Kaivattusi puolelta?
Oletko koskaan torjunut Kaivattusi?
Oletko tullut koskaan torjutuksi
40
599
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen ja olen. Häntä ymmärrän paremmin kuin itseäni.
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat torjunnalla? Tämä aihe kiinnostaa minua. En ihan ymmärrä torjunnan käsitettä. Kysyitkö treffeille? Vai ekoilla treffeillä seuraaville treffeillä? Ja tuli pakit?
- AnonyymiUUSI
En ole torjunut häntä, mutta hän torjui minut.
- AnonyymiUUSI
Sama kysymys kuin edellä. Miten sinut torjuttiin? Mikä oli torjunnan aihe? Treffit? Oliko suusanallinen ja kirjallinen pyyntö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama kysymys kuin edellä. Miten sinut torjuttiin? Mikä oli torjunnan aihe? Treffit? Oliko suusanallinen ja kirjallinen pyyntö?
Ei kai torjuntaa muuten saa aikaiseksi kuin ehdottamalla jollekin, että nähdään ja jutellaan ja se toinen osapuoli sanoo ei.
- AnonyymiUUSI
En ole torjunut häntä, mutta hän minut. Tai ainakin kuvittelin niin. Jäin osittain ilman vastausta.
- AnonyymiUUSI
Minä jäin osittain ilman kysymystä.
- AnonyymiUUSI
Edelleen kysyn sultakin. Miten sinut torjuttiin? Ja mistä? Treffeiltä? Vai jatkosta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä jäin osittain ilman kysymystä.
Mitä kysymystä?
On niitä pakkeja tullut. Enää ei jaksa stressata kyseisellä asialla.
- AnonyymiUUSI
Sinulta kysyn myös samaa kuin edellä? Kysyitkö treffeille? Vai mistä sait pakit?
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta kysyn myös samaa kuin edellä? Kysyitkö treffeille? Vai mistä sait pakit?
No ei sillä tavalla suoraan, vaan epäsuorasti tullut ilmi, ettei ollut kiinnostusta tutustua.
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole koskaan ketään uskaltanu pyytää treffeille.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sulla on ollut sitten aina aloitteellisia naisia vaikka monet odottaa että mies tekee sen avauksen. Paitsi nykypäivänä kai naiset on hyvinkin aktiivisia. :)
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitäpä jos kuitenkin uskaltaisit pyytää. Terveisiä yhdeltä usein ohi menneeltä opettajalta.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ollut sitten aina aloitteellisia naisia vaikka monet odottaa että mies tekee sen avauksen. Paitsi nykypäivänä kai naiset on hyvinkin aktiivisia. :)
Eipä niitä ole näkynyt 15 vuoteen.
- AnonyymiUUSI
Peruskoulussa ei tullut vastakaikua muusta en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Uskoakseni kukaan vähänkään ajatteleva ja tunteva ihminen ei torju kaivattuaan. Kummallinen kysymys kaikkinensa on.
- AnonyymiUUSI
Varmaan molemmat torjunneet. Kyseessä on pelkoja ja traumoja. En tiedä, voitaisiinko toisistamme niitä sitten parantaa. Pelkään niin paljon että satuttaa, niin en voi tehdä mitään. Pääsisipä irti, mutta ei. En tiennyt että näinkin voi käydä, ennen kuin kävi.
- AnonyymiUUSI
Ihmissuhteissa syntyneet traumat paranevat vain ihmissuhteissa. Paraneminen on mahdollista jos kumpikin tiedostaa heikot kohtansa, ja tekee aktiivisesti töitä niiden kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmissuhteissa syntyneet traumat paranevat vain ihmissuhteissa. Paraneminen on mahdollista jos kumpikin tiedostaa heikot kohtansa, ja tekee aktiivisesti töitä niiden kanssa.
Tiedostan traumat ja ne on aika pahat. Siksi vaikeaa kuvitella että kelpaisin itsenäni. Sellaisena pienenä riepuna. Sellaiseksi juuri nyt tunnen itseni. Joka päivä pelkään että hajoan pienen pieniksi sirpaleiksi, kovassa paineessa. En uskalla haaveilla romanttisesti. En ole oikein koskaan uskaltanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän on fiksujakin kommentteja seassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän on fiksujakin kommentteja seassa.
Huomautus tuohon. Ei ole aina mitään "kumpikin". Tai voihan niitä virheitään yksinkin työstää. Olen miettinytkin tuota, että tietyt asiat pitää olla kunnossa, että voisi sitten tulla lähemmäs. Pitäisi nukkua pari tuntia vielä. Mutta huomenta vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomautus tuohon. Ei ole aina mitään "kumpikin". Tai voihan niitä virheitään yksinkin työstää. Olen miettinytkin tuota, että tietyt asiat pitää olla kunnossa, että voisi sitten tulla lähemmäs. Pitäisi nukkua pari tuntia vielä. Mutta huomenta vaan.
Jatka unias, ei täällä ole enää mihinkään kiire.
- AnonyymiUUSI
Aloittajan mielenterveys on sitä tasoa, että häntä tuskin kukaan kaipaa.
- AnonyymiUUSI
Mukavaa että tiedät yksisarvinen vuodesta toiseen kertoa tästä aloittaajasta asioita. Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä päättää päivä ja asettaa pää tyynyyn. Mitä t-nainen jota vuodesta toiseen maalitat on sinulle tehnyt että sait tämän tuhoamismoden? Onko hänellä niitä ominaisuuksia mitä itse haluaisit? Ikäänkuin sinulla olisi jäänyt peruskoulusta se suositun ja ihaillun mimmin vaihe käymättä jota projisoit n viisikymppisenä hänen kautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa että tiedät yksisarvinen vuodesta toiseen kertoa tästä aloittaajasta asioita. Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä päättää päivä ja asettaa pää tyynyyn. Mitä t-nainen jota vuodesta toiseen maalitat on sinulle tehnyt että sait tämän tuhoamismoden? Onko hänellä niitä ominaisuuksia mitä itse haluaisit? Ikäänkuin sinulla olisi jäänyt peruskoulusta se suositun ja ihaillun mimmin vaihe käymättä jota projisoit n viisikymppisenä hänen kautta.
Tarkoitan siis tätä psyk oottista ja lapsellista narsistin raivoa, jossa toista pyritään eliminoimaan/eristämään koko yhteiskunnasta, sillä se on ilmeisesti ratkaisu omiin itsetunto-ongelmiin.
- AnonyymiUUSI
En mielestäni. En tiedä käsittäkö hän yhden vastauksen joskus torjunnaksi.
- AnonyymiUUSI
en oikein tiedä miten sen olisin käsittänyt... 🤔T. Teini 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
en oikein tiedä miten sen olisin käsittänyt... 🤔T. Teini 😂
Ei tullut mieleen varmistaa mitä tarkoitti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut mieleen varmistaa mitä tarkoitti.
Ei, alkoi vaan hävettää ja tuli tunne että haluan kadota kokonaan hänen läheltään ja reagoin vähän typerästi 🫣 Anteeksi siitä. 🥺 Mä oon välillä vähän impulsiivinen johtuen kai adhd.sta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, alkoi vaan hävettää ja tuli tunne että haluan kadota kokonaan hänen läheltään ja reagoin vähän typerästi 🫣 Anteeksi siitä. 🥺 Mä oon välillä vähän impulsiivinen johtuen kai adhd.sta
Ehkäpä sulla on palstasetä vähän muutakin taustaa tai selittävää tekijää. Hohhoijakkaa
- AnonyymiUUSI
Tavallaan kyllä, vaikka ottaisin hänet kyllä avosylin vastaan vaikka se saattaisi olla hämmentävää ja hieman vaarallista, hän on jolie femme.
https://www.youtube.com/watch?v=Bl1FOKpFY2Q- AnonyymiUUSI
Keitähän te mahdattekaan olla ?
Voitko jotain kertoa vai onko jotain pelleilyä tää?
- AnonyymiUUSI
Olen tavallaan,en tajunnut silloin että hän olisi ollut kiinnostunut. Liian hyvää ollakseen totta tyyppisesti. >S
- AnonyymiUUSI
Palstasetä on taas kuolannut teinien perään näemmä ja vielä opettajankin.
- AnonyymiUUSI
Näköjään ja kirjoitellut ylläpitämiinsä ketjuihin itse jotain tajunnanvirtasoopaa
- AnonyymiUUSI
Kieltäytyi kahvittelusta
- AnonyymiUUSI
Hän "torjui" eikä palannut asiaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen ihan koko elämäni ajan.
Koskaan en ole saanut haluamiani miehiä.
Syynä ulkonäkö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.982023- 1731875
- 1141512
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911457Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1871181Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja2011165Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu331093En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59998Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46916Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39897