Tuntuu ihmeellisesltä että OP-pankki antaa allaolevaa virheellistä tietoa mainoksissaan ? Mikä lienee takan kun ei olla tarkistettu asiaa verottajalta ?
Metsätilan myynnin yhteydessä kannattaa käyttää asiantuntija-apua metsätilan käyvän arvon määrittelyssä sekä kauppojen järjestämisessä.
Huomioitavia asioita:
Kiinteistön ostajan tulee huolehtia varainsiirtoverosta, jonka suuruus on neljä prosenttia kauppahinnasta. Varainsiirtovero on maksettava kuuden kuukauden kuluessa kaupoista.
Varainsiirtovero on kiinteistöistä, rakennuksista 3 % kauppahinnasta ja 1,5 % metsämaasta..jne Vaikutus 100 % ero laskemiin, ei asiantuntevaa toimintaa !
Pankin esittämissä tiedoissa iso virhe
Anonyymi-ap
3
266
Vastaukset
- Anonyymi
Suojele metsäsi.
- Anonyymi
en minä niin vihreä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en minä niin vihreä ole
Riistäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287