäljitän teitä roskia ja kampean ansaan sitä meinaa niin miksi ei! Lähetäs joku kiva tiedosto, eiku ei tarvitsekaan minullahan jo on, ja parilla muulla.. Bongiourno diabetes!

Sähän oot niin hakoteillä jäljityksiesi kanssa, että siksi vaikea uskoa että oikeasti sulla olis mitään tekemistä KRP:n kanssa, ei sielläkään kai ihan noin avutonta porukkaa ole töissä.

Ja joo, just on mulla todettu diabetes, kirjoitinkin siitä tuossa just viestissä. Mitäs sinä siitä tiedät? Miten kehtaat täällä syytellä ihmisiä, sinähän olet rikollinen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vihtiläinen perheenäiti🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vihtiläinen perheenäiti🤣🤣🤣🤣

Mikä helvetin vihtiläinen perheenäiti? Taasko alat väittää minua tuoksi originalpieninainen-nimimerkiksi? Sun bravuuri alkaa esittää noita järjettömiä syytöksiä ja väitteitä. Olen eri kirjoittaja, mutta voithan sä alkaa siitä nyt vääntämään eläimen raivolla, hra/rva KRP.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä helvetin vihtiläinen perheenäiti? Taasko alat väittää minua tuoksi originalpieninainen-nimimerkiksi? Sun bravuuri alkaa esittää noita järjettömiä syytöksiä ja väitteitä. Olen eri kirjoittaja, mutta voithan sä alkaa siitä nyt vääntämään eläimen raivolla, hra/rva KRP.

Ylläpidolle jälleen kerran kehotus, että jos ”vihtiläisen perheenäidin” viestejä tulee palstalle tästä samasta ip-numerosta ja samoin muin tiedoin, teidän velvollisuutenne on ilmoittaa siitä poliisille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän oot niin hakoteillä jäljityksiesi kanssa, että siksi vaikea uskoa että oikeasti sulla olis mitään tekemistä KRP:n kanssa, ei sielläkään kai ihan noin avutonta porukkaa ole töissä.

Ja joo, just on mulla todettu diabetes, kirjoitinkin siitä tuossa just viestissä. Mitäs sinä siitä tiedät? Miten kehtaat täällä syytellä ihmisiä, sinähän olet rikollinen!

Mene roskiin ätmi, siihen mitään rakettitiedettä tarvita että epätoivoinen ruuturunqqari saadaan selville. Itehän sinä ittes paljastit ja nyt voit vain odotella kun koko ura on syynissä 🥱

• Anonyymi
        UUSI

Kaikkea muuta, sekin saattaa vtuttaa 💅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpidolle jälleen kerran kehotus, että jos ”vihtiläisen perheenäidin” viestejä tulee palstalle tästä samasta ip-numerosta ja samoin muin tiedoin, teidän velvollisuutenne on ilmoittaa siitä poliisille.

Älä vaivaudu. Eiköhän se ole tarvittavien tahojen tiedossa kenen IP osoitteita kaalipää käyttää. Ei siitä sen enempää mutta ei kovin smart move..

• Anonyymi
        UUSI

Jatkan, että vaikea ymmärtää, miksi olet rakentanut tänne tällaisen sairaan jaagauskuvion, johon keksit kohteita milloin kenestäkin. Täältä katosi edellinen trolli juuri samoihin aikoihin kun sinä ilmestyit tänne, ihmeellistä että niin itsepintainen ja aggressiivinen tapaus luovuttikin niin helposti, ehheh. Mee ihan oikeasti itse suoraan kaatopaikalle jauhamaan tuota htinmoista paskaa ihmisistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vaivaudu. Eiköhän se ole tarvittavien tahojen tiedossa kenen IP osoitteita kaalipää käyttää. Ei siitä sen enempää mutta ei kovin smart move..

Kyllä tulee mm näistä järjettömistä syytöksistä mieleen hyvinkin vahvasti, että on mahdollista, että samasta ip-osoitteesta kirjoittaa muutkin kuin liittymän haltija. Se taas on ymmärtääkseni aika vakava tietoturvarikos.

Sähän et tiedä ketkä kaikki mitäkin täällä tekevät, tiedät vain niistä joista tiedät tai luulet tietäväsi. Jos oikeasti tiedät, olet itse viranomainen, mitä sä täällä teet kirjoittelemassa?

• Anonyymi
      UUSI

Olen kirjoitellut aloittajan kanssa yksityisesti ja keskusteluistamme on tullut foorumille jotain otteita sekä aloitusten muodossa, että yksittäisinä viesteinä joissain random ketjuissa. Nämä jutut on foorumille tuonut tämä gubbesta jauhaja.

Olen pistänyt merkille, että tämä gubbettaja on foorumilla aina paikalla, käytännössä 24/7. Täällä oli aikoinaan, yli 10 vuotta sitten trolli, jolla oli täysin samanlaiset jutut ja hän oli myös aina palstalla. Kyseinen tyyppi levitti myös useista mieskirjoittajista vuosien ajan nimellä ja kuvalla väitteitä, että foorumin naisnikit olisivat näiden miesten käytössä ja, että kyseiset miehet esiintyisivät foorumilla naisina.

Tämän trollin henkilöllisyys on minulla tiedossa. Hän asuu Turun Runosmäessä ja on syntynyt 1940-luvulla.

harmaasusi

• Anonyymi
        UUSI

Lisään vielä piruuttani tähän, että kyseisen miehen naapurista katosi joulukuussa 2009 23-vuotias nainen, jonka ruumis löydettiin myöhemmin lähimaastosta. Tapausta tutkitaan henkirikoksena. Omasta mielestä tekijä tässä jutussa oli juuri tämä gubbettaja ja miehen osuutta tekoon on spekuloitu internetissä.

harmaasusi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä piruuttani tähän, että kyseisen miehen naapurista katosi joulukuussa 2009 23-vuotias nainen, jonka ruumis löydettiin myöhemmin lähimaastosta. Tapausta tutkitaan henkirikoksena. Omasta mielestä tekijä tässä jutussa oli juuri tämä gubbettaja ja miehen osuutta tekoon on spekuloitu internetissä.

harmaasusi

💙 Kiitos 💙

Kohta nää väittää että mä kirjoitin tonkin
        mut ei se mitään...

Kyllä jotkut fiksummat tajuaa miten asia on.
        Tai siis ne vanhemmat palstavakkarit kaukaa vuosien takaa....

Onneks nää asiat pystyy näyttämään tosiksi...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Siis mikä harmaasusi sama kuin mustasusi vai ja miksi nimimerkkiä ei ollut??? Täällähän on salaperäistä juttua ja hui jotain henkirikos aiheita ei mielellään yötä vasten lukisi. Alkaa pelottaa kohta koko palsta. 😔😔Heikompia hirvittää kun ei oo tottunut näin vakaviin juttuihin. 😯

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä harmaasusi sama kuin mustasusi vai ja miksi nimimerkkiä ei ollut??? Täällähän on salaperäistä juttua ja hui jotain henkirikos aiheita ei mielellään yötä vasten lukisi. Alkaa pelottaa kohta koko palsta. 😔😔Heikompia hirvittää kun ei oo tottunut näin vakaviin juttuihin. 😯

Gubbe ❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole sama henkilö!!!

Harmaa ja musta ovat ihan eri värejäkin!

Ja eipä kai sitä nikkiä tuossa ollut,
        kun ei sitä ole.
        Jos siis tarkoitit harmaasuden kohdalla kysymykses.

Ei täällä mitää salaperäistä oo ainakaa
        mun taikka harmaasuden kirjoittamina...
        Enempi sä oot siinä "salaperäisenä"
        utelemassa eikä sua tunnista.

♑ T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kun ei sitä ole.

♑ T

No minä en tunnista teitä yhtään että voit rauhoittua kyllä. Pelottavia ihmisiä täällä kun raivotaan ihan uusille ja no ei auta kuin laittaa jotain mikä saa paremman olon ja yrittää nukkua. Hyvää yötä! Eikä ollut tarkoitus udella, olen pahoillani. :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No minä en tunnista teitä yhtään että voit rauhoittua kyllä. Pelottavia ihmisiä täällä kun raivotaan ihan uusille ja no ei auta kuin laittaa jotain mikä saa paremman olon ja yrittää nukkua. Hyvää yötä! Eikä ollut tarkoitus udella, olen pahoillani. :(

Ai uusille?
        Lähes saman kirjoituksen oon
        ennenkin täällä nähnyt.

Vai että pelottavakin vielä...
        No ei kai sekään mikään ihme oo
        kaiken jälkeen josko vaikka tarttiskin
        tai olis ehkä ihan hyvä kohta jonkun pelätä...
        Enkä uhkaile ketään millään fyysisellä....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai uusille?
        Lähes saman kirjoituksen oon
        ennenkin täällä nähnyt.

Vai että pelottavakin vielä...
        No ei kai sekään mikään ihme oo
        kaiken jälkeen josko vaikka tarttiskin
        tai olis ehkä ihan hyvä kohta jonkun pelätä...
        Enkä uhkaile ketään millään fyysisellä....

No minä olen ainakin uusi mutta pelkään kyllä tällaisia juttuja että uhkaillaan, mitä minä olen tehnyt. En ymmärrä tämän piti olla joku ikävä ja kaipaus palsta. Parasta lähteä ja jättää tällaiset kyllä. Ei ollut hyvä valinta tulla tutustumaan ja katsomaan eron jälkeen. 😟

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No minä olen ainakin uusi mutta pelkään kyllä tällaisia juttuja että uhkaillaan, mitä minä olen tehnyt. En ymmärrä tämän piti olla joku ikävä ja kaipaus palsta. Parasta lähteä ja jättää tällaiset kyllä. Ei ollut hyvä valinta tulla tutustumaan ja katsomaan eron jälkeen. 😟

No eiköhän aloituksesta jo nää
        että en oo hyvän tuulinen tänään...
        Ja syynkin...

Miten säkin käänsit tossa että uhkailin,
        ja siis niiku vielä sua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taas kirjoitellut palstasetä yön aikana monta yksinkeskustelua, jotta nämä kuraketjusi vetäisi vähäjärkistä väkeä pätemään ja tiiraamaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kun ei sitä ole.

♑ T

Mutta jostain syystä sinä palstasetä tunnet nämä ”aivan erit henkilöt”, jotka kuitenkaan ei ole sinun luomiasi hahmoja? Lol

• Anonyymi
      UUSI

Palstasedän horinoita tämäkin lässytysketju.

• Anonyymi
        UUSI

Lässytäppä ittes vaikkapa hoitoon
        jos et osaa kun vähätellä
        ja koitat mustamaalailla muita.
        Siksikö teet noin ettei mua uskottaisi
        kun paljastuu asioita pian?
        Olisko jopa niitä mitä teet?

• Anonyymi
        UUSI

Saman vanhan skitsoidin sekoiluja alusta loppuun. Kuolo korjannee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saman vanhan skitsoidin sekoiluja alusta loppuun. Kuolo korjannee

Sä oot kyl yks hlvatun reppana maalaaja.
        Kai sä muute sen tiesit et toi aihe tehä rikosilmoitus, ja se jopa menee läpi koska......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sä muute sen tiesit et toi aihe tehä rikosilmoitus, ja se jopa menee läpi koska......

Eipä kiinnosta sitten hevonhlvettiäkään. Isoja juttuja tulossa joten bring it little shit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kiinnosta sitten hevonhlvettiäkään. Isoja juttuja tulossa joten bring it little shit

Todellakin isoja juttuja pamahtaa kuten päivästä toiseen palstasedän ihanaa draamaa netissä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei muuta kun tekemään rikosilmoituksia siltä pohjalta, että joku puhuu totta sen suhteen, että netissä kirjoittelee mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin isoja juttuja pamahtaa kuten päivästä toiseen palstasedän ihanaa draamaa netissä

No ehkäpä jotain muutakin, mutta se on se mitä nämä tallukat näkee tällä hetkellä

• Anonyymi
      UUSI

Onnekseni en ole tehnyt aloituksia mä kirjottelen tänne muiden joukkoon tänne mä en silti käymieni yksityiskeskustelujen sisältöjä kerro omia tietojani/onnekkaita arvauksia joistain henkilöistä toki ja joitain kokemuksia henkilökohtaisesta elämästäni nimillä mä harvemmin kirjoittelen jos ei ole jotain erityistä syytä miksi pitäisi tietää ketä henkilöitä tarkoitan ja mä olen tottunu että mua arvostellaan ole jaksanu välittää siitä mitenkään enää ala-asteiän jälkeen julkisuuden henkilöt on sitten taas itse tehneet omalla uravalinallaan itsestään vapaata riistaa sille arvostelulle jos ei sitä kestä siedä tai osaa käyttäytyä niin ettei arvostelu ole negatiivista olisi kannattanu valita joku toinen ura/ammatti mä en tykkää positiivisesta palautteesta työnantajaltakaan mä en saa positiivisesta palautteesta itselleni mitään minkä avulla kehittää itseäni joutuu itse keksimään mitä kehittää itsessään

• Anonyymi
        UUSI

Ja mihin hlvettiin ja miten
        toi sun höpinäs liitty mun aloituksessa?

• Anonyymi
      UUSI

Ikävää ettei oo tietoakaan mitä joku ihana
      olisi halunnut mun näkevän...

• Anonyymi
      UUSI

Tnaispsykoosissa oleva juhaseppo taas kuilun partaalla..

• Anonyymi
        UUSI

Sebi tykkää mässäillä näillä aiheilla kun kokee että stalkkaamansa naiset ei reagoi kuten rotta haluais, ehkä syynä on se että kaikki tietää mitä tälle lapsiinsekaantujalle tulee käymään.
        Jengi ei tykkää siitä että limanen skitso lähettelee ala-aste ikäisille skideille viestejä ym..

• Anonyymi
        UUSI

Joo hän kokee tosin olevansa varmaan pian esimerkiksi m- nainen tai s-nainen tai a-nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sebi tykkää mässäillä näillä aiheilla kun kokee että stalkkaamansa naiset ei reagoi kuten rotta haluais, ehkä syynä on se että kaikki tietää mitä tälle lapsiinsekaantujalle tulee käymään.
        Jengi ei tykkää siitä että limanen skitso lähettelee ala-aste ikäisille skideille viestejä ym..

Niin, erakkoreppana on tunnettu kivojen kuvatiedostojen lähettelijä..
        Pe.dofiilit ovat valmiita melko mittaviin suorituksiin kun kyseessä on harrastuksensa, olennaisena osana äitien mustamaalaus. Ei olisi kannattanut herätä tänäänkään ätmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hän kokee tosin olevansa varmaan pian esimerkiksi m- nainen tai s-nainen tai a-nainen

Pääasia että joku nainen esiintyy näissä hänen skitsoketjuissa aina pitää löytyä nääs se vtun nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia että joku nainen esiintyy näissä hänen skitsoketjuissa aina pitää löytyä nääs se vtun nainen

Ja "se mies", yleensä joko se itse tai nämä miehet joille on myös kateellinen. Vttu mikä elämä ätmillä 😂
        Täysin Alibi kamaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja "se mies", yleensä joko se itse tai nämä miehet joille on myös kateellinen. Vttu mikä elämä ätmillä 😂
        Täysin Alibi kamaa

Älä muuta sano. No mutta palstapäivä alkoi alusta tatti otsassa ainakin varmuudella hänellä

• Anonyymi
      UUSI

Sivusta kommentoin, että pitäisikö teidän hakea ammattiapua?

• Anonyymi
        UUSI

Eikö tämä palstasedän starttaama keskustelu edennyt toivotulla tavalla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tämä palstasedän starttaama keskustelu edennyt toivotulla tavalla?

Tarkoitin sinuakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin sinuakin.

Eli kiertoilmaisuin kyllä. Ei mennyt kuin strömsöös tämäkään keppihevostelu. Juku

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      98
      2023
    2. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      173
      1875
    3. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      114
      1512
    4. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      91
      1457
    5. Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto

AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu
      Maailman menoa
      187
      1181
    6. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      201
      1165
    7. Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta

Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu
      Ikävä
      33
      1093
    8. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      59
      998
    9. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      916
    10. Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä

rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k
      Ikävä
      39
      897
    Aihe