Nyt loppui Entringin bisneksen teko tempputyöllistetyillä

Anonyymi-ap

Joutuuko kepun Veli-Matti Karppinen pienentämään omaa toiminnanjohtajan palkkaansa?

Nyt on syytä käyttää voimavarat oikeiden töiden etsimiseen näille tempputyöllistetyille ja lopettaa tämmöinen nyhvääminen tempputöillä.

35

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entrinki on vienyt toimintaedellytyksiä kirpputoriyrittäjiltä.

• Anonyymi

No, kunhan vihervassarit tulee valtaan (2027), asiat palaa entiseen hyvään kuosiin; Otetaan reilusti velkaa ja elätetään joutilaat kortiinsa.

• Anonyymi

Voi Luoja, että ihminen voi olla tietämätön; perusliemessä keitetty, arvaan!

• Anonyymi

Yleisräkyttäjät eivät edes tiedä montako miljoonaa vuodessa Kajaanin kaupunki maksaa "Entringille" pakollisesta kierrätystoiminnasta.
      Orjatyövoiman käyttö asia erikseen. Pahempaa kuitenkin kuin marjanpoimittamisissa.

• Anonyymi

Tuo kierrätys pitää jonkun hoitaa. Hyvinhän tuo nykyinen toimii. Pakkohan tuonne ei ole töihin mennä, joten orjia tuolla ei ole, vaan ihan vapaaehtoisia, mukavaa porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kierrätys pitää jonkun hoitaa. Hyvinhän tuo nykyinen toimii. Pakkohan tuonne ei ole töihin mennä, joten orjia tuolla ei ole, vaan ihan vapaaehtoisia, mukavaa porukkaa.

Disinformaatiota entringin johtohenkilöltä.

• Anonyymi

Sulla varmaan on tähän joku lähde?

• Anonyymi

Nämä kierrätyshommat hoitaa halvemmalla joku paikallinen yrittäjä tai yrittäjät. Saatta jopa palkata muutamia henkilöitä lisää tätä toimintaa varten ihan oikeilla työehdoilla.
        Muutenkin omituista kun joku kyläyhdistys pyörittää tämmöistä bisnestä verorahojen pönkkäämänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä kierrätyshommat hoitaa halvemmalla joku paikallinen yrittäjä tai yrittäjät. Saatta jopa palkata muutamia henkilöitä lisää tätä toimintaa varten ihan oikeilla työehdoilla.
        Muutenkin omituista kun joku kyläyhdistys pyörittää tämmöistä bisnestä verorahojen pönkkäämänä.

Kun kierrätyskeskus muuttuu yksityisen hommaksi, sieltä ei osta kukaan mitään. Nimittäin hinnat pomppaa sellaisiksi.

• Anonyymi

Entrinki oli heti purnaamassa leikkauksista kun se suoraan heidän raha virtaan kolahtaa..Hyvä että eivät voi suoraan käyttää ilmaista työvoimaa omiin voittoihinsa sekä bisneksen pyörittämiseen ja on erikoista että ei ole normi palkallisia työntekijöitä yhtä ainokaista koko paikassa.

• Anonyymi

On siellä palkallinen vakioporukka tietenkin.

• Anonyymi

Ei siellä ole mitään kunnon tuotetta,kaikki joutaa kyllä sulatuksen .Ihan jätettä suuri osa,ja vielä peritään kova maksu.

• Anonyymi

Lajitellaan huolella kontteihin rahdattavaksi mm. venäjälle (mikropiirejä sisältävää elektroniikkaa jonka loppusijoitusmaa on Länsi-Ukraina).

• Anonyymi

Oikeassa olet. Olisin vienyt 120 cm leveän huonon runkopatjan jätteisiin ja hinta olisi ollut 25 e. Paikallisessa jätefirmassa (Patrosentie) hinta oli 20 e.

• Anonyymi

Kyllä näkee että rahaa piisaa kun noin isossa rakennuksessa puljua pyöritetään..
      Hartaasti toivon että asetetaan rajoituksia toiminnalle sekä etenkin tuolle työttömien hyväksi käyttämiselle..Ei riitä että on kiva paikka hengailla sekä olla kun sitä rahaakin pitäisi ihmisten saada tekemisestään muutakin kuin kelan luukulta kuitattuna.!

• Anonyymi

Onhan se kieltämättä hölmöä että vuodesta toiseen samat ihmiset käy palkkatuella töissä samassa kierrätyskeskuksessa. On hyvä että tällaiselle laitetaan stoppi. Entringin taustavoimien kannattaa pohtia toiminnan supistamista.
      Olisiko Heinisuon jäteyhtiöllä mahdollisuus ottaa toimintoja itselleen.

• Anonyymi

Ainoa kaupunki suomessa missä jätefirma asuinalueen keskellä ja vieläpä saa laajentaa toimintaansa. Koitappa vasite myydä taloa tuosta joskus kun takapihalla on… :S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa kaupunki suomessa missä jätefirma asuinalueen keskellä ja vieläpä saa laajentaa toimintaansa. Koitappa vasite myydä taloa tuosta joskus kun takapihalla on… :S

Kajaani on kepulaisten valtakunta ja ko. jätepuljun omistaja on kepulainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmastonmuutoksen takia tällaista kiertotaloutta tarvitaan.

• Anonyymi

No eihän niitä juoppoja varmaan muualle edes otettaisi, niin siksi ne siellä pyörii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepulainen kyläyhdistys ? Ahaa 😎

• Anonyymi

Persuilla on sama linja, ollaan sen heikoimman ihmisryhmän kimpussa, ja kadehditaan niitä. Ei huomata että itse kuulutaan myös siihen samaan ryhmään.

Katsotaan mallia mallia Amerikan EmäPersusta joka on riistämässä köyhempiä maita. Ukrainaa on moukaroitu kolmevuotta, ja kansa on köyhtynyt kuirenkin EmäPersun pitää riistää sieltä satoja miljarseja, muuten Mosk katkaisee tietoverkon jota sodassa käytetään.

• Anonyymi

Parempi on kun näille ihmisille järjestetään oikeita töitä. Tyytyminen nyhräämään jonkun entringin kaltaisen toiminnan kanssa on juuri sitä vasureiden pöljyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi on kun näille ihmisille järjestetään oikeita töitä. Tyytyminen nyhräämään jonkun entringin kaltaisen toiminnan kanssa on juuri sitä vasureiden pöljyyttä.

"Järjestetään oikeita töitä", on se kumma, että Entiringin tyyppistä toimintaa ei pidetä kunnon töinä, erityisesti kaikki sellaiset jotka eivät siellä ole olleet.

Toki on työntekijöitä sielläkin, jotka turhautuvat mutta niin taitaa olla muissakin töissä.

Mitä ne oikeat työt ovat? Muurari ja kirvesmieskö? Sairaanhoitaja ja kaupan kassa? Vai insinööri ja kehityspäällikkö?

Jokainen voi sen oikean työn ITSELLEEN määritellä itse, ei kukaan muu!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Järjestetään oikeita töitä", on se kumma, että Entiringin tyyppistä toimintaa ei pidetä kunnon töinä, erityisesti kaikki sellaiset jotka eivät siellä ole olleet.

Toki on työntekijöitä sielläkin, jotka turhautuvat mutta niin taitaa olla muissakin töissä.

Mitä ne oikeat työt ovat? Muurari ja kirvesmieskö? Sairaanhoitaja ja kaupan kassa? Vai insinööri ja kehityspäällikkö?

Jokainen voi sen oikean työn ITSELLEEN määritellä itse, ei kukaan muu!!

Eiköhän kaikki Entringin työntekijät ajaudu takaisin työttömiksi. Ei ole siis mikään meriitti ihmiselle työskentely Entringissä. Juuri tämmöinen polku joka ei johda jatkossa mihinkään parempaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestetään töitä?

Kyllä se on ihmisen itse järjestettävä semmoinen koulutus ja työ kuin itse haluaa.
        Se vaatii pitkäjänteistä opiskelua ja sinnikästä työnhakua.
        Jos tähän ei itse kykene, niin työkkäri auttaa, mutta ei se järjestä töitä kuin raasuPettereille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestetään töitä?

Kyllä se on ihmisen itse järjestettävä semmoinen koulutus ja työ kuin itse haluaa.
        Jos tähän ei itse kykene, niin työkkäri auttaa, mutta ei se järjestä töitä kuin raasuPettereille.

Näin se on. Osa odottelee kotona, että tökäri soittaa jonakin päivänä, että nyt sulle olis töitä.
        Jos soittoa ei kuulu, niin kirjoitetaan someen että tökärin touhu on paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestetään töitä?

Kannattaa muuttaa pois Kainuusta. Niin on tehneet kymmenettuhannet kainuulaiset.

• Anonyymi

Luulisi että yhteiskunnan tuen tarkoitus pitäisi olla että tuen ansiosta työtön työllistyy pysyvämmin.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi ottaa edes vähän asioista selvää.
        Ankarat sakkomaksut kiristävät kuntia....
        https://yle.fi/a/74-20138031

Ja toisella kädellä antaa sitten valtio lisää valtionosuuksia kunnille jos heillä on suuren työttömyyden takia hankalaa. Lieneekö sama summa jopa saatavissa takaisin kunnille tätä kautta?

• Anonyymi

Herra Folio on huijari koijari.

• Anonyymi

Folio mut koijari vielä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1641
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      55
      809
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe