Saunahtakki päälle ja taas Bastuun

Anonyymi-ap

Ja soipivasti Saunaralli raikaa taas. Meikä tekkee kyllä seuraavaksi: Kiuas makkarat ja moottorisahalla avannon.

17

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt kuulostaa oikein kunnon pookimaiselta pookimeiningiltä 👍

• Anonyymi

Sauna, kalja, makkara ja Radio Pooki. Muuta ei tarvita

• Anonyymi

sea fm on parempi muuta ei tarvita

• Anonyymi

meilä ompi sauna avanto santtu 📡📻🔊🎶✨🥀🍻🥂🫶💖🤗🙏

• Anonyymi

Eka sandelssi on aina paras. Sit ku vetää useemman on hauskaa ja asiat tuntuvat luistavan. Loiventavana toimii myös sandelssi 🍻

• Anonyymi

Aloitus on hauska, muutapa tässä ketjussa...

• Anonyymi

Saunaralli on hyvä biisi

• Anonyymi

Ei ole. Aika harva kuuntelee jatkuvasti vuosikymmeniä vanhoja samoja kappaleita. Ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Aika harva kuuntelee jatkuvasti vuosikymmeniä vanhoja samoja kappaleita. Ei ole mitään järkeä.

Hyvät kappaleet kestävät kuuntelua ja ovat ajattomia. Vaan mitäpä sellaisesta musiikkia kertakäyttönä kuluttava ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät kappaleet kestävät kuuntelua ja ovat ajattomia. Vaan mitäpä sellaisesta musiikkia kertakäyttönä kuluttava ymmärtää.

Mikään kappale ei kestä loputonta soittoa. Monen kappaleen soitto olisi pitänyt ymmärtää lopettaa jo vuosikymmeniä sitten. Jos olisi äly. Siis jos olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään kappale ei kestä loputonta soittoa. Monen kappaleen soitto olisi pitänyt ymmärtää lopettaa jo vuosikymmeniä sitten. Jos olisi äly. Siis jos olisi.

Saunaralli kestää. Hyvä kipale, soi Pookilla mutta ei tehosoitolla. Sillai sopivasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saunaralli kestää. Hyvä kipale, soi Pookilla mutta ei tehosoitolla. Sillai sopivasti

Just näin. Pooki päälle, saunarallia, makkaraa ja kylmää sandelssia🍺 Muuta ei elämältä tarvita, koska elämältä kaiken sain 👍

• Anonyymi

Hyi.

• Anonyymi

Saunaralli hyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Pooki päälle, saunarallia, makkaraa ja kylmää sandelssia🍺 Muuta ei elämältä tarvita, koska elämältä kaiken sain 👍

Kyllä jämpti on näin. Ei mitään lisättävää edelliseen paitsi että itse sain myös maksakirroosin 🍺🍺🍺🥃🥃🥃 Mut ei se haittaa, elämä on kuolemista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jämpti on näin. Ei mitään lisättävää edelliseen paitsi että itse sain myös maksakirroosin 🍺🍺🍺🥃🥃🥃 Mut ei se haittaa, elämä on kuolemista

Kuulostaa ihan tyypilliseltä. Ei naurun asia kun luen palstoja. Monesti Pookin kuuntelijalla on maksakirroosi tai psykoosilääkkeetkin. Näin kuuntelijat itse kertovat. Voisi olla hyvä kuunnella radioasemia, joissa on muutakin kuin sitä yhtä ja samaa vuosikymmeniä. Ahdistava ilmapiiri radion välityksellä ei ole ihmiselle hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihan tyypilliseltä. Ei naurun asia kun luen palstoja. Monesti Pookin kuuntelijalla on maksakirroosi tai psykoosilääkkeetkin. Näin kuuntelijat itse kertovat. Voisi olla hyvä kuunnella radioasemia, joissa on muutakin kuin sitä yhtä ja samaa vuosikymmeniä. Ahdistava ilmapiiri radion välityksellä ei ole ihmiselle hyväksi.

Täällä saa aina hyvät naurut 🤣🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      348
      1461
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1453
    4. 177
      1332
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1101
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      950
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe