Vietittekö talvilomaa kylpylässä?
Flamingossa oli tavattu yhdenlaista käyttäytymistä.
Tuota tapahtuu muuten kerrostalojen pihamaillakin kesäaikaan.
Mies makaa pää vaimon sylissä ja nainen käy läpi miehen hiuksia.
Kongojen arkipäivää.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011057641.html
Kylpylässä lomalla?
12
152
Vastaukset
- Anonyymi
En käy kylpylöissä sesonkiaikaan, enkä myöskään noissa ns aikuisten illoissa. Hetken halailua olen kyllä nähnyt ihan päiväaikaankin ja tavallisessa uimahallissa, mutta ei siinä sen kummempaa näkemistä ollut ja oli ulkomaalaistaustainen pari. Saman parin olen nähnyt myöhemminkin lähes joka kerta kun käyn, mutta viime aikoina ilman halailuja. Lieneeköhän saaneet huomautuksen.
- Anonyymi
Viime vuodet olemme viettäneet kaikki juhlapyhät paikkakuntamme kylpylän täysihoidossa täydet kolme vuorokautta.
En ole pannnut merkille muuta minulle kuulumatonta kuin noutopöytien sikamainen käyttäytyminen, tolkuton hävikki ja ahneimmilla ruuan varastaminen omaan muovilaatikkoon joka sentään mahtuu mukaan otettuun kassiin.- Anonyymi
Nämä ruokavarkaat nostavat hintoja kylpylöissä . Jos minä näkisin ihmisen itse teossa niin ilmoittaisin kovalla äänellä että kaikki kuulee että ei ole tarkoitus ottaa muuta kun se mitä syö juuri silloin kun on ravintolassa.
Jos on niin hyvin asiat että on varaa ottaa pyhän aika itselleen kylpylässä , niin ei silloin tartte varastaa ruokaa.
Laivoillahan tätä näkee koko ajan , kehtaavatkin , eikö suomalaiselle ole opetettu tapoja .
Itse en edes syö niin paljon kun maksan Mutta en alkaisi mättämään lautasta kukkuroilleen kuten eräät tekevät. Ilman mitään ruokailutapoja .itse olin nuorena tarjoilijana kesäisin ja yksi nainen oli kovasti poimimassa ruokaa luullen ettei kukaan näe.
Kun oli laskun aika niin laitoin siihen. Kolmen ihmisen ruuat Nainen sanoi että on tullut virhe koska hön on vaan yksin syömässä . Silloin sanoin että siellä kassissa olevat ruoka askit eivät ole ilmaisia mitenkään. Alkoi huutamaan mutta sanoinettä poliisi;voin kutsua paikalle jos ei maksa ,. Hän maksoi ja lähti sen jälkeen pois koko talosta.
Nykyään on kameroita paikoissa mitä varkaat eivät edes tiedä, niin että kuka haluaisi joutua poliisin kirjoihin lopuksi elämäänsä varkaudesta .
- Anonyymi
En todellakaan mene niihin tautipesiin.
- Anonyymi
Ei yksi tapaus nyt sentään kaikkia pilaa.
- Anonyymi
Mistäs se syyhypunkin lähti leviämään jos ei turisti paikasta..
Eräät ihmiset eivät tajua että silloin kun on jostain oarasiitteja mukaujen päässä niin ei ne lähde nyppimällä koska niiden munia on hiuspohja täynnä,niin syyhyssä kun töissäkin ja syyhyn munia ei edes näe tavallisella silmällä on oltava mikroskooppi.
Niin ne taudit leviää kun ihmisillä ei ole vastuuta siitä mitä tekevät ja siitä mitä jättävät tekemättä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksi tapaus nyt sentään kaikkia pilaa.
Yleisellä paikalla ei nypytä täitä kenenkään päästä,ja napsautella niitä pöydälle kuoliaaksi . Yksi tapaus on aina yksi liikaa.sen verran on oltava vastuuta ettei tahallaan mene tartuttamaan muita .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisellä paikalla ei nypytä täitä kenenkään päästä,ja napsautella niitä pöydälle kuoliaaksi . Yksi tapaus on aina yksi liikaa.sen verran on oltava vastuuta ettei tahallaan mene tartuttamaan muita .
Jos ei ymmärrä asiaa?
- Anonyymi
Epäkuranttia asiakasainesta on noihin pesytynyt.
- Anonyymi
Kylpylälomat suosiossa, kun lumet on sulaneet, eikä hiihtäminen onnistu.
- Anonyymi
Falmingossa ei ole tullut käytyä.
- Anonyymi
Höyrysaunassa on ollut kähmintää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832294
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661622Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321134Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801130- 711083