Oletko tullut koskaan torjutuksi

Anonyymi-ap

Kaivattusi puolelta?
Oletko koskaan torjunut Kaivattusi?

40

599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen ja olen. Häntä ymmärrän paremmin kuin itseäni.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tarkoitat torjunnalla? Tämä aihe kiinnostaa minua. En ihan ymmärrä torjunnan käsitettä. Kysyitkö treffeille? Vai ekoilla treffeillä seuraaville treffeillä? Ja tuli pakit?

• Anonyymi
      UUSI

En ole torjunut häntä, mutta hän torjui minut.

• Anonyymi
        UUSI

Sama kysymys kuin edellä. Miten sinut torjuttiin? Mikä oli torjunnan aihe? Treffit? Oliko suusanallinen ja kirjallinen pyyntö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kysymys kuin edellä. Miten sinut torjuttiin? Mikä oli torjunnan aihe? Treffit? Oliko suusanallinen ja kirjallinen pyyntö?

Ei kai torjuntaa muuten saa aikaiseksi kuin ehdottamalla jollekin, että nähdään ja jutellaan ja se toinen osapuoli sanoo ei.

• Anonyymi
      UUSI

En ole torjunut häntä, mutta hän minut. Tai ainakin kuvittelin niin. Jäin osittain ilman vastausta.

• Anonyymi
        UUSI

Minä jäin osittain ilman kysymystä.

• Anonyymi
        UUSI

Edelleen kysyn sultakin. Miten sinut torjuttiin? Ja mistä? Treffeiltä? Vai jatkosta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä jäin osittain ilman kysymystä.

Mitä kysymystä?

• UUSI

On niitä pakkeja tullut. Enää ei jaksa stressata kyseisellä asialla.

• Anonyymi
        UUSI

Sinulta kysyn myös samaa kuin edellä? Kysyitkö treffeille? Vai mistä sait pakit?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta kysyn myös samaa kuin edellä? Kysyitkö treffeille? Vai mistä sait pakit?

No ei sillä tavalla suoraan, vaan epäsuorasti tullut ilmi, ettei ollut kiinnostusta tutustua.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole koskaan ketään uskaltanu pyytää treffeille.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sulla on ollut sitten aina aloitteellisia naisia vaikka monet odottaa että mies tekee sen avauksen. Paitsi nykypäivänä kai naiset on hyvinkin aktiivisia. :)

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mitäpä jos kuitenkin uskaltaisit pyytää. Terveisiä yhdeltä usein ohi menneeltä opettajalta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on ollut sitten aina aloitteellisia naisia vaikka monet odottaa että mies tekee sen avauksen. Paitsi nykypäivänä kai naiset on hyvinkin aktiivisia. :)

Eipä niitä ole näkynyt 15 vuoteen.

• Anonyymi
      UUSI

Peruskoulussa ei tullut vastakaikua muusta en tiedä.

• Anonyymi
      UUSI

Uskoakseni kukaan vähänkään ajatteleva ja tunteva ihminen ei torju kaivattuaan. Kummallinen kysymys kaikkinensa on.

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan molemmat torjunneet. Kyseessä on pelkoja ja traumoja. En tiedä, voitaisiinko toisistamme niitä sitten parantaa. Pelkään niin paljon että satuttaa, niin en voi tehdä mitään. Pääsisipä irti, mutta ei. En tiennyt että näinkin voi käydä, ennen kuin kävi.

• Anonyymi
        UUSI

Ihmissuhteissa syntyneet traumat paranevat vain ihmissuhteissa. Paraneminen on mahdollista jos kumpikin tiedostaa heikot kohtansa, ja tekee aktiivisesti töitä niiden kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmissuhteissa syntyneet traumat paranevat vain ihmissuhteissa. Paraneminen on mahdollista jos kumpikin tiedostaa heikot kohtansa, ja tekee aktiivisesti töitä niiden kanssa.

Tiedostan traumat ja ne on aika pahat. Siksi vaikeaa kuvitella että kelpaisin itsenäni. Sellaisena pienenä riepuna. Sellaiseksi juuri nyt tunnen itseni. Joka päivä pelkään että hajoan pienen pieniksi sirpaleiksi, kovassa paineessa. En uskalla haaveilla romanttisesti. En ole oikein koskaan uskaltanut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän on fiksujakin kommentteja seassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän on fiksujakin kommentteja seassa.

Huomautus tuohon. Ei ole aina mitään "kumpikin". Tai voihan niitä virheitään yksinkin työstää. Olen miettinytkin tuota, että tietyt asiat pitää olla kunnossa, että voisi sitten tulla lähemmäs. Pitäisi nukkua pari tuntia vielä. Mutta huomenta vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomautus tuohon. Ei ole aina mitään "kumpikin". Tai voihan niitä virheitään yksinkin työstää. Olen miettinytkin tuota, että tietyt asiat pitää olla kunnossa, että voisi sitten tulla lähemmäs. Pitäisi nukkua pari tuntia vielä. Mutta huomenta vaan.

Jatka unias, ei täällä ole enää mihinkään kiire.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajan mielenterveys on sitä tasoa, että häntä tuskin kukaan kaipaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mukavaa että tiedät yksisarvinen vuodesta toiseen kertoa tästä aloittaajasta asioita. Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä päättää päivä ja asettaa pää tyynyyn. Mitä t-nainen jota vuodesta toiseen maalitat on sinulle tehnyt että sait tämän tuhoamismoden? Onko hänellä niitä ominaisuuksia mitä itse haluaisit? Ikäänkuin sinulla olisi jäänyt peruskoulusta se suositun ja ihaillun mimmin vaihe käymättä jota projisoit n viisikymppisenä hänen kautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa että tiedät yksisarvinen vuodesta toiseen kertoa tästä aloittaajasta asioita. Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä päättää päivä ja asettaa pää tyynyyn. Mitä t-nainen jota vuodesta toiseen maalitat on sinulle tehnyt että sait tämän tuhoamismoden? Onko hänellä niitä ominaisuuksia mitä itse haluaisit? Ikäänkuin sinulla olisi jäänyt peruskoulusta se suositun ja ihaillun mimmin vaihe käymättä jota projisoit n viisikymppisenä hänen kautta.

Tarkoitan siis tätä psyk oottista ja lapsellista narsistin raivoa, jossa toista pyritään eliminoimaan/eristämään koko yhteiskunnasta, sillä se on ilmeisesti ratkaisu omiin itsetunto-ongelmiin.

• Anonyymi
      UUSI

En mielestäni. En tiedä käsittäkö hän yhden vastauksen joskus torjunnaksi.

• Anonyymi
        UUSI

en oikein tiedä miten sen olisin käsittänyt... 🤔T. Teini 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

en oikein tiedä miten sen olisin käsittänyt... 🤔T. Teini 😂

Ei tullut mieleen varmistaa mitä tarkoitti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut mieleen varmistaa mitä tarkoitti.

Ei, alkoi vaan hävettää ja tuli tunne että haluan kadota kokonaan hänen läheltään ja reagoin vähän typerästi 🫣 Anteeksi siitä. 🥺 Mä oon välillä vähän impulsiivinen johtuen kai adhd.sta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, alkoi vaan hävettää ja tuli tunne että haluan kadota kokonaan hänen läheltään ja reagoin vähän typerästi 🫣 Anteeksi siitä. 🥺 Mä oon välillä vähän impulsiivinen johtuen kai adhd.sta

Ehkäpä sulla on palstasetä vähän muutakin taustaa tai selittävää tekijää. Hohhoijakkaa

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Keitähän te mahdattekaan olla ?
        Voitko jotain kertoa vai onko jotain pelleilyä tää?

• Anonyymi
      UUSI

Olen tavallaan,en tajunnut silloin että hän olisi ollut kiinnostunut. Liian hyvää ollakseen totta tyyppisesti. >S

• Anonyymi
      UUSI

Palstasetä on taas kuolannut teinien perään näemmä ja vielä opettajankin.

• Anonyymi
        UUSI

Näköjään ja kirjoitellut ylläpitämiinsä ketjuihin itse jotain tajunnanvirtasoopaa

• Anonyymi
      UUSI

Kieltäytyi kahvittelusta

• Anonyymi
      UUSI

Hän "torjui" eikä palannut asiaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä olen ihan koko elämäni ajan.

Koskaan en ole saanut haluamiani miehiä.

Syynä ulkonäkö.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      98
      2023
    2. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      173
      1875
    3. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      114
      1512
    4. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      91
      1457
    5. Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto

AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu
      Maailman menoa
      187
      1181
    6. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      201
      1165
    7. Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta

Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu
      Ikävä
      33
      1093
    8. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      59
      998
    9. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      916
    10. Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä

rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k
      Ikävä
      39
      897
    Aihe