Kävi niin onnettomasti että rikastuin pörssikaupoilla. Laitoin viisi vuotta sitten NVIDIAn kymppitonnin, ja nyt tilillä on satoja tuhansia,.vaikka olen sieltä kahmalokaupallajo kotiuttanut rahoja.
Voisi kuvitella, että elämäni on onnellista, huippumuijien ja etelänmatkojen värittämään seikkailua...
Tosiasiassa ainoa hyötyjä rahoista on jonkin kurakaljan myyjä nurkka baarissa. Kännissä ollaan useamman kerran viikossa. Töitä ei tarvitse tehdä kun tajuan, että en elinikänäni tienaa yhtä paljon rahaa kuin mitä olen saanut osakkeiden kautta tekemättä muuta kuin painamalla "osta"- nappia
Tiedän että kaikki tämä on säkää vain, pelasin ja voitin- vai voitinko?
Kaipaan välillä työelämää, jossa oli säännöllisyyttä, jopa niukkuuttakin. Nyt tietää että ei mitään väliä vaikka häviän seuraavaksi viikoksi notkumaan baareissa.
Välillä kaipaa sitä että pomo soittaisi ja sanoisi että taasko sitä saikutetaan krapulassa, kannattaisi miettiä sitä työpaikan pysyvyyttä. Nykyään jos joku soittaa niin kerätäkseen rahaa lakki kourassa.
Raha tuhoaa
7
179
Vastaukset
- Anonyymi
Delirium tremensin vaikutusten hävittyä elämä tuntuu karmealta. Toivon, että et herää sieltä vaan pääset nauttimaan luksuselämästä terveyskeskuksen vuodeosastolle liinavaatevarastoineen ja vaippahousuineen.
- Anonyymi
Tietty nostan ansiosidonnaista ja sen jälkeen peruspäivärahaa, miksi kieltäytyä ilmaisesta rahasta?
Saan jopa asumistukea.
Ap - Anonyymi
Aikasi riekut täällä, kunnes peilistä tuijottaa keltainen apina
- Anonyymi
Use your brain, hanki digipaljastin ja parempaa tuoksuvettä https://www.is.fi/autot/art-2000011059471.html
- Anonyymi
Saat onnea auttamalla muita.
Suomalaisia auttaessani tosin on ollut kiittämättömyyttä - kuin pitäisi koko ajan antaa heille jättisummia. Sen vuoksi siirryin tukemaan Aasian nälkää näkeviä.
Aloita vaikkapa Hgin kodittomien yhdistyksestä. Minulla on myös kummilapsi Lionsien kautta (lions.fi) Sri Lankassa. Siellä saa paljon aikaan pienellä rahalla ja itselle hyvää mieltä. - Anonyymi
Myös asd harjoittaa hyväntekeväisyyttä kaiken muun puuhastelun ohessa. Asd pitää yhden taksvärkkipäivän kuukaudessa.
Silloin saa jokainen sontaseppo upottaa värkkinsä asdn kannikkaan maksutta. - Anonyymi
Pitäisi järjestää koko kuukauden kestävä hyväntekeväisyysgaalailtama.
Siitä riittäisi asd:lläkin juttua tälle palstalle taa pitkäksi aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698