Sähköpostiin oli yhtäkkiä tullut kaikki otsikot englanniksi. Menin asetuksiin ja edelleen General > Language ja sieltä valittu tietenkin 'suomi' ja sitten painoin Save. Kielikohdan alle tuli teksti "Sivu on päivitettävä, jotta kansioiden nimet päivittyvät haluamallesi kielelle".
Siis mikä sivu, missä ja miten ? En ymmärrä.
Kiitos avusta !
T. Tintti
Outlookin päivitys ?
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
Paina F5.
- Anonyymi
Olet jollakin sähköpostin sivulla selaimella. Paina näppäimistöstä F5 näppäintä, jolloin sivu päivitetään. Nyt otsikot pitäisi näkyä suomeksi.
- Anonyymi
Kiitos neuvosta, mutta jos painan F5:ta tulee vain näkyviin äänenvoimakkuuden säätö juttu, F5 on ainakin minulla äänen vaimennuspainike? Eli ei päivity suomeksi, vaikka olen tehnyt ensin sen kielen vaihdon suomeksi ja tullut pois sieltä asetus-kohdasta sulkemalla sen ruksilla oikeasta yläkulmasta. Siis tarkoittaako 'jollakin sähköpostin sivulla' , että avaan näkyviin esim. jonkin saamani sähköpostiviestin ? Vai että olen siinä 1. sivulla, jossa näkyvät kaikki saapuneet viestit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos neuvosta, mutta jos painan F5:ta tulee vain näkyviin äänenvoimakkuuden säätö juttu, F5 on ainakin minulla äänen vaimennuspainike? Eli ei päivity suomeksi, vaikka olen tehnyt ensin sen kielen vaihdon suomeksi ja tullut pois sieltä asetus-kohdasta sulkemalla sen ruksilla oikeasta yläkulmasta. Siis tarkoittaako 'jollakin sähköpostin sivulla' , että avaan näkyviin esim. jonkin saamani sähköpostiviestin ? Vai että olen siinä 1. sivulla, jossa näkyvät kaikki saapuneet viestit ?
No sitten paina Fn + F5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten paina Fn F5.
Kiitos taas, mutta ei auta. Vaikka ensin vaihdan tuon kielen asetuksissa suomeksi ja menen sen jälkeen sähköpostiin ja painan Fn + F5, niin otsikot (= Folders, New Mail jne..) ja päiväykset ( = esim. Wed 10.40 AM) ovat edelleen englanniksi. Suomeksi on vain kansioiden nimet ja otsikot eli mm. Saapuvat, Lähtevät , Roskaposti jne. ja itse sanomat ja niiden otsikot.
En ymmärrä miten nuo yhtäkkiä muuttuivat englanninkielisiksi, en ole itse sellaista valintaa tehnyt.
Sain Microsoftin ohjeista sen verran selvää, että kun minulla on ns. perinteinen Outlook, pitäisi Outlookin avattuani hakea kohta Tiedosto ja mennä siitä eteenpäin. Mutta kun minulla ei näy missään kohtaa Tiedosto ! Missä sen pitäisi olla ?
- Anonyymi
Näyttä sille, että suomalaiset joutuu tyytymään Trumpin englantiin jatkossa. Kieliasetus suomi ei pysy päällä, vaan trumppi käy napsauttamassa oman kielen päälle sivun päivittyessä. Yhtä vi...nen ominaisuus, kuin putlerilla omia kansalaisiaan kohtaan.
En löydä mitään keinoa saada kieltä pysymään suomena. Liki 20 vuoden käytön jälkeen on aika vaihtaa koko outlookroska suomen kielellä toimivaan sovellukseen.- Anonyymi
Sinun pitää Saven jälkeen klikata hiirellä sitä sinistä tekstiä:
Sivu on päivitettävä, jotta kansioiden nimet päivittyvät haluamallesi kielelle.
- AnonyymiUUSI
Kiitos, mutta tottakai sen tein aina ja aina uudelleen. Save and save, every time. Ja allways se palasi usa-enklanniksi. Nyt, kun rumppi sai volodjan läksytettyä ja pääsi maralakoonsa, hän kävi napsase sovelluksessa maalimanlaajusesti asiat kohilleen. Eikä minun tarvinnunnnaninna tehhä mittää. Kuhan mennä höllöttelin ja okkelilla ajella örnäsin. Rallatellen pelittää nyt autluuki. Hyvää alkavaa kevättä kaikillensa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131