Ha ha vaihdoin kesärenkaat.
Repikää siittä.
OLin eka...
7
333
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka käyttää 2025 enää talvirenkaita ei kukaan. Ei sais antaa korttia jos ei osaa ajaa kesärenkailla talvella. Heikkoja ootte
- Anonyymi
Mä oon päästellyt koko talven
- Anonyymi
Jälleen kerran huomataan että kankaanpääläiset ei osaa ees ajaa talvella kesärenkailla. Mikä teitä oikee vaivaa, ihme ku osaatte ees kaupas käydä.
- Anonyymi
Miten osaatte ees autoo hallita ku ette osaa talvella ajaa kesärenkailla🤣🤣🤣
- Anonyymi
Olet varmasti ylpeä itsestäsi.
- Anonyymi
Mene hoitoon
- Anonyymi
lunta, jäätä , nolla keli, voi olla jarrutus hankalaa kun vaikka peura hyppää eteen.
päivittäin autoja mettässä. ojissa ja kolareita , kuolon uhreja välillä useitakin
on se kumma kun nämä riskiajajat kehaisee niikun olis jotain koviksia kun ajavat ilman talvirenkaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611